12. BÖLÜM

73 7 1
                                    

Hoseok bilincinin bir kısmını daha çok da yaptıklarını kontrol eden kısmını kaybetmişti, Jaebeom'u öptüğünden dolayı dudakları kırmızımsı ve yanıyordu. Odasına nasıl gittikleri hakkında hiçbir fikri yoktu.

Jaebeom, Hoseok'un dudaklarını tekrar öptü,ama bu sefer öpücük tembel ve beceriksizdi. Jaebeom Hoseok'u bacakları iki yanında olacak şekilde kucağına oturttu sonra Hoseok'un yanağını tuttu ve okşadı  daha sonra geriye düştü ve uyuyakaldı. Hoseok hâlâ kucağındaydı ve onu izledi bu durum karşısında Hoseok'a bir ürperti geldi.

Odasının kapısı açıldı ve ona şaşkınlıkla bakan Jungkook'un silüeti göründü,daha sonra Hoseok şuan ki pozisyonunu ve Jaebeom'un altında baygın olduğunu fark etti. Hızla kalktı,ama bu kadar hızlı hareket etmenin hatta olduğunu anladı görüşü bulanıklaştı ve başı döndü dengesini kaybetti ama tekrar kazandı.

Hoseok gergindi, Jungkook ona bakmayı bırakmamıştı ve atmosfer giderek gerginleşiyordu. Hoseok oradan kaçmak istiyordu ama kendi odası olduğu için nereye gitmesi gerektiğini düşündü daha sonra ablasının odasına gidebileceğini düşündü. Evet,bu işe yarardı.

Jungkook'tan kaçmak için ablasını odasına doğru kaçtı ama kapıyı kapatmak üzereyken tüm gücünü kullansa bile kapatamadı bunun nedeni kapıyı kapatmasını engelleyen Jungkook'tu. Kapıyı itmeye devsm etti Hoseok o kadar da güce sahip değildi ve hâlâ yarı sarhoşken daha da azdı,bu yüzden pes etti ve dengesini kaybetti, Hoseok düşüşünün gerçekleşeceğinden emindi canı yanacaktı ama asla yere ulaşmadı, Jungkook'un onu yere çarpmaktan kaçınarak elini tuttuğunu fark etti.

Jungkook hiçbir şey demeden ona bakıyordu ve Hoseok, Jungkook'un sıkı tutuşundan kurtulamıyordu,zaten olduğundan daha fazla gergin hissetti. Jungkook yanağını tuttu ve yavaşça Hoseok'a yaklaştı, aralarındaki yakınlıktan dolayı Hoseok Jungkook'tan gelen alkol kokusunu fark etti ve daha sonra onun da büyük ihtimalle sarhoş olduğunu varsaydı.

O fark edemeden Jungkook zaten onu öpüyordu.

O anda Hoseok hiçbir şey düşünemedi,sadece iki dudağını yumuşak harektine odaklandı. Korkuyla Jungkook'un omuzlarını tuttu ve sıktı, Jungkook Hoseok'un belini tuttu. Hoseok bundan önce Jaebeom'u öpmüş olsada bu öpücük farklı hissettirdi. Jungkook'u gerçekten öpmek onu hissetmek istedi ama her güzel şey gibi buda kısa sürdü.

Hoseok, Jungkook'u itti ve onun tökezleyip yere düşmesine neden oldu, çarpma sesi odanın her yerinde yankılandı.

Daha sonra Taehyung kapı çerçevesinde tünemiş hâlde göründü.

THREE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin