Mola zamanı olduğunda Taehyung ve Hoseok akıllarına gelen her türlü saçmalık hakkında konuşuyorlardı.
- Jungkook!- Taehyung az önce bahsedilen adamın siyah saçını görünce bağırdı. Elini onlara yaklaşması için bir hareketle salladı.
Jungkook, anlına bir öpücük vermesi için eğilen sarışına doğru yürüdü.
Öte yandan Hoseok o anın çok rahatsız edici olmasından dolayı yerinde kıpırdandı ve yüzünü buruşturmamaya çalıştığı bir gülümseme sergiliyordu.
- Eh Jungkook bu Hoseok,benim en yakın arkadaşım ve Hoseok bu jungkook,erkek arkadaşım.-Taehyung parlak bir gülümsemeyle sundu
- Sonunda en sevdiğim iki insan buluştu.
Jungkook ve Hoseok birkaç saniye birbirlerine baktılar, selamlaşırken gülümsediler. Hoseok fazlasıyla rahatsızdı, atmosfer çok ağırdı sanki bir gerginlik varmış gibiydi ki vardı.
Jungkook ve Hoseok'un birbirlerinden "hoşlanması" için konuşma konularını gündeme getiren tek kişi Taehyung olduğu için yarı konuşuyorlardı. Ama görünüşe göre bu işe yaramıyordu,zor bir görev olacaktı. Taehyung sevdiği iki insanın en ufak bir şekilde bile anlaşamamasına izin veremezdi.
- Ben içecek bir şeyler alacağım - dedi Taehyung, planı onları yanlız bırakmaktı, böylece en azından bir sohbet başlatabilirlerdi.
- Ben alacağım - dedi Hoseok,sadece oradan kaybolmak ve çifte olabildiğince uzaklaşmak istiyordu.
- Hayır,ben gideceğim - Taehyung yarı açık gözlerle Hoseok'a baktı,sonra Hoseok anladı."kesinlikle yalan söylüyordu" esmer başka birşey söylemedi ve olduğu yerde kaldı.
- Bir şey istiyor musunuz?- ikiside reddetti,sonra Taehyung gitti.
Birkaç dakika boyunca sessiz kaldılar,birbirlerine sonsuzluk gibi gelen bir süre bakışlarını kaçırdılar.
- Benden hoşlanmıyorsun değil mi?- Jungkook sonunda bir gülümsemeyle söyledi ve sesizliği bozdu.
Hoseok, Jungkook'tan nefret ediyordu,ondan nefret ediyordu çünkü ona olan aşkından vazgeçmek zor olacaktı.
- Hiçte değil - Hoseok gülümsedi - sen sadece en iyi arkadaşımın erkek arkadaşısın,senden kaçması gerekip gerekmediğini bilmem gerekiyor- omuzlarını kaldırdı ve alaycı bir ses tonuyla dedi.
Ve evet yalan söylemiyordu. Taehyung onun hoşlandığı çocukla çıkıyor olsa da o hâlâ onun en yakın arkadaşıydı ve elbette ona değer veriyordu.
- Ne kadar komik - diye güldü jungkook - umarım iyi anlaşırız - Hoseok'un sol omuzuna yumruk attı,onu sol tarafa sallayarak neredeyse banktan düşürecekti.
- Çok fazla şey bekliyorsun- tamamen sahte ve rahatsız edici bir gülümsemeyle söyledi.
Şans eseri Taehyung gelmişti ve ayrılmak zorunda oldukları için daha da şanslıydı çünkü ders başlamak üzereydi ve bu konuda hiç bu kadar mutlu olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<