Part 16

2.3K 23 0
                                    

Mak Leha menunjukan gaya manja nya sebaik sahaja masuk ke bilik Zali.Dia duduk di pangkuan Zali yang duduk di tepi katil dan meminta Zali membuka pakaian nya tidak seperti selalu di mana dia sendiri akan membuka pakaian.Mak Leha terus menyuakanbuah dada nya ke muka Zali sambil berbisik "Semalam tak sempat rasa kan,sekarang hisaplah sayang "ujar Mak Leha."Dahdapat rasa tetek yang muda jangan lupa tetek yang tua ni."sambung nya lagi.

Zali akur dan terus menghisap puting tetek Mak Leha dan meramas pangkal tetek nya itu.Mak Leha terus mengelus rambut Zali."Bukan main lagi sampai dua kali balun si Keena,malam dan pagi,kalau tak jadi anak tak tahu nak kata lah" bebel Mak Leha lagi." Malam ni pun nak balun dia lagi ke"tanya Mak Leha dan Zali hanya mengangguk sambiil berkata "Kalau dia tak tidur lagi lah"."Esok pagi ajelah,malam ni Leha bagi Zali puas puas henjut "ujar mak Leha lagi.

"Nanti merajuk pula dia tu nanti"balas Zali." Oh kalau yang muda merajuk ,kamu takut,kalau yang tua ni merajuk,camana pulak? Terus mogok tau " ujar Mak Leha lagi bagai mengugut Zali yangbuat dia serba salah kerana pasti Keena sedang menanti dia malam ini untuk meneruskan misi membuat bayi .Dia tak menyangka Mak Leha pun masih ada rasa cemburu dengan anak nya sendiri sedangkan dia yang mahu kan projek ini di buat.

Dalamserabut dia memikir mak Leha terus menggoda dia dengan mengusap batang punai dan meminta untuk mereka membuat posisi 69.Zali terus akur dan mengambil posisi di bawah seperti biasa sementara Mak Leha terusmeniarap diatas tubuhnya. Zali terus menjilat bibir faraj mak Leha dan segala cecair yang ada di permukaan pintu faraj nya itu.MAk Leha juga teru s menjilat kepala punai dan mengulom batang Zali kedalam mulut nya.

 Beberpa minit kemudian Mak Leha mengerang agak kuat kerana mencapai klimaks.Suara Mak Leha itu dapat di dengari oleh Keena yang berada di luar pintu bilik Zali.Dia bercadang untuk menyergah Zali yang masih belum naik ke bilik nya dan terkejut mendengar suara mengerang ibu nya did alam bilik Zali.'Oh patut lah dia sungguh sungguh handak kan dia buat anak dengan Zali,rupanya dia sendiri dah brskandal lebih dahulu.Patut lah akhir akhir ini dia melihat ibu ya sentiasa ceria dan tak nampak stress kerana melayan bapa nya ,rupanya sudah ada penyedap' .kata hati Keena yang agak kecewa giliran nya terganggu. Dia segera bergegas k ebilik lalu mengunci pintu bilik agar Zali tiadak dapat memasuki nya.

Zali dan Mak Leha meneruskan acara seperti biasa dengan bermain secara konvensional hingga masing masing mencapai klimak dan mencapai kemuncak nya. Sebaik sahaja Mak Leha keluar Zali segera mencucui dirinya dan bergegas naik ke atas tapi tidak dapat masuk ke bilik Keena yang telah di kunci .Zali maklum bahawa Keena sudah pasti merajuk .

Awal pagi esok Zali sekali lagi naik keatas dan cuba masuk ke bilik Keena tapi tidak di layan dan masih berkunci ,maka dia pun kembali semula ke bilik dan memikir apakah jawapan yang wajar di beri kepada Keena dan macamana harus di memujuknya nanti.Dia tidur sekejap kerana sukar untuk melelapkan mata gara gara mahu melayan dua pussy anak beranak yangberbeza usia itu.

Pagi esk nya dia melihat Keena telah awal bersiap dan duduk mengunggu nya di ruang tamu .Sebaik sahaja masuk ke kekereta Zali meminta maaf pada Keena walau pun dua kali dia cuba untuk masuk ke bilik ."Buat apa nak cari Keena,kan sedap dapat main pussy tua tu,tak sangka abang dah berskandal dengan emak yer" uajr Keena yang mengejutkan Zali."Macam mana keena tahu,Keena skodeng bilik abang ke?"tanya Zali."Keena tak sengaja,mula nya ingatkan abang tertidur dn lupa nak naik ke atas,itu yang Keena cuba nak kejutkan Abang,tapi bila tiba di pintu terdengar pula suara emak merengek bagai,dah lama ke abang skandal dengan emak? balas Keena." Dah lama lah juga "jawab Zali  ringkas dan terus menumpukanpada pemanduan 

.Hari itu seharian dia dan Keena tidak berkomunikasi .malah Keena tidak mengikutnya balik untuk makan dengan alasan dia join office mate nya makan di luar. Zali terpaksa memberi mesej pada makLeha menerangkan bahawa Keena telah mengetahui skandal mereka tanpa di sengajakan  malam tadi.Mak Leha tidak menjawab mesej tersebut yang  membuatkan Zali pula  risau memikirkan apakah tanggapan kedua dua beranak itu sekarang .Apakah dia akan kehilangan peluang dengan mak Leha  yang sedang di nikmati nya  sekarang? atau projek Keena tidak dapat di teruskan atau pun sebaliknya  . 

B 5 ** Tuan Rumah Garang yang  Penyayang #Where stories live. Discover now