"Bu bir iltifat mıydı?" dedim ve hafifçe kıkırdadım.
"Belki?" dedi ve karşılığında o da güldü. Yüz hizama eğilip elini saçıma getirdi, ardından yumuşak bir şekilde saçımı okşadı.
Heyecanla tek nefeste "Hocam bu arada yakışıklıymışsınız, ben piçlik olsun diye demiştim. Ayrıca çok de şefkatli görünüyorsunuz, aynı Chan Hocamsınız. Tabii Chan Hocam kadar harika olamazsınız ama kardeşisiniz diye size de kıyak geçiyorum." diyerek Minho Hoca'nın kafamı okşamayı bırakıp hafifçe vurmasına sebep olmuştum. "Öğrencilere şiddete hayır!"
"Sen misin öğrenci? Minik velet." dedi ve benden uzaklaşıp eski yerine gitti. Ceketini giyerken konuşmasına devam etti. "Başka gitarla bestelediğin şarkılar var mı?"
"Yok hocam sizin için şey yaptım zaten öyle anlık şey oldu." diyerek gitarımı çantasına koymaya başladım ben de.
"Bir platforma yükleyecek misin?" dedi, aslında bunu hiç düşünmemiştim fakat ilk bestem olduğu için o kadar harika olduğunu sanmıyordum. Bu yüzden başımı onaylamaz bir şekilde iki yana salladım. "Bence yüklemelisin."
"Chan Hoca'ya soracağım, o yükle derse yüklerim." derken gitar çantasını sırtıma taktım ve güldüm. Minho Hoca ile dalga geçmek çok eğlenceliydi.
"Eve gidince Chan'a hava atacağım senin eski öğrencin bana beste yaptı diye."
"Hava atma mevzularına girerseniz ben Chan Hoca'ya neler yaptım neler, tabii siz bilmiyorsunuzdur."
"İlk bestem dediğine göre Chan'a beste yapmadın?" dedi sorarcasına, başımı onaylarcasına salladığımda "Evimize gidelim, Chan'a hava atmak için çok heyecanlıyım!"
Gülerek başımı iki yana salladım, bizim hocanın içinden ne çıkmıştı böyle ya?
—
bölüm atmicaktım ama en son bölüm atalı 9 gün olmuş ĞAMAĞAÖSİAMSĞWDMWŞDMWÖD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doriso | minsung
Fanfiction"Benim gitarımla çok tatlı duruyorsun, bu yüzden hediye etmek istedim." cr: naragasyungsuperboard (instagram) #minsung 16 #minho 4 #han 1 #leeknow 1 #leeminho 2 #hanjisung 2 #chanmin 8 -tamamlandı-