Part 15

2.4K 24 0
                                    


TEPAT JAM 5 petang Keena telah berlegar legar di depan pintu pejabat Zali untuk memberi isyarat waltu untuk pulang .Untuk mengelakan perhatian oarang di oejabat itu,Zali pun bergegas keluar mengekori Keena menuju kereta .Sebaik sahaja masuk ked alam kereta Keena teru smerengek," abang tahu tak,pussy Keena dah banjir ni, tadi rasa macam nak masuk ajer bilik Abang nak suruh abang jilat "ujar Keena yang membuat Zali menggelengkan kepala."Apa yang teruk sangat adik abang ni,macam lah tak pernah main sebelum ni" balas Zali mengusik.

"Memng lah lah selalu Keena main tak sama rasa macam abang buat dengan Keena,rasa macam kote abang ada melekat kat pussy Keena,kalau macam ni hari hari macamana keena nak kerja bang?" ujar Keena lagi."Keena kena kawal minda dan emosi dalam diri Keena,sama ajer abang buat ke suami Keena ke ,batang pun sama juga "balas Zali."Mana sama Bang,suami Keena punya kecik dan pendek dari abang punya,dia pulak jolok sekejap dah pancut,abang punya lain macam ,dah lah besar ,panjang dan keras lagi,rasa senak kena jolok batang abang tu"ujar Keena membuat perbandingan antara dia  dan suaminya.   

Setibanya di rumah Keena terusmencari ibu nya di dapur dan berbisik bisik sementara Zali terus k ebilik nya dan mneyalin pakaian. Belum sempat dia duduk mesej di terima dari Keena 'naik sekarang ,emak kata Ok asalkan jangan kuat sangat bunyi '.Zali pun hanya memakai kemeja T dana seluar tiga suku dan terus masuk ke dapur mendapatkan mak Leha ,lalu mencium nya ." malam ni kalau Leha tak dapat ,esok mogok tak nak masak "bisik nya .Zali hanya tersenyum sambil meramas buah dada mak Leha dan bergegas naik ke atas rumah .

Sebaik sahaja Zali masuk ke bilik nya,Keena telah siap dengan hanya berkembankan tuala sahaja." Tak sempat Abang nak mandi pun"ujar Zali sambil dia membuka pakaian nya.Keena segera melutut di depan Zali dan terus menyambar kepala kote nya untuk di cium dan di hisap ."tak mandi pun tak pe,kalau main pun berpeluh juga"balas Keena sambil mengusap kepala kote Zali."Kita tak boleh lama lama ni,pukul 8 kena siap nanti kantoi pulak" ujar Zali sambil dia mengelus rambut Keena."nak hisap kejap ajer,lepas ni abang jolok Keena terus lah"balas nya sambil melajukan hisapan ke batang kote Zali.

Beberpa minit kemudianKeena melepaskan hisapan ke batang kote Zali dan terus berbaring di katil sambil membuka kdua dua belah kakinya.Zali pu nsegera merangkak dan menindih tubuh Keena sambil meletakkan kepala punai ke pintu pussy . Dengan perlahan Zali menolak kepala punai ke dalam pussy Keena yang telah basah dan lcin tapi masih ketat kerana batang kote Zali yang besar itu membuat pussy nya terasa penuh sendat.Keena cubamembuka luas lagi kedua pehanya untuk memudahkan batang kote  Zali menerobos jauh ke dalam.

Sambil mecnium dahi dan pipi Keena ,Zali terus membuat sorong tarik batang kote nya yang membuat Keena mengerang dan mendengus .Zali terpaksa menutup mulut Keena dengan tapak tangan nya dan memberi isyarat untuk nya memperlahan kan suara erangan itu.Keena membalsa serangan Zali dengan menolak punggung nya ke atas setiap kali Zali membuat tujahan ke dalam pussy nya.Dia menguatkan lagi daya kemutan dengan mencepit dan melepas cengkaman pussy kepada batang kote Zali.

ZAli terus melajukan serangan nya dan Keena turut mengimbangi permainan Zali dengan penuh tenaga dan akhirnya kedua dua mereka mencapai klimaks bersama sama setelah hampir setengah jam beradu tenaga. Zali segera memakai pakaian dan dengan berhati hati turun ke ruang tamu di bawah dan segera melintas bilik Pak Malik sebelum menuju ke bilik nya . Dia terus mandi dan siap sedia di meja makan pada jam 8.15 sebelum Pak malik duduk di ikuti dengan Keena dan Mak Leha. 

Selepas makan Zali memberi mesej kepada Keena dia mungkin lewat untuk naik ke bilik Keena kerana mahu menyiapkan kerja sikit dan berihat .Itu alasan nya untuk memberi laluan pada mak Leha yang telah memberi amaran kepada nya petang tadi.Tepat jam 10.30 malammak Leha punmasuk ke bilik Zali yang sedang mengahdap laptop nya .Mak Leha segera memeluk ny adari belakang sambil berbisik "ingat kan dah naik membalun si Keena"usik nya." Kena selesaikan tugas dengan buah hati nombor satu dulu "balas Zalisambil bangkit dan memeluk Mak Leha.

Tanpa berkata apa apa lagi,mereka terus membuka pakaian masing masing dan bersedia untuk memulakan permianan seperti biasa.Mak Leha yangagak agresif dengan merangkul dan mencium Zali bagai kan pasangan yang lama tidak bertemu,sedangkan baru semalam sahaja Zali tidak melayan nya kerana meniduri Keena buat kali pertama .  

    

B 5 ** Tuan Rumah Garang yang  Penyayang #Where stories live. Discover now