17

458 30 28
                                    

Yoğun istekler üzerine ARAYA 1 GÜN GİRMESİNİ BİLE BEKLEMEDEN BÖLÜM ATTIM.

DEDİM ÇOK ÖZLEMEYİN😅😅🩵.

VEEE YAKLAŞIK 8K OLDUKKKKK😭😭😭🫰🫰.

Sizleri öpüyorummmmmm lüütfen oy vermeyi unutmayınnn şimdiden teşekkürler 🩵🩵🫰🫰💜💜.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

O kadar gergindim ki resmen afedersiniz ama altıma kaçırabilirdim. Şu an saat akşamüzeri 16.09 ve ben resmen balkonda oturmuş kahve içerek kendimi bu akşam kopacak kıyamete hazırlıyordum. Kafamı dağıtmam lazımdı, ama nasıl... Biraz düşündükten sonra alışveriş yapabileceğime karar verdim. Evet evet bence gayet güzel bir fikirdi.

Hem Ali"nin bu durumda neden bana sinirlendiğini anlamış değildim. Benim yaptığım bir şey yoktu ki sadece Burak biraz saçmalamıştı o kadar, acaba yine kafasında ne kurup olayı bana bağladı diye çok merak ediyordum.

Koşarak odama girip üzerimi değiştirmeye başladım. Altıma gri bir eşofman üzerime Ali"nin ama kendisinin hiç giymediği bir Sweatshirt geçirdim. Başıma da siyah kova şapkamı takıp cüzdanımı alıp evden çıktım.

~

Girdiğim mağazadaki kıyafetlere aşık olmuştum elime birkaç şort etek aldım..bence gayet güzellerdi...

Hem kendime de yakıştırıyordum böyle şeyleri, elime açık sarı renginde bir şort etek alıp kabine koştum. Giyinip aynanın önüne geçtiğimde gerçekten kendime çok yakıştırmıştım. Çalışan kız yanıma gelip ;

"Efendim kesinlikle doğru bir seçim çok güzel taşımışsınız." Dediğinde de utanmıştım..Ama evet bence de güzel durmuştu. Aynı eteğin bir de açık yeşil rengini alıp diğer poşetlerimle beraber kasaya ilerledim.

Kıyafetleri kasadan geçiren kız; "10.750 lira efendim ödemeyi kartla mı yapacaktınız?" Dediğinde resmen şok olmuştum iki parça şey 10 bin lira mıydı şaka gibi.

Çantamdan kartı çıkarıp kadına uzattım. Kadın kartı okuduğu zaman yüzündeki ifadeyle meraklanmıştım.

"Efendim yeterli bakiye bulunmuyor isterseniz başka bir kart deneyelim!"

"Yanımda başka kart yok maalesef..Ne yapsam ki." Kadın da merakla ödemeyi yapmamı bekliyordu. Mecburen cebimdeki telefonu çıkarıp arama kısmına girdim.

"Alo.."

"Ne var?"

"Şey çalışıyor musun?"

"Toplantıdıyım Arel ne istiyorsun?"

Buz gibi konuşuyordu benimle... Sanırım gerçekten çok simirliydi.

"Şey.. ben alışverişe gelmiştim de."

"Alışveriş.. ee?"

"E-evet alışveriş.. şey ben kasadayım da şimdi kartımda para yok sanırım o yüzden aramıştım sen-"

"Tamam. " deyip telefonu yüzüme kapatmıştı. Gözlerim doldu bu sefer gerçekten ağlayacaktım ama şu an hiç yeri değildi iyi de bu kadarına gerek yoktu bence.

Telefonu kapatıp cebime koyduğumda mesaj gelmişti. Banka hesabına 15.000 lira geldiğini söylüyordu kartı kadına uzatıp poşetleri aldım. Ödeme tamamlandıktan sonra kartı da alıp eve doğru yürümeye başlamıştım.

Gel (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin