7

827 50 11
                                    

Öncelikleeee daha erken atamadığım için üzgünümmm daha önce de söylemiştim final haftam ve ne olursa olsun büte kalmayı istemiyorummm.. Anlayışınız için teşekkürler. İyi okumalar .

HA BİR DEEE OYLAMAYI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFENNNMN🥲😔😇😇🥰🥰🥰🥰🥰

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

@arellendinizz yeni bir gönderi paylaştı



@arellendinizz

  Kaçırma gözleriniDinle kalp sesiniSöyle seviyorsan yürekli oll

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Kaçırma gözlerini
Dinle kalp sesini
Söyle seviyorsan yürekli oll...

@emreakaydınn ve diğer 376 kişi beğendi...


@buseelkapann : SEVİYORUM SEVİYORUMM SEVİYORUUM

@DELİBİRİSİMİ: Kız mısın aq🤬

@emreakaydınn: Güzelliğin kızları kıskandırır yalnız.

+73...

^^^^^^^^^^^^^^Arel ve Ali WhatsApp^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ali: Baksana bi buraya.

Arel: Efendim Ali bir sorun mu var ne bu sinir ah gerçi senin bana sinirlenmen için bir sorun olmasına gerek yok unutmuşum hahahaha.

Ali: Saçma sapan konuşmayı kes Arel şu attığın şeyi sil delirtme insanı.

Arel: Silmiyorum ne alaka neden silmem gerekiyor anlamıyorum gayet güzel çıkmıştım paylaştım canım takipçilerimlee..

Ali: Sik|
Sevdirme bana o takipçilerini Arel çocuk çocuk hareketler yapma sil şunu. Eve gelince tartışmak istemiyorum.

Arel: Silmiyorum Ali silmeyeceğim de çocukça davrandığım falan yok benim sen git orda burda sürttüğün sevgiline karış bana karışamazsın ayrıca bu konu yüzünden bile olmasa her hangi bir şey bulup iğrenç olduğumu sevgiye layık olmadığımı yüzüme vurursun sen üzülme yani.

Ali: Ağzını topla çocuk,ağzından çıkanı kulağın duysun. (16.36)
Lan ben sana ne zaman iğrençsin dedim kendine gel sen yine sinirden ne dediğini bilmiyorsun belli.(16.37)
Şu mesajlara bak delirtme insanı.(16.42)

...

Ben anlamıyordum acaba gerçekten ben mi abartıyordum bazı şeyleri Ali'ye karşı olan hislerimi ne olursa olsun reddedemezdim o yüzden mi çok kırılıyordum ona o yüzden  mi sürekli kızgındım başkasıyla birlikte olmasına sanırım öyleydi ama çok şey istemiyordum ondan. Bana aşık olsun demiyordum.Beni sevsin de demiyorum.

Ama ne olursa olsun aynı evde yaşıyorduk ve bu böyle devam edecekti sadece biraz daha ılımlı olamaz mıydı?

Mesela her şeye nefretle bakmak her hareketime tepki vermek, benim için değil de insan kendisi için bile yapmazdı bunu düşünsenize 24 saat nefretle dolusunuz üşenirdim ben bi' keree.

Ama Ali' ye söyleyince her seferinde sizin de şahit olduğunuz gibi "SAÇMA SAPAN KONUŞMA AREL" tepkisi alıyordum. Bence bi' durup düşünse o da farkına varabilir bunu. Yapmaz ne olursa olsun yapmaz.

Elbette yine balkonda oturuyordum ve bu sefer elimde kahve bardağı değil bira şişesi bulunuyordu. Neden içmek istedim bilmiyorum ama kendimi kırgın hissediyordum. Aklıma annem geliyordu nasıl yapabiliyordu bunu ben knun çocuğuydum sokakta alışveriş merkezlerinde ne zaman bir çocuk ve anne görsem aynı zamanda annenin gözlerindeki sevgiyi şefkati de görüyordum.

Kendimi acaba üvey miyim diye düşünmekten uzaklaştıramıyordum. Üvey olsa bile bence hiç bir anne bir olay karşısında tepkisiz kalmazdı. Babam ilk evleneceksin deyip yanağıma yaklaşık 8 gün boyunca iz bıraktıracak türden tokat attığında annem susmuştu neden susmuştu neden tepki vermemişti o benim oğlum dememişti, ve ya babam nasıl böyle bir şey yapabilmişti.

Bunları sorgulamam bile benim hatamdı. Beni sevmiyorlardı ve hiç bir zaman da sevmemişlerdi.
Hatırlarsınız Ali ' de beni bununla vurmuştu ailemin beni hiç sevmemesiyle. Peki kendisi neden böyleydi onların beni sevmediğini söylemişti ve bunu tam nokta atışı yapmıştı. Peki kendisi neden sevmiyordu beni onu geçtim nefret ediyordu benden. Sevgiye aç olduğumu biliyordu neden kabul etti benimle evlenmeyi...Beni sevmeyeceğini bile bile eş cinsel olmasını geçtim heteroseksüel olmasına rağmen (kız arkadaşının olmasından tahmin etmişsinizdir.) Neden kabul etmişti .

İşte sırf bunlar için içiyordum bugün ve ne olursa olsun içmeye devam edecektim. Yorgundum, düşünmek istemiyordum, ölmek istiyordum, uyuyup sonsuza kadar uyanmamak bu bana çok iyi gelecekti...














🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵

Gel (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin