Bab 11

2.4K 30 0
                                    

ZALI melihat ada perubahan pada KEENA di pejabat.Penampilan nya makin menarik dan bila bertembung dia akan menyapa atau membalas sapaan Zali dengan senyuman .'Ini satu petanda yang baik'dan kini mereka akan balik ke rumah untuk makan tengahari 'atas perintah' Mak Leha tanpa boleh di bantah kata nya. Keena hanya ketawa bila Zali mengingatkan nya untuk pulang makan bersama . Dia pun merasa pelik melihat Zali yang begitu perihatin terhadap nya jika di banding dengan peringkat awal mereka berkenalan.'Patut lah emak dan ayah nya semakin sayang denga si Zali ini'bisik hati kecil Keena.

Mereka kini makin mesra dan asyik bergurau senda ketika pulang bersama untuk makan tengahari dan pulang ke pejabat."' Abang rasa gembira tenguk Keena makin ceria sekarang"usik ZAli." Iya ke Bang,Keena rasa macam biasa jebang"balas Keena ." Eh abang tenguk senyum Keena makin manis,muka makin berseri,penampilan pun makin tendy" usik Zali lagi."Amboi bukan main lagi Abang belek Keena ni,ini mesti ada apa apa"balas Keena."Eh Abang ikhlas nukan saja saja nak puji Keena"ujar Zali." terima kasih lah kalau gitu"balas Keena sambil hati nya berkata kata,'mesti ada kena mengena dengan plan ibu nya tempuhari'.

Kemesraan antara kedua nya itu turut mendapat perhatian Pak Malik yang sempat memerhati gelagat mereka dan memberi komen pada Mak Leha," Aku tenguk Zali dan Keena itu cukup serasi,alangkah baik nya kalau meereka jadi isteri "ujar Pak MAlik." Eh abang ni,mereka kan satu pejabat dan selalu datang bersama ke masri,jadi mesra lah macam abang adik " balas MakLeha yang turut merasa seronok kerana rancangan nya menjadi dan akan di terskan ke tahap selanjut nya.

Malam itu juga Mak Leha memberitahu akan komen Pak Malik ketika dia datang ke bilik Zali untuk mendapatkan nafkah batin nya." Seronok nya kita denagar komen Pak MAlik,maknanya plan kita ni boleh di teruskan ,kamu pujuk lah si Keena tu sayang"ujar mak Leha." Eh tak kan saya yang nak mulakan nanti dia ingat saya yang lebih lebih pulak"balas Zali,"Alah itu pun sayang nak berkira ke,tak pelah nanti Leha akan cakap terus terang kat Keen yang kita dah bersekandal dan dia pun boleh join tak perlu risau " jelas mak Leha yang kinimembahasakandiri nya Leha sahaja bila bersama denganZali.

" Kalau itu yang Leha mahu,saya tak ada masaalah, lepas 'celup' lubang anak celup pulak ke lubang emak"balas Zali dan terus di cubit oleh mak Leha." Amboi sedap ny acakap.maon celup celup pulak,ini hal serious tau,kena buat betul unyuk Keena itu dapat anak "ujar Mak Leha sambil dia terus membuka pakaian dan menidndih Zali." Okey sorry sayang,gurau ajer,saya seronok temguk Leha ceria macam ni,mesti kat bawah itu dah banjir kan" balas Zali sambil mengalih kan topik percakapan.

" Sayang dah lupa ke,kan Leha dah cakap ,punya lah gersang  diri ni,bila dekat dengan dengan sayang terus jer teringin,kalau kena pegang atau peluk apa lagi lah banjir terus ,teruk kanLeha ni"ujar Mak Leha." Saya faham ,bukan salah Leha,keadaan yang buat jadi macam tu, hari hari tenguk barang tu depan mata dari pagi hingga malam,tapi tak boleh nak guna " usik Zali." Tahu tak apa.kadang kadang teringin nak belek atau gesel buat geli geli ,dah kena marah,sedih tau"balas mak Leha." Tak per,jangan lah sedih,Zali kan ada sebagai ganti "ujar Zali.

" Tapi tu lah sayang,baru sekejap seronok macam ni dah nak kena kongsi 'batang sayang 'dengan si Keena pulak"keluh Mak Leha." Itu kan pelan sayang,belumterlewat kalau nak cancel pun,"balas Zali sambil dia memeluk dan mengusap Mak Leha yamgmasihmelekap di atas tubuhnya." Nanti lah Leha fikir lagi,nak kongsi atau tidak"balas nya .Mak Leha terus mencium Zali dan mengucup nya agak kuat bagai melepas geram dan mereka terus bergomol.Tanpa bicara mereka meneruskan permiianan yang menjadi rutin harian melainkan jika mAk Leha datang bulan,itu pun dia akan datang membuat blow job atau sekadar beromen dan ringan ringan.

Zali pun bertindak balas dengan terus mengerjakan buah dada idaman nya itu yang membuat mak Leha makin mengerang dan terpaksa di tutup mulutny oleh Zali.Mak Leha pula bertindak untuk dia menyerang batang kote Zali yang sudah sedia mencudak untuk di hisap nya. Tidak lama kemudian Mak Leha meminta Zali pula untuk menjilat cipapnya yang makin lenjun,Zali akur dan terus menjalankan tugas mencuci kolam Mak Leha dengan menjilat cairan yang ada dan Mak Leha minta dia menyegerakanpermaian kerana khuatir pak malik terjaga dari ridurnya.

Menyedari itu merupakan 'kekangan 'yang nereka hadapi,maka Zali pun segera memasukkan batang kote ke cipap nak Leha unyuk di henjut nya di samping membuat sorong tarik yang di balas engan goyangan punggung dan kemutan cipap Mak Leha hingga kedua dua meereka mencapai kemuncak bersama beberpa minit kemudian .          

  

B 5 ** Tuan Rumah Garang yang  Penyayang #Where stories live. Discover now