"100 yılın laneti. Lee ailesinin son üyeleri. Lanetin 100. Kurbânı. Son lanette lanetli kişi sonsuz bir uykuya dalacak. Onu uyandırmanın tek bir yolu var"
Ne?
"Ne demek oluyor bu?"
"Başkomiserim konu Lee kardeşler ile ilgili. Belki lanet onların habercisidir"
"Nasıl olur böyle bir şey?! Hayır bu çok saçma lanet diye bir şey yok"
"Efendim aslında her ne kadar soyut bir açıdan baksanız da lanetler gerçektir. Özellikle korsan lanetleri"
"Ben kabul etmiyorum Jay ne laneti bu"
"Efendim yazının devamı varmış gibi duruyor ama nerede olduğunu bilmiyoruz. Bu lanet gerçek olabilir. Ve eğer gerçekleşirse iyi şeyler olmayacak gibi"
"Wooyoung bir şey yap"
"Ne yapabilirim ki efendim"
"Felix. Tabi ya Felix. Wooyoung arabayı hazırla eve gitmemiz gerek"
"Hemen başkomiserim"
Jay ve Jungwon'a teşekkür edip arabaya bindik. Evime doğru yola çıktığımızda ise Hyunjin'e olanları anlattım.
Benden önce Felix'in yanına gidecekti. 1 saat içinde eve vardık. Arabadan hızlıca inip eve girdim.
"Felix!"
"Ne oluyor Jisung?"
"Felix beni iyi dinle ve soruma cevap ver"
"Tamam"
"Lee laneti ne oluyor?"
"Lee laneti mi? Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Bi şekilde öğrendim orasını geç ne demek bu lanet?"
"Lee laneti, Lee soyundan olan kişilere yapılır. Belirli büyükler vardı. Onların yaptığı lanet soydan soya aktarım yaptı. Şimdi ise bu laneti taşıyan kişi Hyung'um"
"Minho mu... Ne olacak peki ona?"
"100. Ve son lanet. Son lanette Minho Hyung derin bi uykuya dalacak ama ne zaman gerçekleşecek bilmiyorum"
"Peki bunu bana neden daha önce söylemediniz!? Neden!?"
"Özür dilerim Jisung ama Minho Hyung bizden saklamamızı istedi"
"Hayır hayır olamaz ya böyle bir şey"
"Maalesef Jisung"
"Peki bundan kurtulmasının bir yolu yok mu?"
"Bilmiyorum Jisung bende bilmiyorum. İstemez miyim Hyung'um hayatta kalsın"
"Ölecek mi?"
"Derin uykunun diğer adı ölüm zaten"
Felix ve ben göz yaşlarımıza engel olamıyorduk. Ne demek Minho ölecek?
"Çözüm yolu bulmamız gerek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8
Fiksi Penggemar*TAMAMLANDI* 'Mürettebatıma gizlice sızmaya nasıl cürret ettin?' 'Yanlış bilgi kaptan Lee Minho, sızdığım tek yer mürettebatın değil' ______ 'Konuşur musun yoksa farklı yollara mı başvurayım?' 'Başvursana' Kendini bildi bileli deniz korsanlarının ya...