- Jungkook'un benden hoşlandığını söylediğini duydum- dedi Taehyung tuhaf kare gülümsemesini göstererek - sanırım bende ondan hoşlanıyorum.
Bunu duyan Hoseok tüm dünyasının yıkıldığını hissetti,en yakın arkadaşı bir yıldır aşık olduğu çocuktan hoşlanıyordu. Taehyung'un Jungkook'a karşı olan hiselerinin farkında olmadığını biliyordu,onlar en iyi arkadaşlardı ama Hoseok o kadar güvensizdi ki sarışına bunu söyleyemedi.
- Doğru duyduğuna emin misin?
- Elbette Hobi - gülümsedi - kanıtım var ve hiç şüphem yok.
- Aptal-ikiside gülmeye başladı.
Hoseok asla en yakın arkadaşından nefret edemezdi, yıllarca süren dostluğunu bir erkek için heba etmeyecekti.
.....
Zaten ortaokul son sınıftaydılar mezun olmalarına dört aydan az bir süre kalmıştı.
Tüm öğrenciler heyecanlıydı,bazıları diğerlerinden daha fazla, artık liseye geçeceklerdi. Gerçekten yeni bir şeydi bu
- Hangi okula gideceğine hâlâ karar vermedin mi?- dedi jimin Hoseok'un not defterindeki üç seçeneğe bakarak.
- Succinum Lisesi'ne gideceğim- dedi Hoseok koridora bakarak.
Jungkook'un elini tutan en yakın arkadaşının sarı saçlarını gördü. Çok mutlu görünüyordu. İkisi vedalaştı daha sonra Taehyung sınıfa girdi ve Hoseok'un yanına oturdu. Üzerinde lise seçeneklerinin olduğu deftere göz attı.
- Fontana'ya gidiyorsun değil mi?- dedi Taehyung.
- Fontana? - diye sordu biraz kafası karışan Hoseok. Taehyung başını salladı.
- Henüz karar vermedim-diye yalan söyledi.
Bunu zaten konuşmuşlardı ve liseye birlikte gidecekleri konusunda anlaşmışlardı,ancak Hoseok artık o kadar emin değildi. Fontana evinden sadece otuz dakika uzaklıkta örnek bir okuldu ve Succinum Fontana'dan bile iyiydi,sadece biraz daha uzaktı bir saatlik bir uzaklık. İki okulda farklı taraflardaydı,bu yüzden yakın arkadaşını görmek zor olurdu. Ama buna zaten karar vermişti. Taehyung'un Fontana'ya gidecekleri zaman için o kadar çok planı vardı ki bunu en yakın arkadaşına söylemek onun için zordu. Çünkü kesinlikle Succinum'a gidecekti.
Taehyung dikdörtgen gülümsemesiyle - Bunu daha sonra konuşuruz, şimdi sana söylemem gereken çok önemli bir şey var- dedi Taehyung çok mutluydu - Jungkook ve ben çıkıyoruz.
Hoseok hiçbir şey söylemedi,sadece gülümsedi ve ders başlamadan önce Taehyung'un ona Jungkook'un ne kadar mükemmel olduğunu söylemesini dinledi.
......
Ve ilk bölüm geldi. Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun umarım bu yıl herke için mutlu, bereketli ve bol neşeli geçer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<