Kucağımdaki bedenin her yerine ellerimi sürdükten sonra parmaklarımla önce pürüzsüz yüzünü sevdim. Ardından ilk iki parmağım dudaklarının çevresini dolanırken bir anda ağzının içine girdi.
Jisung parmaklarımı zevkle yalarken kalçasını da aletime sürtüyordu.
"Jisung~ah devam et"
Dayanamayacağımı anladığımda kaldırıp koltuğa oturttum ve üzerine eğildim. Dudaklarımızı bir kez daha birleştirdim.
Bacaklarını belime doladığında tamamen kaldırıp yatağa oturdum.
Üzerimdeki gömleğin düğmelerini açarken gözlerini gözlerimden ayırmadı. Kendi üzerini de çıkarınca ikimizin de sadece alt kısmı kaldı.
Jisung onları da sanki benim halletmem gerekmişcesine bana bakıyordu.
Tek hamleyle yatağa sırt üstü yatırıp üzerine çıktım. Eşofman tarzı pantolonunu ve baxırını çıkardım.
Sanki hiç yapmamışız gibi utandığında gülümsedim. Öne doğru uzanarak aramızdaki mesafeyi kapattım ve yumuşak duduklarıyla kendi dudaklarımı birleştirdim.
Bir yandan elimi vücudunda gezdirken diğer yandan da boğazını sıkıyordum. Ufak inlemelerini ağzımın içine yollarken geri çekildim ve vakit kaybetmeden ağzındaki boşluğu parmağımla doldurdum.
Jisung parmaklarımı emerken tek elimle kemerimi açıyordum. Kemeri çıkarınca Jisung'un bileklerine geçirdim.
Tek elle bağlaması biraz zor oldu ama hallettim. Ağzındaki parmağımı çıkararak deliğine götürdüm.
İçine girmeden önce etrafında gezdirdim. Bu onu deli ediyordu. Kafasını geriye yaslayarak bağlı elleriyle yastığı sıkmaya çalıştı.
"Minho-mh gir lütfen"
"Duyamadım? Ne istiyorsun?"
"İ-İçime girm~ahm"
Hızlıca içine girince sözü yarıda bölündü. Makas hareketiyle dar duvarları yavaş yavaş genişlerken boştaki elimin baş parmağını ağzında tutuyordum.
Kutudaki sex oyuncaklarını almayı unuttuğum için bu sefer sakin geçecekti.
Parmaklarımı içinden çıkarınca kendimi de hızlıca tamamen çıplak bıraktım.
Jisung'un biraz daha üzerine çıkarak aletimi ağzına yaklaştırdım. Kendini biraz dikleştirerek gözlerimin içine baktı.
"Bunu yaparsan seni ödüllendireceğime söz veriyorum sevgilim"
Jisung çekingen gözlerle erkekliğime bakınca yavaş yavaş ağzını açtığını gördüm. İlk defa yapacağı için gergindi.
Kafasını okşayarak rahatlamasını sağladım. Ardından ağzını tamamen açıp yarısını ağzına alınca zevkle saç tutamlarını sıktım.
"Jisunga~ah... Dişlerini değdirme"
Acemi işte. Sıcak ağızı anında boşalmama neden olabilirdi. O kadar rahattı ki içi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8
Fanfic*TAMAMLANDI* 'Mürettebatıma gizlice sızmaya nasıl cürret ettin?' 'Yanlış bilgi kaptan Lee Minho, sızdığım tek yer mürettebatın değil' ______ 'Konuşur musun yoksa farklı yollara mı başvurayım?' 'Başvursana' Kendini bildi bileli deniz korsanlarının ya...