SELAMLAR
Yıldızı parlatmayı unutma bebek
İyi okumalar...
~
Yazar anlatımından.
Güneşin batan ışıkları evi karartmıştı. Açılan ışıklarla aydınlanan evde, Aden kendi odasında, Yıldız'sa mutfaktaydı.
Yıldız önlüğünü çıkararak yaptığı yemekleri masaya dizdi. Nadir anlarda yemek yapıyordu ve buda onlardan biriydi. Hepsi öz kardeşi gibi gördüğü Aden içindi. Birazdan onunla birlikte bu güzel masada kahvaltı edicekti. Yani, kendisi öyle sanıyordu.
Son yemeklerini masaya güzelce dizerken yorgunluğun verdiği halsizlik vardı üzerinde. Banyoya giderek yüzüne su çarptı. Bu dahada iyi olmasını sağlarken salona girdi.
Bu sırada kapı çalmıştı. Birinin geleceğini bilmiyordu. Bu yüzden hızla adımlarını kapıya yöneltti. Açılan kapının ardında Necmi görünürken yine her zamanki güler yüzlü ifadesiyle konuştu. "Merhaba."
Yıldız geçmesi için yana çekildi. "Sanada Merhaba."
Bir hafta içerisinde Necmi Aden'i görmek için sürekli geldiğinden Yıldız alışmıştı. Yine onun için geldiğini düşündü.
Necmi içeri girip etrafa kısa bir an baktı. Aden'i görmeyi bekliyordu ama Aden hiç salonda bile değildi.
Bu sırada büyük bir masada kaplı yemeklere baktı. Şuan gözlerinden kalp çıkıyordu. Ağzının suyuna engel olamayarak masaya yaklaştı. Eli sarmalardan birine uzandı ve bir hışımda yedi. Aldığı hazla mırıldanırken Yıldız onun patavatsızlığına şaşırmıştı. Yinede aç olduğunu düşünüp bir tabak ayarladı. "Aden inince hep birlikte yeriz."
Necmi kafasını tamam anlamında sallayarak sarmalardan bir tanesinide yedi. "Sarma nefis olmuş."
Yıldız küçük bir teşekkürünü iletdi. Sessizliğe yayılan zil sesi etrafı doldurmuştu. Yıldız kapıya yönelerek açtı.
Karşısında geçenlerde gelen uzun boy çocuk vardı. Muhtamelen Aden için olduğunu düşündü. "Merhaba."
Sinan kızı görmenin verdiği heyecanla ellerini nereye koyacağını bilmiyordu. Necmi'nin aksine fazla heyecanlıydı. "Merhaba."
Yıldız ne için geldiğini soracaktı fakat Sinan heyecandan mı bilinmez şekilde hızla içeri girdi. Yıldız afallayan bir ifadeyle ona taraf bakıyordu.
Necmi Sinan'ı bura geldiğinde az da olsa görmüştü. Ve kim olduğunuda biliyordu. Gereksiz samimiyetle Sinan'a sarıldı. Fakat Necmi'nin eli sarma yediğinden dolayı yağlıydı. Sinan'ın giyindiği beyaz gömlek birazdan sarı bir lekeyla kaplanıcaktı.
Bunu anlayan Yıldız yüzünü buruşturdu. Necmi umursamaz bir şekilde sarıldı. Eğer Sinan'ın bundan haberi olsaydı, değil sarılmak yanına bile gitmezdi.
Sinan yadırgamayarak aynı şekilde sarıldı. "Selamünaleyküm."
Necmi'de iki kere sırtına vurarak selamını aldı. Şuan Sinan'ın beyaz gömleği dile gele bilirdi.
Yıldız bir tabakta Sinan için ayırdı.
Fakat iki çocuğunda bakışı Yıldız'daydı. Her bir haraketini inceliyordular. Necmi ellerini yıkamak içi banyoya yönelince Sinan fırsattan istifade Yıldız'ın yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya mısın sen?
General FictionAden: İkinci ve en önemlisi Aden: Mafya mısın ulan sen? Aden: Siyah siyah giyinmeler, lüks araçlar falan Aden: Tamam her bunlara sahip olan mafya değil ama Aden: Bence sen net mafyasın