Lan o değil de kişisel mesajlaşma kalkacakmış aw.. Gören de ne mesajlar alıyorum sanır dert ettiğim şeye bak🙂↕️😄.Lan bir şey diyecektim size hatırlamıyorum bee...
Hatırladım dedim belki karınızı tiktok"tan takip etmek istersiniz ; zerensumettikul
Ha bir de ben iyice psikolojilerinizi bozmuşum ya aq😄
2 bölüm önce Ali"ye söven bebeğim geçen bölüm Ali"ye ağlıyordu😄
Bu bölüm olaaaayyyyy💅🏻💅🏻💅🏻
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Sabah kahvaltımı yaptıktan sonra hazırlanmak için odaya çıkmıştım sabah dediğime bakmayın saat 10"u geçiyordu. Ne giysem ne giysem diye düşünürken üzerime yeşil şortumu giymeye karar verdim. Seviyordum bunuu.
Üzerime de kırık beyaz bir kazak geçirip saçlarıma aynı yeşilden bandana taktım.. Ay Allah"ım çok güzelim yaaa💅🏻.
Güzelim demişken dün akşam oje sürmüştüm yani biraz bağıra bağıra Ali"ye sürdürtmüştüm.
Gayet de güzel sürmüştü, bu sefer de sen oje sürmeyi nereden biliyorsun diye de küçük 🤏 çaplı bir tartışma geçmişti aramızda. Neyse işte biraz hırpalamış olabilirdim ama haklıydım.
Çantamı alıp ayakkabılarımı da giydikten sonra hızlıca kapıdan ayrılıp yürümeye başladım. Otobüs durağına doğru ilerlerken biraz arkamdan korna sesi geldiğini duydum. Hafif kafamı çevirip baktığımda Burak'ın şoför koldupunda oturup sırıtarak bana doğru geldiğini gördüm; tipini sikiym senin.
Sırıtarak mırıldanmıştım. Ki arabada olduğu için duymamıştı beni.
"Prenses bırakayım istersen nereye böyle?" Konuşurken bacaklarıma değil de yüzüme baksaydı belki gerçekten bana karşı hisleri olduğunu düşünebilirdim.
"Hiiç öyle takılıyorum."
"Ee gel beraber takılalım!"
"Yok benim çok acil bir işim var sonra artık hadi kaçıyorum baayy" deyip hızlıca durağa ilerleyip gelen ilk otobüse bindim. Çöpsüz üzüm.
~
Son bir kaç adımımdan sonra kafamı kaldırıp karşımdaki devasa yapıya baktım. İşk defa geliyordum buraya. Ali her gün buradaydı ama ben daha önce hiç gelmemiştim işte.
Evet şu an Ali"nin şirketindeydim. Kaç kattı be burası..23?26?
Gerçekten kocamandı.. Camları nasıl siliyorlardı acaba? Ya biri düşseydi aman Allah"ım vallahi mahkemelerden çıkamazdık. Rezil olurdukk.. ayy ya Ali"yi hapse falan alsalardı.. bir de dul kalacaktım ay fenalaşacağım..
Kafamı yerden kaldırdığımda girişteki bir kaç kişinin bana garip garip baktığını gördüm. Aferin Arel yine başardın aptallık etmeyi..
Hızla ilerleyip giriş kapısından içeri girdim. Danışmanın yanına ilerleyip zile bastım kadın kafasını önündeki telefondan kaldırıp bana baktı gülümseyerek; "Buyrun efendim nasıl yardımcı olabilirim?" Dedi .. Vay be burdaki herkes böyle güzel miymişş..
"Anlamadım efendim?" Hay Allah kahretsin.. "Şey pardon ben Ali"yle görüşecektim de."
"Ali bey şu an çok önemli bir toplantıdalar efendim isminizi öğrenebilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gel (BXB)
Teen FictionSelamm Ben Arel. 21 yaşındayım. 19 yaşımdan beri benim çabalarımla süren (Alinin tehditleriyle de olabilir emin olamadım.) bir evliliğim var. Burada size kısa da olsa hayatımı anlatmak istiyorum, umarım biraz da olsa kalbinizde yer edinebilirim çü...