osa 16

178 11 0
                                    

"Pärjäätkö?" Kysyy Louis minulta ennen kun menee palaveriin.

"Pärjään, pärjään! Mene nyt ennen kun myöhästyt. " Naurahdan ja suukotan häntä huulille. Hän naurahtaa myös ja irrottaa kätensä minusta.

"Siitähän minut tunnetaan!" Naurahtaa hän ja lähtee kävelemään käytävää pitkin ja astuu huoneeseen. Itse istahdan olotilan sohvalle ja nappaan pöydältä lehden. Olen ollu jo täällä pari päivää ja vahtinut Luxia. Hän on ihana pieni tyttö. Tulee mieleen Jasmin. Molemmat ovat hymyiliviä ja iloisia. Tämä on kaunis kaupunki ja uskon että tulen viihtymään täällä mutta tulee se aika kohta lentää toiseen maahan. En olisi uskonut, että tapaisisin tällaisen pojan johon rakastun täysin. En rakasta Louista siksi mikä hän on, vaan siihen minkälainen hän on. Hassu, iloinen, rento...hän saa minut aina hyvälle tuulelle. Naurahdan pienesti ja vaihdan sivua.

"Mikäs noin hymyilyttää?" Kysyy tuttu ääni läheltäni. Nostan katseeni ylös hieman hymy katoen kasvoiltani. Näen ne samat viisi poikaa jotka istahtavat seuraani. Kalju poika katsoo minua alahuultansa purren pitäen kättänsä leukansa alla.

"Ei mikään!" Vastaan hänelle ja lasken katseeni takaisin lehteen. Käännän sivun ja luen jotakin artikkelia toivoen heidän häipyvän.

" Mitä sä luet täällä yksin? Mikset et ole missään manikyyrissä? " Kysyy joku toinen läheltäni naurahtaen.

"En harrasta manikyyrin käymistä. " väitän takaisin vaihtaen lehteni sivua. Miksi he eivät voi lähteä? Louis kertoi minulle miksi he eivät oikein tykkää olla heidän kanssa. Mediassa härnänneet ja ovat itsekkäitä. Ymmärrän ja pysyn Louisin puolella.

"Harrastatko muka jotain lukupiiriä?" Naurahtaa hän ja muut ympärillä olevat. Nyt riitti! Jos he eivät ymmärrä lähteä niin minä sitten lähden. Nousen ylös ja heidän lehden pöydälle samalla näyttäen teko hymyä. Käännyn poispäin ja kerkeän ottamaan pari askelta ennen kun tunnen jonkun pitävän ranteestani kiinni. Käännyn taakseni katsomaan ja näen sen kaljupäisen miehen takanani.

"Hei! He vaan härnäsi sua." Väläyttää hän hymyn minulle ja sipaisee sormillaan kasvojani. Pidän katseeni tiukkana hänelle ja yritän irrottaa hänen otettaansa.

"Äläs nyt! Mä voin viedä sut, vaikka ihanalle pienelle ranta kävelylle." Väläyttää hän valkoisen hammasrivin ja katsoo minua hymyillen. Vedän käteni pois hänen kädestä ja yhtäkkiä tunnen lämpöisen käden vyötärölläni ja suukon poskellani.

"Ja sä voit jättää tyttöystäväni rauhaan." Sanoo Louis viereltäni pitäen kättänsä selkäni takana. Tyttöystävä. Se sana kuulosti korvaani jännältä. En ole vielä kuulut Louisin kutsuvat minua hänen tyttöystäväksi.

"Ehkä Elena täytyis katsoa tarkemmin kuka sopisi hänelle." Sanoo hän katsoen itseänsä ja nostaen katseensa minuun iskien silmäänsä minulle. Louis ottaa hyökkäävän askeleen, mutta Harry ja Liam vetävät Louisin takaisin. Katson Louista ja lasken käteni hänen rintakehään samalla vilkaisten kaljupäätä.

"Ei minun tarvitse! Mähän olen löytänyt sellaisen vierelleni." Sanon virne kasvoillani ja suukotan Louista huulille ja lasken käteni Louisin kädelle.
Kaljupäinen tuhattaa meille ja lähtee kaveriensa kanssa muualle.

"Eikö he ymmärrä yhtään?" Sanoo Liam hieman ärtyisästi katsoen heidän perään ja kääntää katseensa meihin muihin.

"Ei näyttävästi." Sanoo Zayn, kun tulee Liamin vierelle seisomaan.

"Olis varmaan aika mennä niihin teidän kuvauksiin." Sanoo hieman nauraen meidän vierellä seisova henkivartija. Pojat naurahtavat myös ja lähdemme kävelemään portaita alas. Tunnen kun Louis laittaa kätensä vyötärölleni. Päästyä alas kävelemme ulos ja suunistamme mustille autoille. Nousemme Louisin kanssa toiseen autoon ja Niall istahtaa viereemme. Auton ovi menee kiinni ja vartija nousee pelkääjän paikalle ja kuski lähtee ajamaan. Nojaudun päälläni Louisin olkapäähän ja pidän Louisin kädestä kiinni. Louis pienesti laskee päänsä omalleni. