Aden: Siz ne dediğinizin farkında mısınız?
Aden: Yenge ne ya?
Aden: Değilim ben yenge falan
Aden: Gelmiş burda yorumu silmek yerine hala shipliyorsunuz
Aden: saygıda bi yere kadar
Aden: Zaten sinirlerim bozuldu
Aden: Biz bence saygıyı bi kenera atalım
Aden: Çünki söyleyeceklerim saygıdan öte şeyler
Aden: Şimdi şöyle,
Aden: Yorumu silmeyenin siki kopsun.
Sinan: LAN
Sinan: LAN GERİ AL BEDDUANI
Sinan: ÇABUK
Sinan: HEMEN ŞİMDİ AL GERİ
Sinan: BOZ O BÜYÜYÜ
Sinan: AL GERİ ALL
Aden: Yiooo almıyorum.
Aden: Hatta şöyle söyleyelim
Aden: Benim beddualarım tutar
Aden: Max 1 gün sonra küçük Sinan'a veda ediceksin ahaha :)
Sinan: Deme lan öyle
Sinan: Sen ne çıktın ya böyle
Sinan: Her nazik kibar hanımefendiye güvenmemem gerektiğini şimdi öğrendim.
Sinan: ben siliyorum yorumu sende bedduanı geri al
Aden: Önce yorumu sil
Sinan: Tamam lan tamam sildim al
Aden: Hah oldu. Bende şimdi geri aldım bedduayı
Sinan: İnanayım mı?
Aden: İster inan ister inanma sana yalan borcum mu var benim
Sinan: Neyse inanmaktan başka şansım yok zaten
Sinan: Bende gideyim bari
Aden: Git bari
~
Ekrandan gözlerimi alıp gür bir kahkaha attım. Yalanıma hemencecik kanmıştı doğrusu. Aslında amacım onu korkutmak değildi, sadece normal bir şekilde olmayınca bende böyle bir yöntem denemiştim. Yanımda oturan Bahar'ında yüzünde benim gibi eğlenen bi ifade vardı.
"Ne korkak çıktı gördün mü ama?" dedim eğlenen bir sesle. Bahar sen iflah olmazsın bakışı atarak konuştu. "Kim korkmaz kızım? Adamı resmen en hassas yerinden vurdun sende."
"Oh olsun ona. Onun yüzünden sabahtan beri telefonum zırzır ötüyor. Şu Karan'a hayran olan kızlar az kala adresimi öğrenip, saldırı düzenleyecektiler."
Bana hak vermiş olacak ki sustu. Camdan gördüğüm siyah arabalarla yerimden bir hışımda kaktım. Bahar bana anlamsız bakışlar atarken heyecanla konuştum. "O geldi!!"
"Kim?" benim baktığım tarafa baktığında siyah arabaları görünce hemen olayı anlamıştı. "Kızım sen manyaksın ya!"
Kıkırdayarak cama yaslandım. Gelen Karan'dı, evet doğru duydunuz Karan. Onun burada ne işi olduğunu sorarsanız, zaten burası kendi oteliydi. Arada sırada geliyordu. Bizde tatil için oteller ararken rastgele burayı bulmuştuk. Ve işin garip yanı herkesin burayı beyenmesi, aslında bu yorumları hak eden bi yerdi, çünki otelde her bir şey vardı. Fiyat bakımından biraz fazla olsada böyle bir otelin ucuz olma ihtimali yoktu zaten, bu yüzden fiyat normal kalıyordu.
Buradaki bazı kızların amacı bizim gibi tatil etmek için değil, Karan için geliyordular. Bu önyargı ola bilir ama gerçekten öyleydi. Biz bura ilk geldiğimizde bir kız grupu vardı ve bi kere bile olsun Karan'ın peşinden ayrılmıyordular. En son kovulmuştular. Buna rağmen hala böyle şeyler yapan vardı. Mesela bi keresinde otelin eğence kısmına geldiğimde, buradaki çoğu kız iddialı elbiseleri ile resmen Karan'ın gözüne girmeye çalışıyordular. İşin iğrenç yanı bunu vücutları ile yapmasıydı.
