28~ ⚓

267 36 62
                                    

'Jeamin... Ah Jeamin değil Jisung'

Ellerimi ellerine uzattığımda parmaklarının arasından kendiminkini geçirdim.

'Buz gibisin'

Sonra elimi tekrar kendime çektim ve yumruklarımı sıkmaya başladım. Avuçlarım acı içindeydi ama umrumda değildi.

Jisung'un yüzüne baktığımda masumluğunu fark ettim. Her ne kadar yüzü bunu yansıtsa da o bir polis ve kardeşim dediğim çocuğun katiliydi.

'Ben bunu nasıl fark etmedim... Kokun o şapkadaki koku ile aynıydı'

Yüzüne elimi sürdüm.

'Yüz hatların... Ben gerçekten kör olmuşum. Beni nasıl kör etmeyi başardın Han Jisung?'

Parmaklarım dudaklarına kaydı. Sinirliydim hemde çok.

'Uyandığında seni buna pişman edeceğim ve emin ol bundan öyle bir zevk alacağım ki...'

Ayağa kalkıp güverteye çıktım. Okyanusun sonu olmayan sonuna bakarken güneş çoktan doğmuştu.

'Madem gemime gizlice girip beni kendine baglayabiliyorsun o zaman şu saatten sonra  benim kölemsin'

Güzel bir gülümseme ile güverteden ayrılıp odama döndüm. Onu uyurken izlerdim eğer Jeamin olsaydı, ama o bir katil.

Masama geçtim ve Jisung'un fotoğraflarının bazılarını çıkardım. Hem fotoğrafa hem de Jisung'a bakıyordum.

'Hâlâ inanamıyorum kendime'

Fotoğraftaki yüz ve vücut hatlarına odaklanmıştım. Çizgisi çizgisine aynıydı. Nasıl gözümden kaçar bu detaylar, bu kadar mı sevdim yoksa?

Sevdiysem bile artık bunu gösteremezdim. O benim canımı yaktı bende onun canını yakacağım.

Saatler geçmişti, masamda uyuyakalmışım. Kapının tıklatılması ile uyandım. Jisung'a baktığımda hâlâ uyuyordu. Uyanması gerekiyordu aslında.

'Gir'

'Minho'

'Ne oldu Chan Hyung?'

'Seungri- ah yani Seungmin Jisung'u görmek istediğini söyledi'

'O hangisi?'

'Benim yanımdaki'

'İyi gelsin ama uyanmadı daha'

Chan içeri Seungmin ile girdiğinde Seungmin koşarak Jisung'un yanına geldi. Kafasını okşadıktan sonra elini tuttu.

'Hyung'

'Uyanması uzun sürebilir'

'Nasıl ne yaptın ona'

Ayağa kalkıp üzerime geldi.

'Hepsi senin yüzünden! Ne oldu biliyor musun ben sana gerçekleri anlatayım çünkü kimin ispiyonladığını öğrendim. Kai denen piç sana bunları söylemiş'

Kayıp Rıhtım | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin