-11- დ ა ს ა ს რ უ ლ ი

97 6 2
                                    

2 კვირის შემდეგ

ავტორი pov.:

საბედნიეროდ არცერთი არ დაშავებულა. რბილად დაეშვნენ, ნამჯუნის წყალობით. ჩენი პოლიციამ დაიჭირა. ადელაიდას კი დღეს გამოწერენ საავადმყოფოდან. ჯონქუქი ექიმს ესაუბრება და ყველა დეტალს არკვევს. აინტერესებს ჯერ ადრე ხომ არ არის მისი გაწერა? უმჯობესი ხომ არ არის კიდევ ცოტახანი დატოვონ...............და ა.შ.

ექიმი (თვალები აატრიალა) - ჯონქუქ უკანასკნელად გიმეორებ, ყველაფერი რიგზეა. უბრალოდ ცოტა ხნით ყავარჯნის ხმარება მოუწევს, რადგან ფეხზე ჯერ ჭრილობა კარგად არ შეხორცებია. თავი ძალიან არ უნდა დაიტვირთოს. სხვა მხრივ ყველაფერი კარგადაა (ჯონქუქი რაღაცის კითხვას კიდევ აპირებდა, მაგრამ ექიმმა გააჩერა). მომისმინე (მკაცრად უთხრა), თუ კიდევ ასე გააგრძელებ, აქ მას კი არა შენ დაგტოვებ. გასაგებია?!

ამის გაგონებაზე ყველას სიცილი აუტყდა და ნელ-ნელა გასასვლელისაკენ წავიდნენ. ჯონქუქი ადელაიდასთან შევიდა და დაინახა ის და მინჯი როგორ საუბრობდნენ. შემდეგ მინჯი გავიდა და ის ადელაიდასთან ახლოს მივიდა.

ჯონქუქი - ყველაფერი რიგზეა?

ადელაიდა - მჰ.

ჯონქუქი - მინჯის აქ რა უნდოდა?

ადელაიდა - ბოდიში მომიხადა და გამაფრთხილა.

ჯონქუქი - ანუ?

ადელაიდა - ანუ?

ჯონქუქი - ამას ნუ აკეთებ. ჩემს კითხვას მაინც ვერ გაექცევი და მის გვერდით ჩამოჯდა.

ადელაიდა - უბრალოდ............... ბოდიში უცნაურად მომიხადა და გამაფრთხილა, რომ შენს თავს ასე მარტივად არ დამითმობდა. თუმცა პასუხი არც მე დამიკლია.

ჯონქუქი - ეს როგორ გავიგო? და ინტერესით შეხედა.

ადელაიდა - გავაფრთხილე, რომ თითსაც თუ დაგაკარებს მოვკლავ და გაიღიმა. თუმცა ახლა ეს მნიშვნელოვანი არ არის და ჩაფიქრდა.

ჯონქუქი - კარგად ხარ?

ადელაიდა - მშვიდად ვარ, რადგან ყველაფერი დამთავრდა.

ჯონქუქი - ასე არ ვიტყოდი და გაუღიმა. მე ვიტყოდი, რომ ახალი თავი დაიწყო. ჩვენი თავი და შუბლზე აკოცა.

ადელაიდა - მემგონი ადგილი შეგეშალა და ტუჩებზე ეამბორა.

ჯონქუქი - ნადვილად. ბოდიშს ვიხდი და კოცნა დაუბრუნა. წინააღმდეგი ხომ არ ხარ, რომ სხვაგან წავიდეთ? და ეშმაკურად ჩაიცინა.

ადელაიდა (თვალები გაუნათდა) - ანუ განყოფილებაში წამიყვან?

ჯონქუქი (სახე wtf?)- განყოფილებაში? რა განყოფილებაში?

ადელაიდა - დიდი ხანია გუნდის წევრები არ მინახავს......... თან მაინტერესებს სამსახურში თუ აღმადგენენ?! და ჯონქუქს გახედა.

ჯონქუქი - მაგაზე ნუ დარდობ. უფროსს უკვე ვუთხარი, რომ დაბრუნება გინდა და დამიჯერე შენზე მეტად მას გაუხარდა. მაგრამ ახლა იქ ვერ წავალთ, უფრო მნიშვნელოვანი საქმე გვაქვს და ისევ ეშმაკურად გაიღიმა.

ადელაიდა - სად?

ჯონქუქი (მისი სახის დანახვაზე გაეღიმა) - ჩვენს სახლს ვგულისხმობ.

ადელაიდა - შენს ბინას გულისხმობ? (ჯონქუქმა თავი დაუქნია). კარგი (ფეხზე წამოდგა და კარებისაკენ დაიძრა, თუმცა გაჩერდა და ჯონქუქს შეხედა). იმედია ბილიარდის მაგიდაზე უკეთესი საწოლი გაქვს ბაჭიავ (თვალი ჩაუკრა და პალატიდან გავიდა).

ჯონქუქი (ტუჩები გაილოკა) - მეეჭვება საწოლამდე მივაღწიოთ (ეშმაკურად გაიღიმა და უკან გაჰყვა).

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

,,ნახატების გამცოცხლებლის" შვილი (დასრულებული)Where stories live. Discover now