SELAMLAR
Hızlı büyüyoruzz çok sevinçliyim bu durumaaa
Ve size küçük bir teklifle geldim.....
DİNLEYİİNNNN
Eğer kurgumun oy sayısı 1k olursa buraya yazdığınız her hangi bir sahneyi kurguya ekleyeceğim. Artı 18 yazanlar gelir şimdi sdasaskajsdj zaten o olucak başka şeyler yazın aşklarım.
Oy vererek bölüme başkaya bilirsinnn
İyi okumalaarr
~
Bel boşluğumda hissetdiğim eliyle nefesimi düzensizce alıyor, kalp atışlarımın hızına engel olamıyordum. Sadece küçük bir temastı, fakat vücudum buna hazırlıksızmış gibi bütün tepkileri bir arada gösteriyordu.
Zar zor çıkan sesimle konuştum. "Ben Mafyayı şakasına demiştim."
Olaydan sıyrılmak için şaka olduğunu söylesemde, Karan inanıcak mı, işte orası muammaydı.
Parmaklarıyla hafif dairesel haraketler çizerek kulağıma yaklaştı. O kısık sesi, kulaklarımda yankı yaparken titrememe engel olamadım. "Ben pek inanmadım ama?"
Gücümü toplayarak ona doğru döndüm, başım onun sert göğsüyle buluşmuştu. Sırtımı kapıya yasladığımda yakınlığımız, bir daha nefesimi kesti.
Hafif eğilerek benimle aynı boya geldi ve elini çeneme koyarak nazikçe ona bakmama sağladı. "Aslında işim konusunda bir şeyler söylemeyi sevmem. Ama bu konuya gelirsek, pekte yanılmışa benzemiyorsun."
Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken kesinlikle bu cevap beklentilerim arasında değildi.
O mafya olduğunu mu ima ediyordu, yoksa bana mı öyle gelmişti?
İyide, mafya dediğin bu kadar çabuk mu ifşa eder kimliğini? izlediğim filmlerde öyle olmadığı için garip durumlar içerisindeydim.
Filmlerde ya da kitaplarda olmadığımız gerçeği bir tokat misali yüzüme çarparken yinede söyledikleriyle aklıma bin bir düşünce gelmişti.
Fakat beni en çok tedirgin eden şeyi sordum. "Ne yani, insan mı öldürüyorsun?"
Bildiğim, daha doğrusu izlediğim filmlerde mafyalar illaki insan öldürüyordu. Neden şuan her boku filme bağlandırdığım konusunda bende bir şey bilmiyordum.
Karan beni şaşırtarak hafifçe güldü ve elini çenemden uzaklaştırdı. Bedeni geriye doğru giderken aramıza mesafe girmişti.
Nedensizce bu durum canımı sıkarken belli etmedim ve söyleceklerini dikkatle dinledim.
"Mafya demedim zaten güzelim, sadece onların işine biraz yakın bir iş. Ve insan öldürüp öldürmemem ne gibi bir deyişiklik sağlayacak? Sonuç olarak her insan illa bir adam öldürmüştür."
Alay mı ediyor ciddi mi diyor bilemezken, tek yapa bildiğim şaşırmaktı.
Şuan korkup arkama bile bakmadan kaçmam gerekiyordu.
Yinede sadece yerimde kalmış öylece bomboş bakıyordum. Bu söylediklerini sindire bileceğimi sanmıyordum.
"Ben en iyisi gideyim." koşar gidi odadan çıkmamla Karan kolumdan tutarak engelledi. Kahkahası kulaklarımda hoş bir melodi sağlarken, kaşlarımı çatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya mısın sen?
Ficção GeralAden: İkinci ve en önemlisi Aden: Mafya mısın ulan sen? Aden: Siyah siyah giyinmeler, lüks araçlar falan Aden: Tamam her bunlara sahip olan mafya değil ama Aden: Bence sen net mafyasın