Neredeyse bütün bölümlere hiç üşenmeden yorum yapan ve oy veren bir çok arkadaşımız var sizler varya aşk kelimesinin sözlükteki anlamlarısınız😻.
Ha bir de 9K OLDUKKKKK🤧✊🏻🌸😭
Bu zamana kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Beğenerek beğenmeyerek bile sırf kitap olmadığı için bile okuyorsanız da çok teşekkür ederim🫀.
Cemolili01Moralimin berbat olduğunu biliyorsun... Ancak yine de sizleri yalnız bırakmak istemedim çünkü bana sadece yorumlarınız iyi geliyor arkadaşlar. Çok konuştum affedin.
Oy vermeyi geçtim de yorum yapabilirsiniz ya🫀🌸.
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
Annemlerin evden ayrılmasının üzerinden yaklaşık 3 saat kadar bir zaman geçmişti. Şu an Ali salonda oturmuş neredeyse 2 saattir televizyon izliyordu. Bende mutfağı toplamak bahanesiyle içeri geçmemiştim.
Neden yalan söyleyeyim Ali'ye ne diyeceğimi bilmiyordum. Annemler evden ayrıldıktan sonra ettiğimiz bir kaç kelimenin üzerine hiç konuşmamıştık, yani ben konuşmamak için direniyordum.
Çünkü Ali yine neden gitmediğimi soracak benden bir şeyler duymak isteyecekti. Ama ne diyecektim Allah aşkına ben bile neden gitmediğimi bilmiyordum. Sadece bi' an artık uyanınca Ali'yi yanımda göremeyeceğimi ve ya kahvaltıda karşı sandalyemde oturan mahkeme duvarı suratlı bir Ali göremeyeceğimi düşündüğümde pek iyi hissettiğim söylenemezdi.
Yaklaşık yarım saat önce Burak'ı arayıp müsait olup olmadığını sormuştum. Aslında Bara gidecektim ama kendisi ev müsaitse orada da buluşabileceğimizi söylediğinde eve çağırmak durumunda kalmıştım. Hızlıca bir kaç kurabiye ve kek yapmıştım. Şu an da tabaklara yerleştiriyordum.
Kapının çaldığını duyduğumda ellerim dolu olduğu için içeri seslendim;
"Ali kapıya bakabilir misin?"
"Bakıyorum da kim bu saatte neredeyse gece yarısı olmuş durumda." Ali cümlesini bitirdikten sonra kapının açılma sesini duydum bir süre ses gelmeyince ben de salona geçtim.
"Ah hoşgeldin."
"Hoşbuldum." Deyip bana sarıldığında gözlerimi Ali'ye çevirdim. Hem bu saatte ne işi var der gibi hem de derhal ayrılmazsa ben onu ayırırım hem de 5' e der gibi bakıyordu. Ya da ben öyle yorumlamıştım bilemedim.
"Ali hoş geldin desene misafirimize!" Diye Ali"ye seslendiğimde;
"Bu saatte neden burdasın bilmiyorum ama ne yapacaksan çabuk yap bana karışmayı düşünme bile çık evine git sonra." Deyip son defa bana bakıp odaya geçti Ali. Şok olmuştum. Bu kadar kaba olmasına gerek yoktu. Sonuçta misafirdi.
"Üzgünüm Burak sadece biraz morali bozuk da onun o yüzden öyle tepki verdi. Kusura bakma lütfen."
"Sorun değil yawrumm alışkınım ben senin kocanın mağara adamı hareketlerine " deyip kahkaha atmıştı. Tebessüm etmiştim de neden bu kadar zoruma gitmişti bu dediği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gel (BXB)
Fiksi RemajaSelamm Ben Arel. 21 yaşındayım. 19 yaşımdan beri benim çabalarımla süren (Alinin tehditleriyle de olabilir emin olamadım.) bir evliliğim var. Burada size kısa da olsa hayatımı anlatmak istiyorum, umarım biraz da olsa kalbinizde yer edinebilirim çü...