Cemolili01 Lan yazar bişey yap çocuk gidiyor diye yakınıyordu😄😄..Bazen gerçekten ben de Arel sanki benimle evli de beni boşayacakmış gibi hissediyorumm😄😄😁😁
..
Ha bir de arkadaşlar bir konuya değinmek istiyorum.
Bakın ne ben ne de okuyucularım sizin kafanıza silah dayamıyor oku diye oy ver diye sadece şakaya vurup bunu dile getiriyorum neden bundan bahsettin derseniz; aramızda yönelimimden rahatsız olan tipler var. Kardeşim homofobiksen ne işin var bu kitapta ister kız severim ister erkek bi" yarramı da yapamazsın aq.Rahatsızsan beni engelle ve yavaşça kenardan kenardan siktir git. Ne bu mesaj atıp küfretme çabaları " Yok erkek mi kalmamış ..Yok iğrençmişim sanki kendisini sikiyoruz, aqmun malı..
Her neyse bebeklerimmm rahatsız ettiysem özür dilerimmmmmm çok çok öpücüklendinizz♡♡♡♡♡♡♡♡
🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
Yavaşça odama girdiğimde hâlâ ne yapacağımı düşünüyordum gerçekten de beni almaya gelmişlerdi.. iyi de neden 3 sene sonra? Bu zamana kadar nerdelerdi? Aslında gerçekleri söylemek gerekirse çok özlemiştim evimi, odamı...
Yavaşça dolabın kapağını alıp zaten aklımda olan t-shirtleri alıp odamdan çıktım. Düşünüyordum bundan sonra ne olacaktı... Salona doğru giderken Ali"nin sesini duymuştum. Kenarda durup dinlemeye başladım babamla tartışıyordu sanırım...
"Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz!! Şimdi mi geldi aklınıza oğlu olduğu nerdesiniz 3 senedir? Ayrıca biz böyle mi anlaşmıştık 3 sene önce güle eğlene bir sıkıntı yaşamadan evlendiriyordunuz. Şimdi mi geldi aklınıza oğlunuzun geleceği bunun evcilik olduğu?"
Haklıydı.. Her bir cümlesine kadar haklıydı. Neden önceden gelmemişti babam... ancak anlamadığım bir şey vardı.
Anlaşma?
Neyin anlaşmasından bahsediyordu bunlar. Bunu daha önce Ali Melih'le konuşurken duymuştum o zaman da ' Ben Arel'i bunun için almadım ' demişti... Ortada çok büyük bir şey vardı ve bunu benden gizliyorlardı.
"Neyse ne alıyorum artık boşanıyorsunuz en kısa sürede eh artık sana orospuluk yapacak kimsen de kalmadı Ali bey ne yaparsınız bilemem" babam cümlesini bitirdiği gibi Ali babamın üzerine fırladı ben de olduğum yerden çıkıp koşarak yanına gidip önünde durarak onu durdurmuştum..
"Sana onun hakkında doğru konuş dedim, seni öldürürüm yemin olsun ki her bir parçanı yediririm sana bir kelime daha edersen seni burada gebertirim anladın mı lan beni?" Ali"nin bütün gücüyle bağırmasıyla elim ayağım titremişti, söyledikleri altı boş sözler değildi bu arada yapardı...
Babam...benim hakkımda hâlâ aynı şeyleri düşünüyordu...
Değişmemişti belki de hiç değişmeyecekti.Ali"yi kenara çekip "Sakin ol lütfen " dememle onu tuttuğumu fark etti hızla ayrıldı benden. Kırgın gözlerle bana bakıyordu.
Bana çok kırılmıştı onu bırakıp gidiyorum diye.Sen de beni terk ettin diye adeta bağırıyordu.
Kenara çekilip az önce odamdan aldığım tişörtleri yerden kaldırıp anneme doğru ilerledim. Yanına gidip tişörtleri kendisine uzattım;
"Toparlandın mı oğlum , hadi çıkalım o zaman."
"Kapıyı kapatın giderken." Deyip geçip koltuğa oturdum cümlem bittiği gibi Ali"nin gözleri bana çevrilmişti.
"Anlamadım oğlum gelsene."
"Ne gelmesi ya neyden bahsediyorsunuz siz? O elindekileri 3 sene önce o evden gelirken yanıma almıştım ben giyecek olarak sadece 3 t-shirtle göndermiştiniz ya beni. E haliyle bir kere bile görüşmediğimiz için verme fırsatım olmadı. Giderken alın götürün sizin bir çöpünüzü bile istemiyorum evimde."
Babam önüme gelip; "Arel ne diyorsun sen?" Dediğinde ben de ayağa kalkıp "Bakın malsanız heceleyerek söyleyeyim.. BEN HİÇ BİR YERE GELMİYORUM burada 3 senedir olduğu gibi kocamla yaşamaya devam edeceğimm ve siz de ne halt yediyseniz 3 yıldır bundan sonraki senelerde de aynı haltı yiyerek yaşayabilirsiniz. "
"Neyin kocasından bahsediyorsun sen çocuk mu kandırıyorsun saçmalamayı kes şimdi gel gidelim evimize."
"Yanılıyorsun ben kocamı gayet de seviyorum, ben senin sesini kesmeden gerçekten çıkın gidin eviniz benim evim burası. " Annem şok içinde bana bakıyordu. Bağırarak;
"Helal süt emdirdim ben sana ne bu hareketlerin? İyice terbiyesizleşmişsin sen!"
Dediğinde Ali" nin ağzının içinde bir şeyler mırıldandığını duydum anlamamıştım ama ne dediğini.
"Helal süt verdiniz ama ek gıdayla bozdunuz siz beni ." dediğimde Ali"nin gülme sesini duydum kendisine döndüğümde gerçekten ağlayarak güldüğümü gördüm "İşte benim oğlumm." Yavaşça söylemişti ama duymuştum işte...
Utanarak önüme döndüm annem de hızla çantasını alıp ;
"Bu rezilliğe daha fazla katlanamayacağım Gürsel yürü gidelim. " dediğinde "Çıkarken kapıyı kapatmayı unutmayın Ali biraz üşütmüştü" diye bağırdım arkalarından. Kapıyı kırarcasına kapatmışlardı elbette.
Tam bundan sonra ne olacak diye soracakken arkamdan bedenime dolanan kollarla donakaldım.
"Teşekkür ederim...Beni bırakıp gideceksin diye o kadar... Neyse işte" gülümsedim. Buruk bir gülümsemeydi.
Ali"nin kollarının arasında dönüp yüzüne baktım.
"Fırsatın vardı neden gitmedin?" Dedi. Omuz silkip;
0"Sanırım sen benden daha az nefret ediyorsun." Dedim.
Gözlerime baktı sanki anla artık diyordu ama ben malım ne yapayım anlamıyordum işte.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Oy vermeyi unutmayın bebeklerimmmmm♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ha bir de kontrol etmeden atıyorum özür dilerim hatalarım varsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gel (BXB)
Fiksi RemajaSelamm Ben Arel. 21 yaşındayım. 19 yaşımdan beri benim çabalarımla süren (Alinin tehditleriyle de olabilir emin olamadım.) bir evliliğim var. Burada size kısa da olsa hayatımı anlatmak istiyorum, umarım biraz da olsa kalbinizde yer edinebilirim çü...