- Saatlerdir yürüyoruz ve önerdiğim her şeye hayır diyorsun - dedi jungkook, yorgun ve sinirliydi.
İşte böyleydi,parkta amaçsızca yürüyorlardı ve sadece dondurma almak için durmuşlardı.
Hoseok gözlerini devirip vanilyalı dondurmasının tadını çıkardı.
- Senin varlığın için kendimi öldürmediğim için şükret.
Jungkook ona kötü kötü baktı.
- Sadece şaka yapıyordum,bana öyle bakma.
Hoseok kaşlarını çattı ve ters bir üçgen şeklinde dudaklarını somurttu.
- Yemek yiyecek miyiz? Açım.
Jungkook sadece başını salladı.
......
Jungkook, içinde iki hamburger,bir portakal suyu ve bir milkshake bulunan bir tepsiyle geldi.
Daha sonra Hoseok'la birlikte yemek yemeye başladılar.
- Neden benden hoşlanmıyorsun?- diye sordu Jungkook,nedenini gerçekten merak ediyordu.
Elbette Hoseok bu soru karşısında hazırlıksız yakalanmıştı ama ona ne söyleyebilir ki? Ona aşık olduğu için ondan hoşlanmıyormuş gibi davranmaktan başak seçeneği olmadığını mı? Hayır, kesinlikle hayır,o yüzden aklına gelen ilk şeyi söyledi.
- Bir nedene ihtiyacım mı var? Sadece senden hoşlanıyorum.
- Eh, sanırım istediğini yapabilirsin ama bunu bu durumlarda geçerli olduğunu sanmıyorum. Eğer bir nedenin yoksa. Bana söyleyecek misin?
- Hayır, çünkü öyle birşey yok,o yüzden ısrar etmeyi bırak.
- O hâlde yirmi soru oynayalım. Tabi bana sebebini söylemek istemiyorsan.
Hoseok sadece gözlerini devirdi.
.....
İki bölüm atacağımı söylemiştim ama bölümler çok kısa o yüzden üç bölüm atmaya karar verdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THREE
Fanfiction"Hoseok en yakın arkadaşı Taehyung'un erkek arkadaşı Jungkook'a aşıktır" >JUNGHOPE<