40~ ⚓

155 30 39
                                    

3 hafta sonra;

Nihayetinde duruşma yeniden yapılmış ve Minho'nun suçsuzluğunu kanıtlamıştık. Yattığı yılları da göz önünde bulundurularak sadece kaçtığı aylar için 3 ay hapsine karar verilmişti

Cezaevine giderken araçta yan yanaydık. Ellerini tutuyordum. Arka tarafta tek değildik Chan ve Changbin'de vardı.

Onlarda yardım etmekten dolayı 3 ay yemişti. Neyseki aynı gün girip aynı gün çıkacaklardı.

Seungmin ve Jeongin'de bizimle birlikte olduğu için onlar da sevgililerinin yanında oturuyordu.

Felix ve Hyunjin ise bizim eve gitmişti. Felix'in hiçbir suçu olmadığına, aksine psikolojik olarak zedelendiğine karar verilmişti.

Eğer meslektaşlarımdan ya da hakim veya savcılardan birisi Minho ile ilişkim olduğunu öğrenseydi hiç iyi şeyler olmayacaktı. Bu nedenle olabildiğince gizli tutmaya çalıyorduk.

Yol boyunca kimse konuşmamıştı. Çok az bir zaman sonra cezaevine varacaktık. 20 dakikalık yolun sonuna yaklaşırken Minho konuştu.

"Jisungssi"

"Efendim Min"

"Seni sevdiğimi asla unutma olur mu?...Bana her ne olursa olsun, başıma ne gelirse gelsin sana olan sevgimin mezara kadar olduğunu bilmeni istiyorum"

"Minho... Tamam bende seni çok seviyorum ama bir anda neden böyle birşey söyledin ki?"

"Her an her şey olabilir bebeğim, bu nedenle hayatın her dakikasının değerini bilmemiz gerek"

"Güzel söz, sen böyle konuşunca şüphe ediyorum acaba yanlış bir şey mi yedirdim diye"

Minho gülümsedi. Onu şu an burada öpmek istiyordum ama imkansızdı.

"Jisungie"

"Efendim Minho"

"Eğer beni özlersen gök yüzüne bak tamam mı?"

"Tamam ama neden?"

"Çünkü ben de öyle yapacağım ve bu sayede aynı gök yüzüne bakmış olacağız. Geri geleceğim ve hayatımız eskisinden de güzel olacak sevgilim"

"Sana inanıyorum sevgilim"

Cezaevine vardığımızda, Chan, Minho ve Changbin'i bir sürü testten geçirdiler.
Parmak izleri alındı, sağlık tspitleri yapılıp kontrolden geçirildi ve hükümlü fotoğrafları numaraları ile çekildi.

İki kişi kollarından tutarak içeri götürülürken kapıda bekliyordum. Ellerinde kelepçe ve giydikleri hapishane üniformaları onu çok çekici yapıyordu.

Kapıdan girerken göz kırptı. Kapılar ardından kapanırken içimde bir boşluk oluşmuştu sanki.

Seungmin ve Jeongin'i de alarak eve döndüm. Bakmamız gereken bir iki dosya vardı ve ben Minho dışında başka hiçbir şey düşünemiyordum.

Hyunjin biz geldiğimizde Felix'i uyutuyordu. Hyunglarının hapse girmesi ona zamanında travma olmuş şimdi ise aynı şeyleri tekrar yaşadığı için sürekli ağlıyormuş.

Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin