KEENA yang kemaruk untuk bersetubuh segera mengusap batang punai Zali yang masih terlentuk untuk di kejutkan.Dia duduk menghadap Zali sambil menyuakan buah dada nya ke muka Zali dan menggeselkannya bagi membangkitkan ghairah Zali."Abang rilek aje biar Keena yangbuat kali ini "ujar Keena seperti yang di minta sebelum itu .Pusingan pertama tadi hanya nak pastikan benih Zali di tembak dan disimpan di pussy nya.Pusingan kedua ini pula untuk dia menimati hubungan seks dan menambah stock benih Zali .
Zali bersandar di kepala katil dan Keena duduk menghadapnya dengan mengangkang di atas perut Zali sambil memasukkan batang punai yang baru sahaj keras menegak ke dalam pussy nya. dia mengucup bibir Zali dan meminta Zali untuk menguli buah dadanya sebelum dia menghenjut batang puani Zali.Dia merenung wajah Zali dengan lebih rapat dan berbisik " I will miss you after tomorrow sayang ,jelaous I dengan mak"bisik Keena.
"bila hubby kerja shift malam,.datang lah tidur sini tak penat nak driving hari hari"balas Zali ."nanti lagi lah dia suspect kita ada affairs pulak"ujar Keena sambil dia mula melajukan permainannya. Zali terus meramas danmenghisap kedua dua buah dadayang makinmengkal membengkak.Setelah puas mengehnjut kiniKeena meminta unuk membuat cara doggy pula danmereka punmengambil posisi masingmasing,Zalimeminta Keena mennggeng ditepikatil bagi membolehkannya mendoggy secara berdiri.
Sambil memeluk Keena dari belakang ,Zali mudah memasukkan batang punai ke pussy Keena samil dia menjilat belakang tubuhKeena. Zali terus menghentak dan melajukanhenjutan degan memegang pingang Keena yang terus merenggek kesedapan.Hampir setenngha jammereka berbuat begitu Zali pun memberi isyarat untuk dia melepaskan air nya dengan beberapa das pancutan . Kedua duanya kemudian rebah keletihan dan tidur berpelukan .
Jam 5 pagi Zali di kejutkan dengan merasakan batang punai nya di uli dan di jilat.Dia membuka mata dan melihat Keena sedangmenghisap dan mengulom batang punai nya dengan begitu ghairah. Walau pun agak letih ,Zali terpaksa jug amenggagahkan diri nya dan si boboi untuk melunaskan hasrat Keena pagi terakhr sebelum dia pulang ke rumahnya petang nanti selepas waktu bekerja.
Tanpa pemanasan awal Keena terus mengisap batang punai Zali dan meminta Zali mensetubuhi nya terus bagi mendapatkan sperma segar konon nya.Zali pun mengambil posisi untuk menujah pussy Keena secara konventional dengan Keena sedia membuka kangkangan nya.Tenag apagi yang baru pulih memberi sedikit kekuatan untuk Zali mengerjakan pussy Keena agak lama dan membuat Keena nampak keletihan .
Hanpir dua puluh minit mendayung,Zali pun terus memancutkan beberapa das tembakan air nya yangdi sambut juga dengan semburan hangat air Keena yang turut mencapai klimaks ny aawal pagi itu. Mereka berbaringsebentar melegakankeadaan dan diri masing masing sebelum Zali bergegas keluar untuk kembali ke bilik tidurnya.
Pagi itu Keena begitu ceria walau pun nampak keletihan setelah tiga kali di setubuhi oleh Zali demi mendapatkan sebanyak benih yang boleh dari projek anjuran mak Leha sendiri.Mak Leha sempat menyediakan Zali dua biji telur setengah masak dan air milo untuk mereka bersarapan selain dengan hidangan nasi goreng .
Tengahari itu Mak Leha memasak ikan asam pedas kegemaran Keena dan membekalkan nya untuk di bawa pulang .Keena terus sahaja pulang selepas waktu bekerja dan sempat singgah mengucapkan selamat tinggal kepada Zali di pejabat nya.Hanya senyuman yang dapat diukir mengiringi Keena petang itu.Zali amatberharap semuga rancangan merweka berjaya unuk membuat Keena mengandung dan menamatkan projek yang makin memenatkan diri dan mengganggu perjalanan hidup nya.
SAnbi itu Keena akan memaklumkan status perjalanannya atas permintaan Mak Leha sehinggalah dia tiba di rumah kediaman nya.Petang itu Zali memulakan semula progrem erjogging nya yang telahtertangguh sejak kehadiran Keena dan dia sempat menemankanPak Malik berjalan di sekitar rumah sehingga waktu maghrib. Pak Malik kelihatan makin uzur dan cepat letih untuk menghabiskan rutin senaman nya.
Ketika makan malam Pak MAlik menyuarakn rasa rindu pada Keena yangbaru sahaja pulang beberapa jam yang lalu membuatkan dia rasa terharu dan terpaksa di tenangkan oleh MakLeha yang berjanji akan meminta Keena datang lagi dalam waktu terdekat sambil tersenyum memandang Zali. Ini mengingatkan Zali bahawa dia akan'hutang seks'nya pada Mak Leha sebagai ganti giliran nya yang di beri kepada Keena malam semalam.'Jenuh lah aku nakmelayan makcik ni pulak' bisik hati kecilnya dan berharap mak Leha tidak menuntut nya pada malam itu.
Dia pun segera masuk ke bilik dan membirkanPal malik menonton TV sendirian agar dia dapat berihat dan tidur awal dengan harapan agar Mak Leha tidak menggangu nya. Namun harapanny a hampa kerana baru sekejap dia terlelap MakLeha pun muncul dan terus berbaring di sebelah nya.
YOU ARE READING
B 5 ** Tuan Rumah Garang yang Penyayang #
RomantizmRazali (Zali) bernasib baik dapat menyewa bilik di sebuah rumah lama di pinggir pekan tempat kerja nya yang baru pada hari pertama melapur diri.Anak pemilik rumah bekerja di tempat yang sama dan menawarkan bilik untuk di sewa bagi membantu mereka me...