ZALI duduk di katil dengan rasa berdebar menanti samada betul ke Mak Leha akan mengotakan janji nya tau tidak. Tidak lama kemudian pintubilik di ketuk dan di tolak perlahan dan muncullah Mak Leha dengan ikatan rambut nya di lepas kan dan semerbak harum bilik itu jadi nya. Zali terus berdiri untuk menyambut Mak Leha dengan berbisik "Amboi wangi nya Mak Leha ni macam tak percaya saya" sambil dia terus mendakap nya .
" Terima kasih Mak Leha "bisik Zali sambil terus mencium dan merangkul tubuh gempal itu dalam samar cahaya lampu tidur di bilik nya. "Apa nak terimakasih nya Mak Leha tak buat apa lagi pun"usik Make Leha. " Mak Leha sanggup masuk ke sini ,bagi saya peluk pun dah seronok saya"balas Zali. " Hah ini dah masuk dan peluk ,udah lah ya"usik Mak Leha lagi." jangan macam tu mak Leha, saya nak mak Leha tidur dengan saya,nak main dengan mak Leha"balas Zali dengan lebih berani.
Zali menarik tangan Mak Leha untuk duduk di tepi katil." kamu sayang ke,kata Mak Leha kan mak tiri kamu,tak takut ke kat Pak Angkat kamu nanti" ujar Mak Leha. "Saya sayang Mak Leha macam Mak Leha sayang kan saya, masa saya nak masuk dulu pun,MakLeha yang pujuk Pak Malik untuk benarkan saya menyewa bilik ni, Mak Leha masakan untuk saya,layan saya makan, bersihkan bilik saya"ujar Zali. "Itu ajer ke?" soal MAk Leha mengusik lagi.
"MaK Leha ni makin hari makin cantik saya tenguk, orang nya manis kulit putih melepak,body nya solid ,itu yang saya jadi tambah sayang dan geram, kalau pak malik marah pun Mak Leha mesti depend saya kan" sambung Zali lagi."Amboi pandai kamu nakambil hati mak Leha ya,kenapa baru malam ni nak cakap?" balas Mak Leha ." Baru malam ni ada keberanian,itu hari baru nak cuba tapi Mak Leha dah reject " ujar Zali lagi.
" Mak Leha bukan nya reject ,cuma nak test juga kamu ni sungguh ke idak nak kan Mak Leha"balas mak Leha sambil terus memeluk Zali ,"Sekarang MakLeha dah ada depan mata ni,kamu nak buat apa lagi?"soal mak Leha bagai menguji Zali." Jom Mak Leha,kita bersetubuh ,saya dah tak tahan ni"ujar Zali berterus terang ." Kalau betul kamu hendak ,buat lah" balsa Mak Leha membuat Zali makin teruja dan tergoda.
ZAli segera menarik baju kelawar yangdi pakai Mak Leha ke atas kepala dan melepaskan nya.Dia terpegun melihat tubuhMak Leha kini berbogel tanpa memakai bra dan spender.Betul lah seperti yang dia kata sebelum ini,dia tidur tanpa memakai pakaian dalam. ZAli segera meraba dan meramas buah dada mak Leha yang selama ini menjadi idaman nya. Dia terus mencium danmenjilat sekitar buah dada nya sebelum menjilat dan menghisap puting dada Mak Leha.
" kamu pun buka lah baju " ujar Mak Leha sambil membantu menarik kemeja T dan kain pelikat yang dipakai ZAli ,hanya tinggal boxer sahaja . " yang ini nakbuka ke atau nak tunggu kemudian?" tanya Mak Leha. "suka hati Mak Leha bila nak buka nya" balas Zali mengumpanMak Leha."buka sekali lah "jawab mak Leha sambil menarik boxer Zali ke bawah kaki nya.Dalam samar cahaya bilik MakLeha terus menggengambatang kote Zali dan berbisik " Besar sungguh kote kamu ni,kalah pak malik punya" .
"Mak Leha nak hisap ke,"tanya Zali. " Untuk mula mula ni takpayah lah kita buat tu semua,Mak Leha nak cepat ni takut nanti orang tua tu bangun " jawab Mak Leha." Okey mak Leha,kita teruskan "ujar Zali sambil dia membaringkan Mak Leha. Zali terus sahaja meraba cipap Mak Leha ketika dia membuka kedua belah kakinya untuk mengangkang .Dia dapati cipap Mak Leha telah pun basah .
Sebaik sahaja mak Leha berbaring,Zali segera menindih tubuh makLeha danmenyuakan batang kote nya ke muka cipap dan tangan Mak Leha segara memegang kepala kote untuk di pandu masuk ke dalam cipap nya. Zali sempat mencium lagi Mak Leha danmengucup bibirnya sebelum dia menolak batang kote nya masuk jauh ke dalam walau pun terasa sempit dan sesak." Uuuuh sedap nya Zali,sendat rasa cipap Mak Leha ,penuh rasa nya dengan batang kamu" ujar Mak Leha.
Zali makin teruja bila Mak Leha mula mengemut batang kote yang sedang diam berendam di dalam cipap Mak Leha. Makin di kemut,makin laju Zali mengenjut cipap mak Leha yang kini mengerang dan mendegus sambil memeluk erat Zali. Walau pun tiada pemanasan,danpertama kali bersama,permainan mereka cepat hangat dan rancak hingga hampir setengah jam keduanya salingmemberi dan menerima hingga lah Zali tidak boleh lagi bertahan dan terus nmelepaskan pancutan ke dalam cipap Mak Leha dan di sambut dengan kemutan kuat mak Leha untuk memerah saki baki air Zali.
YOU ARE READING
B 5 ** Tuan Rumah Garang yang Penyayang #
RomanceRazali (Zali) bernasib baik dapat menyewa bilik di sebuah rumah lama di pinggir pekan tempat kerja nya yang baru pada hari pertama melapur diri.Anak pemilik rumah bekerja di tempat yang sama dan menawarkan bilik untuk di sewa bagi membantu mereka me...