Bab 12

2.4K 31 0
                                    

MAK LEHA bersungguh sungguh menasihati Keena agar terima cadangan nya untuk menerima khidmat dan benih dari Zali." Ayah kamu pun ada cakap,dia gembira tenguk kamu dan Zali bemesra dan serasi ,Dia juga harap moga kamu berdua ada jodoh" ujar Mak Leha ketika Keena singgah pada suatu petang untuk tapau masakan Mak Leha ."Keena okey jer dengan abang Zali,cuma takut kalau suami Keena dapat tahu anak itu bukan benih dari nya."balas Keena.

Keena masih berfikir dan merasa serba salah,bila di teringat kemarahan suami bila tak dapat main kerana Keena penat selepas balik kerja ,dia rasa mahu sahaja dia mengangkang depan Zali untuk dapatkan benih nya,tapi bila ingat kata doktor yang menyatakan benih suami nya cair dan menyukarkan untuk dapat benih yang kuat membuatkan dia jadi ragu khuatir suami nya tidak yakin Keena boleh mengandung .

"kita cuma  berusaha dan kena ambil risiko,kalau tak menjadi pun kamu dapat juga rasa nikmat layanan dari Zali .kalau jadi baby lagi bagus ,kalau kena cerai pun kamu dah ada baby atas nama suami dan kemudian boleh kahwin dengan Zali" ujar Mak Leha." Mak bukan lah memaksa,tapi cuma risau keselamatan kamu yang asyik stress,memandu jauh jauh seorang diri,kena fikir pasal laki kamu,pasal nak dapat anak,nak dapat main pun jarang jarang " sambung nya lagi.

"Betul lah cakap emak tu,abg Zali pun cakap yang sama,dia cukup risau bila fikirkan Keena drive pergi dan balik kerja,suami sendiri pun tak fikir pasal tu,dia cuma cari kita bila nak ajak main ajer"balas Keena.  Keena juga masih menyiasat maklumat yang mengatakan suami nya sedang 'melayan' pekerja baru di kilang itu yang juga anak  seorang peneroka.Dia masih belum mahu bertindak tanpa,bukti  yang kukuh atau memberitahu ibunya kerana tidak mahu menambah tekanan yangsedia ada.

Zali dan Keena kini lebih kerap bertukar 'mesej'untuk bertanya khabar dan berguarau terutama bila suami si Keena bertugas pada shif malam ."Kesian Keena kesejukan seorang diri kat rumah tu"usik Zali sebelum mereka tidur." Abang kan ada teman kan Keena dalam mimpi " balas keena." mana sama denga n yang ori" usik Zali lagi." Tak pe,dapat basah banjir pun jadi lah "balas Keena .Mereka sempat juga membuat fone sex jika keadaan mengizinkan terutama di pohak Zali bilaman amak Leha tidak datang bertandang di ranjang nya kerana datang bulan.

Keena masih terkesima bila melihat batang Zali yang bersazi besar dan panjang dalamgambar yang dihanttar dan sempat mengusik Zali ketika balik makan di rumah nya." Betul ke itu abang punya atau fotoshop" soal Keena." Kalau takpercaya abang bagi tenguk sekarang "balas Zali sambil memandu dan mengacah unyuk membuka zip seluar nya." Jangan bang ,nanti terbabas kantoi kita" balas Keena melarang ."kalau betul itu abang punya,seram Keena nak tenguk,apa tah lagi kalau kena jolok "ujar nya lagi.

" Keena kena cuba hisap dulu ,lepas tu baru abang boleh jolok pusy Keena supaya tak terkejut nanti, kalau dah kena sekali mesti nak  lagi tau" balas Zali terus mengumpan dan menguji Keena. " takut tak muat nak masuk mulut atas dan mulut bawah,mahu koyak kalau kena macam tu punya saiz " usik Keena pula." Cuba lah dulu ,baru tahu" balas Zali .Sekarang ini ketika makan Pak Malik akan selalu menyuruh Keena menyeduk lauk atau menambah nasi untuk ZAli seolah olah Zali itu menantu nya dan membuat Keena jadi tersipu  malu dan Mak Leha pula tersenyum sinis. 

Zali kini makin yakin waktu nya hampir tiba untuk nya menjamah Keena samada untuk memberi benih atau sekadar memeberi nafkah batin atas restu mak Leha. hanya menunggu isyarat dari Keena dan masa yang sesuai sahaja. Bagi Zali jika Mak Leha buat pengakuan tentang skandal nya dengan Zali,mungkin Keena lebih cepat dan yakin untuk membuat keputusan mengikut langkah mak Leha.

Sementara menunggu peluang bersama Keena,Zli makin ghairah untuk mengerjakan mak Leha dan makin berani mengacau nya pada waktu siang hari.Dia akanmenanti peluang untuk melihat mak Leha berada di dapur dn akan segera medapatkan nya untuk melepaskan ghairah nya dengan mencium dan memeluk Mak Leha disamping menyeluk buah dada dan meramas nya.Bila Mak Leha tidak menahan nya di aakan terus meraba cipap mak Leha dan ada kalanya meminta mak Leha menghisp batang kote nya.

Mak Leha pun makin berani memberi response pada Zali dengan selalu menaggalkan bra dan panti bila di dapur agar mudah  ntuk Zali meraba dan menghisap buah dada nya sertta mengorek biji kelentit nya.Ada masanya dia yang meminta Zali untuk menjilat pussy nya sambil dia duduk di kerusi .Namun mereka masih belum berkesempatan melakukan 'persetubuhan' penuh di dalam rumah pada siang hari.         

   

B 5 ** Tuan Rumah Garang yang  Penyayang #Where stories live. Discover now