Benim gözlemlediğim kadarıyla Karan onları hiç kibar olmayacak şekilde kovuyordu. Buna rağmen kızlar yüzsüzlük edip etrafında pervane oluyordular. Zaten Karan'da max 1 saat duruyordu orada. Daha sonra vip bölümüne geçiyordu. Vip bölümüne direkt gitmek yerine o öncelikle herkesin olduğu alanı tercih ediyordu. Bazen masalarımız karşı karşıya oluyordu. Bi keresinde bana baktığını yakalasamda çok kısa sürmüştü.
Günün sonunda da Bahar'dan adamın ismini öğrenmesi istediğimde Karan olduğunu, ve otelin asıl sahibi olduğunu söylemişti.
Bu baya şaşırmama sebep olmuştu. Genellikle tanıdığım otel sahipleri vip yerlerde takılırdılar. Onun için onun patron ola bilicek düşüncesi uzak gelmişti bana.
O günden sonra instagramını öğrenmiştim. Aslında yazmak gibi amacım yoktu fakat bir gece yarısı aklıma takılan bazı soruları sormak istemiştim. Cevap vermeyeciğini elbette biliyordum fakat yinede yazmak istedim.
O bana yazdıktan sonra fazlasıyla şaşırmıştım. Fakat son yazdıklarından sonra biraz kırılsamda hemen toparlanmıştım. Doğru söylüyordu aslında, sonuçta mesaj kutunda benim gibiler hatta benden daha iyiler vardı. Benimkide küçük bir hoşlantıydı aslında. Ben fazla abartıyordum. Yinede içimdeki dinmeyen sızıya engel olamamıştım.
Biriyle konuşmak ciddi anlamda rahatlatıyordu insanı. Benim geniş arkadaş çevrem olsada hiç birinin elle tutulur yanı yoktu. Kardeşim vardı tek. Her ne kadar bir birimizle kedi köpek gibi olsakta hayatımdaki tek insandı.
Düşüncelerimi bölen Bahar'ın sesi oldu. "Çıkalım mı odadan?"
Kafamı hayır anlamında salladım. "Hayır ben istemiyorum, sen istersen çık. "
Benim istemediğimi görüp kendisi gitti. Bu sırada bakışlarım yine camdaydı. Her zamanki gibi üzerinde siyah takımı ve siyah arabası. Sanki siyahla bütünleşmiş gibi herşeyi siyahtı. Korumaları bile siyah takım elbisedeydi.
Aslında fazla kitaplar okuduğum için direkt işi yozmuştum. Her siyah giyimli birini görünce Mafya diyesim geliyordu orası ayrı ama, bu adam bambaşkaydı. Kitaplardan fırlamış gibiydi benim gözümde. Aslında hoşlantımın asıl sebebide buydu. Onu bir kitap karakterine benzetiyordum. Bir kitap düşkünü olarak onu görünce içimde anlamsız bi sızı oluşmuştu.
Yarım saatir aklımdan çıkmayan adama küfür savurdum. Kısa bir tatilde yine kafamı karıştırıcak birilerini bulmuştum!
Hızla camdan uzaklaştım.
Telefonuma düşen mesajla yerimde kaldım.
Bahar: Sen ve Nil'in kaldığı odada uyuşturucu tesbih edilmiş. Nasıl oldu bende bilmiyorum ama olmuş işte. Otel sahibi derhal sizi odasına çağırdı. Bir an önce git yanına.
~
Bölüm sonuuu
Uzun bi aradan sonra sizlerleyim aşklarım. Kusura bakmayın bölümü biraz geç attım. Fakat sınavlar yüzünden doğru düzgün buralara vakit bile ayıramıyorum. Ama merak etmeyin bundan sonra daha fazla aktif olmaya çalışıcağım.
Bu bölümden sonra olaylara azıcık gireyim dedim. Her kitapımda olduğu gibi burada da bir backstabber var. Bakalım tek atan olucak mı sdjskd
Texting bundan sonra az görürsünüz muhtamelen çünki daha çok düz yazı yer alıcak.
Neyse yorum yazmayı ve vote atmayı unutmayın aşklarım.
Görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya mısın sen?
General FictionAden: İkinci ve en önemlisi Aden: Mafya mısın ulan sen? Aden: Siyah siyah giyinmeler, lüks araçlar falan Aden: Tamam her bunlara sahip olan mafya değil ama Aden: Bence sen net mafyasın