Tekrardan merhaba. :)Bu bölümü VPN ile atmak zorunda kaldım çünkü biliyorsunuz ki sitemize erişim yasağı geldi. Gönül daha özgür şartlarda buluşmak istiyordu ama site açılacak gibi durmadığı için, artık sizi daha fazla bekletmek istemedim. Yine de bundan sonra bölümleri VPN ile okumak istemeyenler için Twitter hesabımdan bölümlerin PDF'ini paylaşıyor olacağım. İsmim @/nonadiesetfabul ve @/davincitookapen
Instagram hesabımın ismi de @/hazel.noya
Altını çize çize bir şey söylemek istiyorum çünkü görüyorum ki hâlâ yanlış anlaşılıyor. EDİN, düzenlenmiyor fıstıklarım. Baştan yazılıyor. Kurgu ana hatları dışında farklı, zaten girişten de anlayacağınız üzere. Anı kalsın diye yaptığımız PDF'teki EDİN ile bu EDİN aynı değiller. Tabii ki çiftimizin önemli sahnelerinde oynama olmaz ama yeni kurguya harmanlanmış şekilde karşınıza çıkacak.
Girenler için tek bir ricam var... Oylar ve yorumlar unutulmasın lütfen. İyi okumalar. Öpüldünüz.
3. KİMSESİZ ASKER
Colours, Monster
Hakan Komiserin cenazesi bir gün sonra yapıldı.
Katılmadım.
Daha doğrusu, katılamadım.
Çünkü bir şeylerin döndüğünü biliyordum ve korkuyordum. Açık hedef hâline gelmekten... Kim korkmazdı ki? Babamın aslında bildiğim adam olmadığını seneler önce karakola ilk çağrıldığımızda anlamıştım ama işin görünmeyen kısmının bu kadar derin, karanlık ve pis olduğunu bugüne kadar tahmin edemezdim.
Babam o adamlara nasıl bulaşmıştı? Annemim haberi var mıydı? Fotoğraflarını görmüştüm. Babam çok gençti. Neredeyse yirmilerinin başındaydı. O dönem, tam olarak annemle tanıştığı döneme denk geliyordu yani. Eğer o adamlar gerçekten de onun yakın arkadaşları ise annemin onları tanımama şansı var mıydı?
Diğer yandan, korksam da Hakan Komiserin olayının peşini bırakmaya hiç niyetim yoktu. Uğruna inandığı şey için ölmüş olması, onun gibi adamların, babam ve diğerleri gibilerden daha fazla korkacağı anlamına geliyordu. Kimsenin onun ne peşinde olduğunu bilmediğini söylemişti ama emindim ki içten içe onun aslında ne peşinde olduğunu bilen bir sürü kişi vardı ve içlerinde bir yerde, düzenin değişmesine dair umutları varsa da bu haber ile beraber hepsinin umutlarının da yeri boyladığına emindim.
Kötü adamlar her zaman kazanır mı?
Yoksa bu düzeni değiştirebilecek birisi, sonunda ortaya çıkar mı?
Aynı anda hem iyi hem de güçlü olabilir misiniz?
Bunun cevabı, yaşadığımız dünyada hayır.
Ama belki de şu ana kadar yeterince çabalayan bir adam çıkmadı.
Belki de herkes karanlığın büyüsüne çabucak kapıldı ve kolay yolda yürürken pusulalarının ahlaktan şaşmalarını umursamamaya başladı.
Hava bugün her an yağmur yağacakmış gibi kapalıydı ve günlerden cumaydı. Yani Hakan Komiserin cenazesinin üzerinden altı gün geçmişti. Birkaç dakika sonra annem eve uğrayacaktı. Sadece yeni seyahati için valiz hazırlamak amacıyla. Bu sefer Sırbistan'a gideceğini söylemişti, taksiye bindiğini haber vermek için birkaç dakika önce aradığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDİN
Teen Fiction❝Anneni hep hatırla, babanı hep unut.❞ KARGALAR SERİSİ; AHVEB, EDİN ve KASIRGAYA KANAN SAKA kitaplarından oluşan bir seridir. Hangi kitaptan başlarsanız başlayın illa ki spoi yiyeceksinizdir. İstediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.