Hoseok, ailesinin parti vermesine izin verdiğini neden şaşırdığını bilmiyordu.
- Hoseok,senin sorumlu olduğuna inanıyorum ve bu konuda aşırıya kaçma
Tabiki Bayan Jung gençleri yetişkin gözetiminden mahrum bırakırsa ne olacağını biliyordu ama oğluna güveniyordu ve onun kontrolü ele alabileceğine inanıyordu. O yüzden oğlunun anlına küçük bir öpücük kondurdu
- Daha sonra görüşürüz Taehyung.
Hoseok'un arkasında duran ve Bayan Jung'un verdiği tüm talimatları dinleyen Taehyung'a döndü.
- Güle güle Bayan Jung - dedi Taehyung gülümseyerek.
Taehyung mutluluktan patlıyordu o yüzden Bayan Jung o kapıdan çıktığı gibi Hoseok'a doğru koştu ona sarıldı.
Birkaç dakika sonra evin her yerinde zil sesi duyuldu.
Hoseok, Taehyung'u iterek kapıya doğru yürüdü.
Gelen Jungkook'tu.
Geçmesine izin verdi ve Taehyung hemen ona sarılmaya gitti.
- Buna neden izin verdiğimi hâlâ bilmiyorum - dedi Hoseok, ayrılmak için arkasını dönerek.
Taehyung bana bunu teklif ettiğinde ne düşünüyordum? Jungkook'un da orada olacağı belliydi,bundan iyi bir şey çıkmayacak.
Hoseok düşündü.
......
İnsanlar gelmeye başlamıştı ve Hoseok bu kadar çok kişinin geleceğini düşünmemişti. Orada en az yüz kişinin olduğuna emindi.
Ve beklendiği gibi mutfakta ne olduğunu bilmediği alkol ve içki şişeleri vardı.
- En azından birşeyler getirdiler.- dedi Hoseok,bir bardak alarak.
Herşeyin yolunda olduğundan ve kimsenin sorun yaratmadığından emin olmak için evin etrafında dolaştı.
Birisi Hoseok'u çekti,oturma odasına ulaşana kadar onu yemek odasından sürükledi ve bir gurup insanın oturduğu yere oturttu.
- Küçük şişemi yoksa Doğruluk Cesaret mi?- Hoseok onu tanımadığı için başak bir sınıftan olduğunu düşündüğü bir kız önerdi.
Biraz sıkandal niteliğinde bir oylamaya başladılar ve bir oy farkıyla doğruluk cesaret oynamaya karar verdiler.
Hoseok pekâlâ gidebilirdi ama sıkılmıştı,en yakın arkadaşı erkek arkadaşı uğruna onu terk etmişti l yüzden oynamaya karar verdi.
Oyun başlamıştı, Hoseok üç kişiyi öpmüştü ve her turda vücuduna daha fazla alkol gidiyordu, hâlâ o kadar sarhoş değildi ama artık nasıl davrandığını o kadar da farkında değildi.
Kahverengi saçlı bir kız şişeyi çevirdi,herkes şişenin dönüşünü izliyordu ve şişe durdu.
Şişenin ön tarafı ona bakarak durdu,buda öpmesi gerektiği anlamına geliyordu şişenin diğer tarafının kimi işaret etiğine bakmak için kafasını kaldırdı.
Jaebeom, Hoseok onu daha önce koridorlarda görmüştü ve Jimini'in arkadaşı olduğunu da biliyordu ama onunla hiç konuşmamıştı.
Hoseok'u hazırlıksız yakalanan Jaebeom yaklaştı ve onu öptü, Hoseok ne yaptığını bilmiyordu ama alkol hareketlerini etkiliyordu,ne kadar süre öpüştüklerini bilmiyordu. Jaebeom neredeyse ağzını yiyordu, diğerleri onların durmadığını görünce onları bırakıp oyuna devam ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<