4

962 60 36
                                    

Masada oturmuş akşam için yemek yapmaya başlamıştım. Tamam düşünmekten kaçıyor da olabilirdim fark etmezdi.
Önümdeki domatesleri doğrarken dün akşamki olay geldi aklıma evet aklıma geldi. Elalem kör kütük sarhoş olur her haltı yer sabahına pamuk şeker gibi kafayla uyanıp bir şey hatırlamaz ben sanki 5 dakika önce yaşamış gibi her şeyi hatırlıyordum.

Hatırlıyordum...Ali'nin o tartışmanın üzerine mekâna gelmesini...O kadınla gelmesini...Kadınla çarpıştığımda benim değil de o kadının yanında olduğunu. Her şeyi hatırlıyordum. Lanet olsun ağlamak istemiyordum işte ama ister istemez...

Ya ne kadar aramızda bir şey olmasa bile o insanlar arasında evli olduğumuzu bilen illa biri vardı kimse sormayacak garipsemeyecek miydi yani eşinin değilde bir kadının belinde ellerinin olmasını. Bilmiyorum her şey o kadar saçma ki ya takıldığ-

"Neden ağlıyorsun ? "

Kapıdaki sesi duymamla resmen yerimden sıçramıştım baş parmağımı ağzıma koyup bismillahh diye sıçramama ramak kalmıştı anlayacağınız.

Ali hangi ara geldi hangi ara giyindi indi... ya bi saniye bana ne Ali"den ben hangi ara ağlamaya başladım. Arkadaşlar hatırlatın bi' ara para biriktirip gözyaşı torbalarımı aldırayım.

"Y-yoo ne ağlaması ne saçmalıyorsun yemek yapıyorum o yakmıştır gözümü."

Kısa bir bakışla Ali"ye yaptığım açıklamadan sonra önüme dönüp sebzeleri doğramaya devam ettim. Beni izlediğini üzerimdeki ağırlıktan anlayabiliyordum ama ona dönmeyecektim çünkü bu sefer kırılmamıştım...

Paramparça olmuştum desem çok mu abartmış olurum. Ama hayır gerçekten bu sefer yaptığı her zamanki hakaretler gibi değildi o gece arkamdan geleceğini düşünmüştüm bilşyor musunuz ne oldu o akşam eve gelmedi. Hm hmm gelmedi sevgilisinin saçlarının maşasını yeniliyordu meşguldü herhalde.

Ben de salak saçma şeyler düşünerek uyumaya çalışmıştım işte.

"Yawrum domates doğruyorsun ne yakmasından bahsediyorsun?"

Ali"nin konuşmasıyla- bi saniye bana yawrum mu dedi o yani Ali bana hani şu benden nefret eden yani midesi-

"Kız arkadaşınla karıştırdın sanırım..."

Evet bunu söylemek yoktu aklımda ama artık susmayacaktım bakışlarının değiştiğini görünce yavaşça önüme dönüp elime sarımsakları alarak soymaya başladım o sırada Ali"nin de eline sarımsak aldığını gördüm bu görüntü her ne kadar kahkaha atmamı sağlasa da yapmayacaktım..Göz ucuyla ona bakıp gözlerimi yine elimdeki işe çevirdim.

"Konuşalım mı?"
Konuşmak mı ne yapacaktı acaba özür mü dileyecekti..
Neyden özür dileleyecek Allah aşkına neden mesela...

"Sen önce konuşman gereken yerlerde susmamayı öğren."
Elimdeki işi bırakıp masadan kalkacağım sırada Ali bileğimi tutup

"Özür dilerim Arel senin orda olduğunu bilmiyordum ayrıca o an ne yapacağımı-"

"Değişmeyeceksen özür manipülasyondur." deyip bileğimi de alıp mutfaktan çıktım üzerimi değiştirene kadar çıkardı herhalde mutfaktan yemeğim de yarım kalmıştı zaten.

Odaya girdiğimde ani bi kararla duşa girdim üzerimdekileri çıkararak kendimi buz gibi suyun altına attım düşünmem lazımdı sanırım boşanma davası açacaktım...

Neden bu zamana kadar yapmadığımı sorarsanız cesaret edemedim neden mi babamın borçları varmış da Ali"ye babam öldürülmesin diye. Elbette ki babam öldürülmesin diye evlendirildim beni düşünecek kimse yoktu yani anlayacağınız.

Hani şu ismimi bile bilmeyen kumardan içkiden başka bir vasfı olmayan babam. O öldürülmesin diye.

Kaç dakika orada durduğumu hatırlamıyorum ama artık üşümeye başladığımı hissetmemle banyodan çıkıp dolabımdan kısa bir şort ve uzun bir tişört aldım.

Yavaşça aşağı inip mutfağa girdiğimde Ali"nin yemekleri tamamladığını ve masayı kurduğunu gördüm masaya ilerleyip her zamanki yerime oturdum. Ali elindeki tabaklarla masaya oturduğunda tabaklara yemek doldurmaya başladım.

Sessizce yemeğimizi yerken birden.

"Ali ben boşanmak istiyorum." Dedim cümlemin bitmesiyle Alinin öksürmeye başlaması bir oldu hemen bir bardağa su doldurup ona uzattım.

"Sakin ya bu kadar mutlu olacağını bilsem önceden söylerdim." Diyerek yerime oturdum Ali bakışlarını bana çevirerek;

" Ne saçmalıyorsun sen ne boşanması nerden çıktı bu?"
Diye hızlı hızlı konuşmaya başladı. Az önce mutluluktan ölecekti hâlâ bana mal ayağına yatıyor gören de-

"Ağzını ben toplamadan kendin topla istersen ne dersin?!" Ali"nin sıkı dişleriyle konuşmasıyla yine salak gibi sesli düşündüğümü anladım.

"Şey yani-"

" O tilkilerin ne düşünüyor bilmiyorum ama boşanmıyoruz bunu aklına kazı. Ne olursa olsun benden boşanamazsın."

"İyi de beni sevmiyorsun bile hem-"

"Sevmek mi..güldürme seni kim sevsin boş konuşma bu konuyu da açma bir daha."

Ali"nin susmasıyla hızla masadan kalkıp balkona attım kendimi "SENİ KİM SEVSİN" yine...yine ailemle vurmuştu ya sevmiyor saygı duyarım ama gerek yok gerçekten her kelimende parçalamana gerek yoktu...

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Devam etmeli miyim emin değilim oy sayısı yorum sayısı neredeyse hiç yok... Aslında tamamlamak istiyorum ancak sanırım yarım kalacak🥺😔😔😔😔😔

Gel (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin