Multimedya: Acı ve gözyaşı ~ Rei 6
Bölümü şarkı eşliğinde okuyun...
Kulaklıkla dinlemeniz tavsiye edilir...
Bölümle uyumlu bir şarkı değil ama çok güzel olduğu için sizinle paylaşmak istedim.
Çağan'ın seslerini duyuyordum zar zor.
"Naz uyan."
"Naz ne olur uyan."
"Naz iyi misin?"
"Naz cevap ver."
"Güzelim?"Çağan'ın sesi de bir iyi bir kötü geliyordu. Zorla olsada gözlerimi açtığımda şok oldum. Çağan sapasağlam ayakta duruyordu.
"Naz, iyi misin? Kâbus görüyordun sanki."
"Evet kâbus görüyordum. Çok korkunçtu."
Ardından elimi Çağan'ın verdiği kolyeye götürdüm. Ve derin bir nefes aldım. Çağan ise gülerek konuştu.
"Ne yani rüyanda kolyeyi mi kaybettin?"
"Hayır ya. Araba kazası yapıyorduk. Kolyede kalbime batıyordu."
"Anladım. İyi misin şimdi?"
"Evet evet. Hadi eve girelim."
"Peki güzelim ama kötü gözüküyorsun taşıyayım mı ben seni?"
"Ben de inandım! Beni taşımak için bahane arama."
Bu cevabımın üzerine Çağan zorla kahkahalarının arasından cevap verdi:
"Nasıl da tanıyor beni. Neyse kızma hadi kalk."
"Tamam geliyorum."
Arabadan inip eve girdik. Daha önce de gelmiştim. Çağan'ın odasına çıkıp kendimi yatağa attım. Çok yorgundum. Ama huzurluydum da. Bu huzuru ve mutluluğu hiç bir şeye değişmezdim. Benim ardımdan Çağan da içeri girdi. O da kendini yatağın diğer köşesine atıp bana doğru döndü.
"Üstümüzü değiştirmeyecek miyiz Efe?"
"Banane yaa hiç uğraşamam."
"Yaa Efe saçmalama ya. Kalk üstünü değiştir. Üşengeç olma."
Bir yandan konuşurken bir yandan da gülüyordum. Çağan da kalkıp beni de kaldırdı.
"Üstünü değişti öpücüğü verirsen değiştiririm."
Deyip sırıttı. Ben de gözlerimi kısıp cevap verdim.
"Daha mantıklı bir şey bulamadın mı akıl yoksunu! Değiştirmezsen değiştirme çokta umrumda!"
Biraz çemkirmek gibi olmuştu ama şaka yapıyordum zaten.
"O zaman sen bana öpücük verene kadar bu yataktan kalkmayacağım isterse 10 gün geçsin! Haydi bakalım hodri meydan Naz hanım!"
"Benlik sıkıntı yok Efe bey!"
Deyip yatağa geri uzandım. Sırtımı Çağan'a döndürüp gözlerimi kapadım. Çağan da beni kendine çekip saçlarımı kokladı.
"Güzelim hadi bana dön."
"Hadi be güzelim."
"Naz ama olmaz ki böyle."
"Ya tamam sen kazandın!"Deyince sırıtarak ona döndüm. Sırıttığımı görünce hoşuna gitmiş olacak ki dudaklarıma bir buse kondurdu. Sırıtmamın yerini ufak bir gülümseme aldı.
Çağan kalkıp üzerini değiştirdi ve tekrar yanıma geldi. Yanıma yatıp bana iyice sarıldı. Beraber huzurlu bir uykuya daldık.
Sabah gözlerimi açınca karşımda masum masum uyuyan Çağan'ı gördüm. Saçları alnına dökülmüştü. Dudaklarını da küçültmüş uyuyordu.
Gülümseyip kalktım. Bugün Yağız ve Can'ın bölümünün tanıtma haftası vardı. Üniversite çok büyük olduğu için gezdireceklerdi. Saate baktım. Çoktan öğlen olmuştu! Odadan çıkacakken Çağan'ın telefonu çaldı. Çağan'da uyanıp telefonu eline aldı. Açmadan önce bana gülümseyip telefonu açtı."Efendim Can?"
"Sakin ol bir."
"Tamam ne oldu söyle."
"Evet yanımda."
"Açıyorum sabret."Telefonu kulağından çekip konuşmayı hoparlöre aldı. Artık bende Can'ı duyuyordum.
"Abi ne oldu bilemezsiniz!"
"Can bir sakin ol. Bir düzgün söyle olm!"
"Tamam abi ya! Neyse söylüyorum."
"Can çatlatma insanı ne oldu?"
"Söylüyorum Tuana. Çok değişik bir şey oldu!"
Ben ve Çağan aynı anda konuştuk:
"SÖYLE ARTIK!"
Selam arkadaşlar nasılsınız?
İki hafta oldu. Söz verdiğim gibi bölüm burada.
Sizce Can ne diyecek?
İyi gecelerr... 🩵🩵🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçimle Gelen Mutluluk
General Fiction"Onu seçmem yanlış olabilirdi. Ama bana mutluluk onunla gelmişti."