Günler aylara dönüştü. Hoseok bu kadar uzun zaman fark edilmemeyi başarmıştı,bundan sonra konuyla ilgili hiçbir şey olmamıştı.
Ortaokulu bitirmek üzereydi,sonunda oradan çıkacaktı ve son yılının muhteşem geçmesini isterdi ama tam bir felaket olmuştu.
En yakın arkadaşından uzaklaşmıştı ve bundan hiç hoşlanmamıştı,onu çok özlüyordu ama sevgili erkek arkadaşı Jeon Jungkook ile zaman geçirmesindeki ısrarı anlamıyordu.
Şimdi okulun törenine katılması gerekiyordu,ancak Hoseok neden bir kağıt parçası vermek için bu kadar gösteri yapıldığını bilmiyordu.
Okulun oditoryumunda soyadlarına göre dağıtılan koltuğu arıyordu. Bir an için Jung olmaktan nefret etti çünkü Jeon Jungkook onun yanında oturuyordu. Hoseok derin bir nefes aldı, ilgisiz davranması gerekiyordu,bunun onu etkilemesine izin vermemesi gerekiyordu.
- Merhaba - dedi çok rahatsız olan Jungkook.
- Bu kadar çok rahatsız oluyorsan merhaba demene gerek yok.- sesi çok kaba çıkan ve her zaman tereddüt etmeden öne doğru duruşunu koruyan Hoseok,zihinsel olarak kendini bu görünüşten dolayı tebrik etti.
- B-ben en azından birlikte olmaya çalışıyorum... aynı alanda.
- O halde dikkatli olmalıyım ve gardımı düşürmemeliyim ki,sende her an üzerime atlama.- Huysuz ve alaycı bir şekilde dedi ki bu Hoseok'a hiç yakışmıyordu.
- Böyle olmak zorunda değilsin...
Hoseok kıkırdadı.
Nasıl hissettiğimi biliyor musun? Suçluluk duygusu beni kemirmeden vakit geçiremiyorum.
Hoseok düşüncelerini ona söylemedi.
- Haklısın, bencildim...ben...
Ondan ayrılmalıydım diye düşündü Jungkook
Herşey sanki çok fazla parçaya bölünmüş bir ayna gibiydi; her dakika bir cam parçası düşüyor,yer saçılıyor ve her adımda cam parçaları çıplak ayaklarını acıtarak kan damlaları döküyordu.
.....
Tören ebedîydi, Hoseok onu boğan o yerden çıkmak için sabırsızlanıyordu.
O kadar acele ediyordu ki Jungkook'la çarpıştı, kaçmaya çalışırken başarısız oldu çünkü kaçmaya çalışırken arkasındaki kişi onu itti, dengesini kaybetti ve yere düştü. En azından Hoseok öyle sanıyordu çünkü düşüşünün neden olacağı acıyı hissetmek yerine onu belinden tuttan iki el hissetti. Böylece gözlerini açtı, Jungkook'un endişeli bakışlarıyla karşılaştı ve insanların böyle bir sahneye bu kadar ilgisiz olmalarına minettar oldu.
İkisininde zihninde bu şekilde kalmak saatler almıştı ama sadece saniyeler sürmüştü.
Hoseok tepki gösterdi ve oradan kaçtı.
Hoseok'un nefesi düzensizdi ama kaçtığı için mi, yoksa kalbinin mutlulukla attığı için mi olduğunu bilmiyordu. Hemen ikinci seçeneği dışladı. Hissettiği herhangi bir mutluluğun Jungkook'tan geldiğini bilmek kendini suçlu hissetmesini sağladı. Jungkook'a karşı olan tutkusu o kadar yanlış hissettiriyordu ki sessizce ağlamak istedi ama hemen soğukkanlılığını korudu ve derin bir nefes alarak üzüntüsünü bastırmaya çalıştı.
Okulun koridorlarında son kez yürürken görmek istediği kişilerle, Taehyung ve Jungkook'la karşılaştı. Varlıklarının ona hiçbir faydası yoktu ama bir yanı ona bunu hakettiğini söylüyordu.
Üçü ellerinden geldiğince, yanlızca bir kişinin konuştuğu ve diğer ikisinin kısa cevaplar vermeye hazırladığı birkaç dakikayı birlikte geçirdiler. Daha sonra Taehyung, Hoseok ve Jungkook'u bir kenara bırakarak bir gurup arkadaşı tarafından yakalandı. Elbette sarışının çok fazla arkadaşı vardı çünkü çok seviliyordu.
Hoseok ayrılmayı seçti çünkü bu tür sahneleri daha öncede çok yaşamıştı ve bu en yakın arkadaşı için her zaman kötü bir zevkti ama bu onu ilk kez bir kenara bırakışı değildi,ancak Taehyung'u reddedemeyeceğini biliyordu,bir insana basit bir "hayır" demek onun için çok zordu,o kadar iyi ki,bir şekilde başkalarını memnun etmek istiyordu. Bunu anlıyordu, Taehyung savunmaya geçtiğinde üzülen insanlar vardı ve bu Taehyung'u üzüyordu.
O andan Hoseok yaptıkları hakkında pek düşünemiyordu.
O zaman onu kimin takip ettiğini biliyordu, Jungkook.
Ve aklına bazı düşünceler geldi.
Ya bir an için bencil olursam?
Dürtüselliği ona ilk kez hâkim oldu, Jungkook'un elini tuttu ve kimsenin olmadığı yemekaneye ulaşana kadar onu çekti.
Pişman olmayacaktı.
Aslında pişman olacaktı ama şu anda bunun bir önemi yoktu.
Jungkook'un yüzünü iki eliyle tuttu, Jungkook ondan birkaç santimetre daha uzun olduğu için biraz gerindi ve dudaklarını birleştirmek için insiyatif kullandı.
Hoseok'un hareketlerine şaşıran Jungkook, Hoseok'un belini tutarak öpücüğe karşılık verdi, ardından her iki beden daha fazla birleşerek Hoseok'un kollarını Jungkook'un boynuna dolamasına neden oldu ve Jungkook Hoseok'un beline tamamen sarıldı.
Öpüştüler ve bu çok doğru ve bi o kadar da yanlış hissettirdi.
İkisi de bir süre daha böyle kalmayı ve bunu durdurmanın mümkün olup olmadığını bilmek istiyordu.
Öpücük sona erdiğinde iki oğlan da hiçbir şey söylemeden birbirlerinin gözlerinin içine baktılar ama o kadar çok şey söylemek istiyorlardı ki.
Ve sadece ikisinin var olduğu balon patladı ve Hoseok'un en yakın arkadaşının erkek arkadaşı olan Jungkook'a aşık olduğu mevcut gerçekliğe düştü; Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<