Bab 10.

2.8K 32 0
                                    

MALAM itu MAK LEHA datang ke bilik ZALI agak awal ,jam 10.30 malam.Kali ini dia hanya memakai kemeja T tanpa lengan dan berkain batik tanpa pakaian dalam seperti biasa." Awal hari ni terkejut Boboi"usik Zali sambil terus berdiri dan memeluk Mak Leha." Entah tak tahu apa sebab,malam ni rasa 'gatai' lain macam,ini pasai dok cerita dengan Keena sat tadi projek nak buat anak"balas Mak Leha sambil membalas pelukan Zali dan mengusap belakang tubuh nya.

"Amboi tak habih lagi ke bincang projek tu"tanya Zali sambil dia meramas buah dada mak Leha yang sentiasa di idamkan. "tak habis lagi,dia baru dengar makLeha punya plan,nak fikir dulu katanya"balas mak Leha sambil dia menyelak kan baju bagi memudahkan Zali meramas buah dadanya ." Bagi lah masa untuk dia buat keputusan ,jangan tambah lagi tekanan yang ada"ujar Zali sambil terus mengerjakan buah dada mak Leha.

"UUuuuuh sedap nya hang uli buah mak Leha,dah banjir cipap kat bawah tu" keluh mak Leha sambil dia pula menaggalkan kain yang dipakai Zali." Wah dah siap tegak punai hang ni nak tunggu mak Leha nak ngap dia"usik mak Leha sambil mengelus kepala punai Zali.Kini mereka berdua telah bogel seluruhnya dan duduk di tepi katil." Zali sayang ,betul ke hang sanggup tolong mak Leha buat projek dengan Keena tu,?"soal mak Leha yang membuat Zali rasa serba salah .Dia tidak menyangka mak Leha serious dengan projek itu.

  " Saya bukan nya tak mahu ,benda sedap mestilah mahu,cuma rasa serbasalah,sekarang dah balun emak nya ,nanti nak balun pulak anak nya"jawab Zali." Itu tak jadi masaalah ,bukan nya kita nak main serentak,lagi pun Keena belum tahu hal kita berdua ni,kamu buat ajer,mana nak dapat offer macam ni, dapat sewa bilik, lepas tu dapat balun bini tuan rumah,sekarang dapat offer untuk balun anak tuan rumah pulak,ini rekod dunia tau " jelas Mak Leha memujuk." Tak pe kita tunggu dulu jawapan Keena"balas Zali sambil terus menggomol Mak Leha.

"Amboi tak habih lagi bincang ,terus jer hang gomoi Mak Leha,takut tak dapat lah tu"usik Mak Leha." Benda dah terhidang,mana boleh tunggu lama,nanti masuk anginpulak apam ni"balas Zali sambil meramas tundun Mak Leha."Hish hang ni Zali,ini 'apam' tak lemau punya ,lagi lama lagi kaw kaw rasa"balas mak Leha." Mak Leha bukan nak paksa,nak minta tolong ,lagi lama takut depa tu bergaduh lagi teruk,itu yang mak Leha cukup risau,Pak Malik tu walau pun diam tapi dalam hati cukup marah dan keciwa"jelas mak Leha yang membuat Zali terganggu gelora nafsu nya.

"Apa kata Mak Leha bagitahu kat Keena skandal kita ni,nanti dia tak rasa risau atau serba salah sebab mak Leha boleh cover dia kalau berlaku apa apa nanti," ujar Zali pula." Itu mak Leha kena fikir lagi,bukan takut cuma malu,emak dan anak berebut punai kamu "balas mak Leha sambil ketawa dansempat di tutup mulut nny aoleh Zali." Itu tak de hal,masing masing punya alasan sendiri,Keena nak anak cepat,Mak Leha nak nafkah batin yang tertunggak" ujar Zali .

" Jom teruskan sayang,badan mak Leha dah sejuk ni, Zali jilat lah cepat bagi panas apam mak Leha."ujar mak Leha sambil dia baring menelentang di tengah katil.Zali pun segera merangkak menghadapkan muka nya ke pintu cipap mak Leha.Dengan perlahan dia menjulurkan lidah ke pintu faraj dan mula menjilat cairan yang ada sebelum memasukkan jari ke dalam nya.Mak Leha mula mengerang dan mendengus. Zali mendapati cipap mak Leha telah banjir dan lidah nya tersu menjilat hingga ke dalam .

Kini ibu jari Zali mula mengentel biji kelentit mak Leha yang telah membengkak dan terus di jilat dengan perlahan lahan yang membuat mak Leha menggelincang dan merengek lagi.Ketika Zali sedang asyikmembuat 'tounge fucking 'mak Leha mendengus dan memeluk erat tenguk Zali kerana dia mencapai klimaks.'Betul lah dia ni dah horny sejak tadi'bisik hai Zali melihat mak Leha agak cepat sampai kemuncak nya.

Sebaik lega,mak Leha meminta Zali untuk terus  mensetubuhi nya dan Zali pun akur. Ciap mak Leha yang masih banjir itu memudahkan kepala dan batang punai zali merodok jauh ke dalam sebelum membuat acara sorong tarik.Mak Leha makin mengerang kesedapan sambil membalas serangan Zali dengan mengemut dan menggelekkan punggung nya."henjut lagi sayang"rengek Mak Leha ,Zali makin laju mengenjut batang punai jauh ke dalam cipap mak Leha sambil tangan nya meramas kuat kedua buah dada Mak Leha yang makin membengkak itu.

Ayunan punggung dan kemutan mak Leha yang bersemangat itu membuat kan Zali mencapai klimaks beberpa minit kemudian dan melepaskan pancutan di dalam cipap Mak Leha.                

B 5 ** Tuan Rumah Garang yang  Penyayang #Where stories live. Discover now