FİNAL

102 7 0
                                    

Hoseok,Jungkook'u aramak için sınıftan çıktığında ikisinde aynı sınıfta olduğunu hatırladı ama Jungkook'un derslere katılıp katılmadığını hatırlamıyordu.

Böylece Jungkook'un sınıfta edindiği arkadaşlarından biri olan Yun-Ho'nun yaklaştığını gördü.

- Hmm... Merhaba....- Hoseok gergin bir şekilde sordu ve Yun-Ho'nun dikkatini çekti.

- Merhaba - Hoseok onunla normalde konuşmadığı için şüpheyle Hoseok'a baktı.- Bir şeye mi ihtiyacın var?

Hoseok başını salladı.

- Jungkook geldi mi? Onu görmedim - Hoseok tereddüt etmeden doğru şekilde formüle etmeye çalıştı ama elleri gergin olduğunu ele veriyordu.

- Onu görmedim, muhtemelen gelmemiştir.

- Ohh... teşekkürler.- vedalaştı ve sonra gitti.

Jungkook'un okula gelmemesi onu endişelendirdi.

Coşkusunu sisteminden uzak tutmaya çalışıyordu. Okul bittiğinden doğruca Jungkook'un evine gidecekti.

Hoseok için saatler son derece yavaş geçiyordu, zamanın farkında olmaktan gerçekten nefret ediyordu ama Jungkook'un evine gitmek için daha fazla sabırsızlanıyordu.

Sonra Jungkook'un nerede yaşadığını bilmediğini hatırladı. Bu bilgiyi nasıl bulacaktı?

Evren ona karşı komplo mu kuruyordu? Bu pes etme sinyali miydi?

Hoseok derin bir nefes aldı ve sakin kalmaya çalıştı, ihtiyacı olan şey olumsuz düşünceler değildi,bir çözümdü. İşte hepsi bu kadar.

Taehyung'u düşündü.

En yakın arkadaşından eski erkek arkadaşının ev adersini almak ne kadar tuhaf olurdu?

.....

Birkaç saniye düşündükten sonra Hoseok, Taehyung'a bir mesaj göndermişti,o da bunu sorgulamadı ve herhangi bir sitem belirtisi göstermeden ona Jungkook'un adersini gönderdi.

Atık Jungkook'un kapısının önündeydi ve zile basmıştı. Birkaç dakika bekledikten sonra kapıyı bir kadın açtı.

Hoseok hemen eğilerek selam verdi.

- Merhaba,ben Hoseok. Jungkook'un sınıf arkadaşıyım ve bugün o gelmedi...- tereddüt etti- ve ben sadece onun iyi olup olmadığını bilmek istedim...

Siyah saçlı kadın Hoseok'a baktı ve gülümsedi.

- Sen Hoseok'sun.- Hoseok başını salladı ama Jungkook'un annesinin söylediği bir soru değildi.- Hadi ama, Jungkook'un sadece küçük bir ateşi var ve daha da kötüleşmemesi için onu bu gün okula göndermedim.

Hoseok, sırtı dönük olmasına ve kendisine bakmasına rağmen sadece başını salladı,ama o yürürken onu takip etti ve onu Jungkook'un odasına doğru yönlendirdi.

Daha sonra Bayan Jeon kapıyı çaldı ve açtı.

- Jungkook biri seni ziyarete geldi.- cevap gelmedi- içeri gir bir şeye ihtiyacınız olursa aşağıda olacağım.

- Evet. Teşekkürler.

Bayan Jeon gideceğini belirterek kapıyı kapattı. Hoseok, Jungkook'un yanına doğru yürüdü.

Hoseok yatağın kenarına oturdu ve bulunduğu yerden etrafına baktı ve dudaklarından küçük bir kahkaha kaçtı.

- Hoseok, halüsinasyon mu görüyorum?

- Halüsinasyon görmüyorsun,sana önemli bir şey söylemeye geldim.

Jungkook kendini biraz düzeltmek için yatağın baş ucunda doğur kaydı.

Oda birkaç dakika sesizlik içinde geçti. Hoseok ise herhangi bir konuşma hazırlamamıştı bu yüzden zihini tamamen boştu ve ne söyleyeceğini bilmiyordu.

Jungkook ağzını açan ancak herhangi bir kelime söylemeyen Hoseok'a dik dik baktı,bu sefer konuşmaya başlamak için derin bir nefes aldı.

- Senden hoşlanıyorum. Senden o kadar uzun zamandır hoşlanıyorum ki farkına bile varmadım. Sadece bir gün Jeon Jungkook adında birine aptalca aşık olduğumu öğrendim.- Hoseok güldü - ama ben bir korkaktım ve bu duygulardan kaçtım,daha başlamadan pes ettim. Daha sonra ilk kez konuştuğumuzda sen benim en yakın arkadaşımın erkek arkadaşıydın. Beni asla seçmeyeceğini öğrendiğimde süremin dolduğu sonucuna vardım. İronik değil mi? Bundan sonra...- biraz durakladı -eh, zaten biliyorsun. Ve herşey karmaşıklaştı, aklım karıştı ve tüm kararlarımı yanlış verdim,kendime karşı bencildim ama aynı zamanda sana ve tabiki Taehyung'a karşı da. Ama seninle olmak istiyorum, sana karşı olan duygularımı artık bastırmak istemiyorum. Senden hoşlanıyorum...

Daha sonra Jungkook, Hoseok'un bileğini yakaladı ve onu kendine çekerek kollarını Hoseok'un vücudunun etrafına doladı.

- Ya ben de aynı şeyleri hissetmeseydim?

- Benden hoşlanmıyor musun?

Jungkook, Hoseok'u uzaklaştırıp gözlerinin içine baktı.

- Senden nasıl hoşlanmayayım?

Jungkook, dudaklarını derin, yumuşak bir öpücükle buluşturmak için Hoseok'un her iki yanağını avuçladı.

- Demek beni beğeniyorsun?

İkiside güldü ve yatağa uzanıp birbirlerine sarıldılar.

- Şimdi daha iyi hissediyor musun?

- Yeniden doğmuş gibiyim.

.....

Ve ikinci kitapta böylece bitmiş oldu

Sonraki hikayede görüşmek dileğiyle 👋🏻

THREE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin