Hoseok her zaman olduğu yerdeydi. Altılı sıranın dördüncü sırasında ve son koltukta çünkü orayı seviyordu ve her yeri görebiliyordu.
Kulaklık takmış son sesle müzik dinliyordu, Taehyung'un içeri girdiğini gördü. Önünde oturdu ama Hoseok ne kulaklığı çıkardı ne de müziği durdurdu. Sadece kendine özgü jestlerini yapmasına izin verdi. Ve güldü.
Sonunda Hoseok kulaklığını çıkardı.
- Bana gülme - diye azarladı Taehyung - en azından beni dinledin mi?- dedi kaşlarını çatarak. Hoseok inkâr etti.- Bu aralar biraz mesafelisin,bizden kaçıyorsun.
- Ben mi? Kimden?- Hoseok tek kaşını kaldırarak sordu.
- Benden, Jungkook'tan, herkesten...
- Yapmıyorum.
- O hâlde cumartesi benimle geliyorsun,sana sormuyorum.
.....
Hoseok önceki hayatından buraya ulaşmak için ne yaptığını merak etti,tabi eğer öyle bir şey varsa.
O bugün ne yapacaklarını bile bilmiyordu,sadece Taehyung onu katılmaya zorladı ve o kabul etmek zorunda kaldı yoksa bütün hafta onu rahat bırakmayacaktı. Yada belki öfkesi dinene kadar onunla konuşmazdı.
Hoseok hâlâ nasıl arkadaş olduklarını merak ediyordu.
Plazanın dışındaki bankalardan birine oturdu ve sadece bekledi.
- Hoseok?
Hoseok çağrıldığını duyduğunda gözlerini kapattı ve umduğu kişi olmaması için dua etti. Sonra gözlerini yavaşça açtı olmasını istemediği kişiyi gördü.
- Burada ne yapıyorsun?- Hoseok sordu ve anında cep telefonuna bir mesaj geldi.
" Üzgünüm, beklenmedik bir şey oldu ve anneme eşlik etmem gerekiyor,teyzemi ziyarette gidiyor ve biliyorsun o beni yanlız bırakmaz. Zaten Jungkook'a söyledim. Lütfen iyi vakti geçir."
- Bu oldu - Jungkook mesajı okumasını bitirdiğini gördüğünde önceki sorusunu yanıtladı ve Hoseok hoşnutsuzca yüzünü buruşturup ona baktı.
- Eve gidiyorum.
Başka bir mesaj geldiğinde, Hoseok eve gitmek için ayağa kalkmıştı.
" Ve Hoseok ayrılmayı aklından bile geçirme:))"
Hoseok durdu çünkü o gülen yüzünü ne anlama geldiğini çok iyi biliyordu.
Daha önce yaptığı en sahte gülümsemesiyle döndü ve şöyle dedi.
- Bugün güzel bir gün,o zaman ne yapacağız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fiksi Penggemar"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<