Osa 8

231 16 1
                                    

Kotiin päästyäni aloin miettiä mitä papparainen oli kertonut minulle. Halusiko hän vaan pelotella minua? En tiedä...kipaisin keittiöön ja huomasin muistilapun jonka olen kirjoittanut. Siinä luki, että minun pitää ostaa joululahjoja ja enkä ole ostanut mitään vielä. Muistelin, että kortillani pitäis olla tarpeeksi rahaa. Laitan takin päälle ja laitan laukkuuni rahapussin, kännykän ja avaimet. Lähden kävelemään ostoskeskukseen. On pilvistä ja lunta alkaa hiljalleen sataa taivaalta. Puihin on kieritty jouluvaloja, jotka tuo joulu tunnelman kaupunkiin. Ostokeskus on suurempi, kuin muistelinkaan. Astuin sisään ja keskellä ostoskeskusta on suuri joulukuusi koristettuna. Katselin kauppojen nimiä, kun kävelen niiden ohi. Ihmettelen miksi nuoret lapset ja teinit katselet minua innoissaan. Menin Toys "R":seen ja katselin leluja Jasminelle. Ostan ison nallekarhun. Ostan äidilleni ja isälleni kortin ihanann kylpylään, että he pääsisi eroon vähäksi ajaksi työpuuhista. Ostan isovanhemmilleni joulukorin, jonka sisällä on erilaisia joulunamuja ja koristeita. Noniin! Jouluostokset on tehty! Suuntaan ulos, kunnes kolme tyttöä rientää luokseni."En voi uskoa, että olet Elena Smith! Saammeko sinun kanssa yhteiskuvan? Sanoo lyhyt hiuksinen tyttö innoissaan."Juu, miks ei." Vastaan hymyillen ja hämmentyneenä. Tyttö ottaa kännykänsä takistaansa ja ottaa yhteiskuvan meistä. "Miltä tuntuu seurustella Lousin kanssa?" Sanoo ruskea hiuksinen tyttö innoissaan."Ööm...tosi kivalta...miten niin?" Kysyin hämmästyneenä tytöiltä. "Noh Louis on One Direction bändissä joka on maailman suosittu poika bändi ja kaiken lisäksi hän on tosi söpö!" Kiljahtaa blondi hiuksinen tyttö.Järkytyn kuulemasta. Miksi Louis ei ole kertonut mitään tästä? Nyökkäsin tytöille iloisesti ja jatkan matkaa pois ostoskeskuksesta. Kiiruhdan nopeasti kotiin ja laitan joululahjat keittiön pöydälle. Kaivan puhelimen taskustani ja etsin Lousin numeron. Soitan hänelle, mutta hän ei vastaa puheluun. Soitan uudelleen, mutta hän ei vastaa edellekkään puheluuni. Miksi hän ei kertonut minulle, että hän on One Direction bändissä? Kipaisin huoneeseeni ja avaan läppärini nopeasti. Otan läheltäni tuoli ja istuudu siihen. Etsin tietoa koko bändistä. Sivu on täynnä tästä kyseestä bändistä. Haastatteluja...lehtien kertomia asioita.. kuvia. Löydän sopivan tiedon ja alan lukea sitä naama melkein ruudussa kiinni. "One Direction on brittiläis-irlantilainen poikabändi, joka tuli tunnetuksi sijoituttuaan Britannian X Factorissa vuonna 2010 kolmannelle sijalle." Luen ääneen itsekseni. vuonna 2010...sillon olin serkkuni kanssa puol vuotta sveitsissä. Jatkan lukemista." Yhtyeen jäsenet ovat Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik, Harry Style ja...Louis Tomlinson." Muistelin poikia mielessäni otsa rypyssä. Menin kuva hakuun ja näin tuhansia kuvia heistä. Ne samat pojat joiden kanssa olen tutustunut...en voi uskoa! Löydän kuvan jossa minä olen Lousin kanssa lumivalissa nauraen. Klikkaan kuvaa ja sieltä pomppaa monta kuvaa meitä ruudulle. Nousen nopeasti penkiltä ja alan kävellä huonetta ympäri epätosina. Mä en pysy enää kärryillä, miksi hän ei ole kertonut? Eikö hän halunnut kertoa minulle? Tai onko tämä jota bisnes juttu, että hän saisi enemmän huomiota? Menen sängylle makamaan katse katossa. Yhtäkkiä kaikki sumenee ja uppoudun uneen.



When I See Your FaceWhere stories live. Discover now