'Anlat Jisung bekliyoruz '
'Şimdi beni iyi dinleyin bu gece saat 11.00 da yola çıkıyoruz. Jeongin bu gece Busan limanından kalkacak olan son yük gemisine bakar mısın hemen'
'Tabi Hyung'
Jeongin telefonunu çıkarmış son kalkış saatlerine bakıyordu.
'Gece yarısından sonra 00:20 de Busan limanından kalkacak ve Filipinler Manila körfezinde yük indirimi yapacak'
'Neh! Bu neredeyse yarım gün. Uçakla 4 saat bi 4 saat daha ekle gemi yavaş gittiği için en kötü 6 saat ekle 10 saatlik yol yapar'
'Senin matematik öğretmenini sikim Jisung'
'İlk gördüğüm yerde seni WooBin öğretmenime söyleyeceğim Hyunjin'
'Amanin çok korktum eyvah!'
'Dalga geçme döl israfı ben sadece yüz üstü hesaplama yaptım'
'Çok güzel hesaplamaydı Hyung'
'Sağol Jeongin bebeğim'
'Bebeğim?'
'Bebegim?'
'Bebeğim ne Hyung'
'Bebeksin hâlâ sus'
'Kim ona 18 yaşında olduğumu söylemek ister?'
'Hala gözümde bebeksin!'
'Pekâlâ'
'Ya amına koyayım kavga ettiğiniz şeye bakın'
'Seungmin sen bu aralar çok küfürbaz oldun bak'
'Zoruna mı gidiyor Hwang?'
'Hayır be sadece söyledim'
'Didişmeyin deşerim sizi her neyse başkomiseriniz olarak planı yaptım bile kafamda'
'Zahmet oldu Hyung'
'Seungmin!'
'Tamam tamam'
Jisung planı anlatırken başlarına geleceklerden haberdizlerdi. Her şeyin kusursuz gitmesi için ellerinden geleni yapacak olan 4lü grup, hayatlarının hatasını yapmak üzereydi.
'Anladıysan hazırlanalım saat 9 olmuş bile, bizim limana varmamız yarım saat'
'Tamam Jisung Hyung çıkalım ama malzemelerin hepsini mi alacağız?'
'Hayır tabiki Seungmin bir kaç halat, kulak içi telsizlerimiz, lazer ışıklar, dürbünlü ve susturucu takılmış silahlar, halat tutacak takımı, dürbünlerimiz gerek'
'Ya Hyung bende işte diyorum ki iç çamaşırı koleksiyonumu yanımda getireyim. Şuna bak bir de hayır diyor'
'Senin iç çamaşırı koleksiyonun mu var Seungmin?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8
Fanfiction*TAMAMLANDI* 'Mürettebatıma gizlice sızmaya nasıl cürret ettin?' 'Yanlış bilgi kaptan Lee Minho, sızdığım tek yer mürettebatın değil' ______ 'Konuşur musun yoksa farklı yollara mı başvurayım?' 'Başvursana' Kendini bildi bileli deniz korsanlarının ya...