8. BÖLÜM

88 8 0
                                    

Hoseok bazen kendi vicdanından nefret ediyordu. Kötü bir şey yaptığında, herhangi yanlış bir karar aldığında otomatik olarak kendini suçlardı. Belki bu iyi bir şeydi ya da kararlarından faydalanmasına izin vermiyordu.

Çünkü Hoseok her zaman kendi yerine başkalarını seçerdi.

Şu anki gibi herşeyin onun hatası olduğunu düşünüyordu, sonuçta jungkook'a karşı hisler beslediği için kendini kötü hissediyordu.

Taehyung'un teklifinin kabul etiğinde talihsiz bir şey olacağını biliyordu. Ve elbette haklıydı.

Evinden iki durak önce indi. Zaten geç olmuştu şehirde lacivert gökyüzünde yıldızlar parlıyordu. Hoseok'un yaşadığı mahallede artık pek fazla insan yoktu.

İçindeki suçluluk duygusunu sakinleştirmeye çalışıyordu. Daha önce ne yapması ya da yapmaması gerektiğini düşüyordu.

Rüzgarı yüzünde dalgalanırken asfaltta sakince yürürken bir an kendini iyi hissetti. Evine doğru giderken herşeyi düşünmeyi bıraktı. Aklındaki tüm çatışmalar unuttu.

Birkaç meter ötedeki evine varmak üzereydi. Uzakta bir silüet gördü ama önüne gelene kadar tanıyamadı. O durdu.

- Konuşmamız lazım, lütfen - diye yalvardı.

Hoseok uzun bir iç çekti.

- Bu olmamış gibi davranalım,sen Taehyung'un erkek arkadaşısın ve o benim en yakın arkadaşım,bu her ne ise işleri daha da karmaşıklaştırmayalım.- dedi Hoseok.

- Ama oldu ve biz yapamayız...bunun olmasına izin veremem.- Jungkook aşağıya baktı.

Hoseok gerçekten sinirlenmişti, Jungkook'un davranışından hiçbir şey anlamadı,sadece istiyordu...ne istediğini bile bilmiyordu.

- Jungkook lütfen,benden hoşlanmıyorsun- her ne kadar acıtsada bu doğruydu- o hâlde neden bunu yapıyorsun?

Hoseok sadece çığlık atmak ve Jungkook'a vurmak istiyordu, böyle olmaması gerekiyordu.

- Şimdiye kadar hiç konuşmadık, birbirimizi tanımıyorduk bile- yalan söylüyordu çünkü o onu tanıyordu- benden bu şekilde hoşlanamazsın...birdenbire.

Jungkook bitkin bir şekilde iç çekti, Hoseok'un fikrini değiştirmeyeceğini biliyordu,en azından şimdi.

Hoseok konuşmanın bittiğini biliyordu bu yüzden evinin girişine doğru yürüdü.

- Taehyung'a bundan bahsetmiyeceğiz - Hoseok evinen girmeden önce söylediği son şeydi.

Bunun yapılacak doğru şey olup olmadığını veya bunun işleri daha karmaşık hâle getirip getirmeyeceğini bilmiyordu.

THREE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin