10. BÖLÜM

81 6 0
                                    

- Hoseok!- Taehyung coşkuyla geldi ve Hoseok'u kucakladı- Artık liseye geçiyoruz,hayal edebiliyor musun? Ben hâlâ inanamıyorum ve bu konuda nasıl hissedeceğimi bilmiyorum.

- Bedne öyleyim,benim için de bu çok uzaktı.- dedi Hoseok ve ilkokula gittiğinde okulu asla bitiremiheceğini düşündüğü için bu doğruydu.

- O gün ne yapacağız?

- Neyden bahsediyorsun?

- Bizim için bir parti, bunun planlamalıyız.

Taehyung bu fikirden dolayı çok heyecanlı görünüyordu.

- Bunun mümkün olduğunu düşünmüyorum Taehyung - dedi Hoseok biraz rahatsız olarak. Fikirden pek hoşlanmamıştı.

Ama tam da Taehyung'tan beklendiği gibi onu görmezden geldi.

- Senin evinde olacak. Bay ve Bayan Jung asla evde değiller ve onlar gerçekten tanıdığım en rahat ebeveynleri. Benimkiler gibi saçma kuralları yok.

- Ama annenle baban çok iyi insanlar, onları hiçte katı görmüyorum.- dedi Hoseok yemek tepsisinin yerine koymak için kafeterya masasından kalkarak.

Taehyung'da onu takip etti.

- Eh,herkes seni seviyor Hoseok. Yetişkinler daha da çok.

Hoseok güldü.

- O zaman ne diyorsun?

Taehyung, Hoseok'un önünde durdu ve ona meşhur kare gülümsemesiyle baktı.

Hoseok sadece gözlerini devirdi ve arkadaşının bakışına teslim oldu,ne olursa olsun Taehyung'un o partiyi vereceğinden emindi.

- Bunu kabul etmek için tamamen deli olmalıyım.

Hoseok bunu söylediğinde Taehyung herkese söz konusu partiyi duyurmak için beklemedi.

THREE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin