Hoseok,en yakın arkadaşı ve onun erkek arkadaşına katlanmak zorunda kaldığı için kendine gerçekten şaşırmıştı- ve jungkook'a olan aptalca aşkını kesinlikle vurgulamakta fayda var - Hoseok her geçen gün ciddi anlamda bir erkek arkadaş edinmeyi düşünüyordu.
Her boş anını en yakın arkadaşı ile geçirmek zorundaydı ve onların "sevimsiz ve romantik" anlarına tanık olmak çok rahatsız ediciydi,orada sadece gereksizdi.
Elbette arkadaşı için mutluydu ama bu ilişkide üçüncü teker olmasına da gerek yoktu.
Şans eseri o çiftin elinden kurtulmuştu.Çünkü çıkmaya başladıklarından beri birlikte yaşamaya başladılar ama ne zamandan beri Jungkook ve onun evi aynı yolun üzerindeydi? Orada yaşadığı 15 yıl boyunca onu hiç görmemişti ve ne yazık ki aynı otobüse binmişlerdi.
Şimdi Hoseok kendini çiftten özgür hissederek otobüs durağına doğru gidiyordu.
Ya da belki değil.
- Hoseok,sonunda sana yetiştim.
Hoseok onu çağıran sesin nereden geldiğini görmek için döndü.
Jungkook?
- Taehyung nerede?
- Drama kulübünde birşeyler yapması gerektiğini söyledi.
Hoseok başak birşey söylemedi, otobüs gelmişti ve hemen bindiler.
Uzun süre sessiz kaldılar, rahatsızlıklarını gerçekten hissedebiliyordunuz.
- Hey!- dedi jungkook,bir yanıt alamadı ve oda beklemiyordu,bu yüzden devam etti.- Benden neden nefret ettiğini bilmiyorum ama sadece seninle iyi geçinmek istiyorum. Rahatsız olmaktan gerçekten nefret ediyorum ve sanırım "kimse bundan hoşlanmaz"- kıkırdadı- Anlaşabileceğimizi sanıyor musun? Emini çok iyi arkadaş olabiliriz.
Hoseok içini çekti ve ona baktı, bakışlarını ne kadar süre jungkook'a doğru tuttuğunu bilmiyordu, göz teması kurmuşlardı. Hoseok bakışlarını başka tarafa çekti çünkü ona bakmaya devam ederse ağlayacağını biliyordu ama neden ağlayacağını bilmiyordu ve bilmekte istemiyordu.
- Senden nefret ettiğimi düşündüğün için üzgünüm, nefret etmiyorum ama senden hoşlandığımı da söyliyemem. Ve hayır çok iyi arkadaş olacağımızı düşünmüyorum. Nedenini sorma bilmediğimden değil,sadece sana söyliyemiyeceğimden. O yüzden ısrar etmeyi bırak.
Hoseok bir an önce eve varmayı umuyordu ve yaptığı da buydu,evine yakın durakta indi ve jungkook'un,Hoseok'un söylediği tüm bu sözlerle kafası karışmıştı.
Hoseok'un göğsünde hâlâ o ağrı vardı, hâlâ ağlamak istiyordu. Ve nedenini de bilmek istiyordu.
Jungkook için mi yoksa Taehyung için mi,belki ikisi için mi ağlamak istiyordu bilmiyordu. Bencil olup olmadığını merak etti. En yakın arkadaşını seviyordu ama jungkook'a olan aptal aşkına engel olamıyordu.Belki de kendine karşı bencildi.
.....
Bugün yeni yılın ilk günü olduğu için üç bölüm atıyorum. Ama bugünden sonra bölümler kısa olduğu için büyük bir ihtimalle günlük iki bölüm yayınlayacağım
Bu bölümden sonra bölümler karışmış nasıl düzelteceğim bilmiyorum bilenler varsa lütfen benimle paylaşsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<