13~ ⚓

284 41 51
                                    

Bakışlarından kendimi çekip ilerlemeye devam ettim. Önden Beomgyu arkadan biz en arkamızdan da Changbin geliyordu. Onun gelme amacı ne?

Her yeri 2 saate yakın bir süreyle gezdikten sonra tekrar ana güverteye çıktık. Gemide 4 ayrı oda, odaların içinde 2 şer tane olmak üzere toplam 16 ranza, 2 tuvalet, 4 kaptana özel oda, 2 tane kaptan ofisi, 1 geniş yemek alanı, en alt katında ise kürek çekme odası bulunuyordu.

Ben hayatımda hiç böyle lüks bir gemi görmedim. Aynı zamanda güverte de 2 adet dümen, 1 tane tahta rampa, 3 masa olacak şekilde keyif alanı ve 3 gemi direği ve bu direklerde gözlem balkonu ve dev yelken üzerinde korsan işareti vardı.

'Vay anam babam be'

'Jeamin'

'Efendim Hyunsuk!'

'Odaklan'

'Bana diyene bak asıl sen odaklan ağzının suyu akıyor'

'Olabilir'

'Evet çocuklar şimdi beni iyi dinleyin bir süre yeteneklerinize bakmam gerek ona göre size görevlerinizi vereceğim'

'Birinin yanında mı olacağız yoksa öylesine etrafta mı gezeceğiz?'

'Hyunsuk bu da soru mu tabiki birinin yanında olacaksınız buda kaptan ve kaptan yardımcıları oluyor'

'Kaç yardımcı var burada herkes birbirinin üssü gibi duruyor'

'Kaptan Lee Minho, 2. Kaptan Lee Felix 3. Yardımcı Kaptan Christopher Bang Chan ve son olarak 4. Kaptan ve yardımcısı Seo Changbin'

Evet diğerlerinin isimlerini ve soy isimlerini de öğrendiğimize göre rahatlayabilirdik. Biz bunları konuşurken 4 ü de arkadan sanki planlamış gibi çıka geldiler. Beomgyu baş selamı verince bizde aynı anda eğildik.

'Beomgyu gidebilirsin biz devralıyoruz bundan sonrasını'

'Emredersin Minho Hyung'

Beomgyu gittikten sonra 4 ü yan yana dizilmiş, yan yana dizili olan bize bakıyordu. Kendimizi korkak göstermemek için ifadesiz bir biçimde ve ellerimiz arkada, bacaklarımız acık, rahat pozisyonda konuşmalarını bekliyorduk.

'Sırayla isimlerinizi soy isimleri izle birlikte söyleyin. Bize soy isimleriniz gelmemisti. Senden başlayalım siyahlı'

Birbirimize baktık. Rahat olmaları ve soy adlarımızı söylememiz için kafamla onay verdim.

'Hwang Hyunsuk'

'Han Jeamin'

'Kim Seungri'

'Yang Jongin'

'Tekrardan memnun olduk çocuklar'

'Bizde kaptanım'

'Kaptanım... Han Jeamin benim sağ kolum olmak ister misin?'

Minho'nun sorusu ile duraksadım. Bu mükemmel bir fırsattı onu daha yakından tanıyabilirdim. Hyunjin ve diğerlerine kısa bir bakış attıktan sonra Hyunjin beni belimden hafif öne iterek kulağıma eğildi.

Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin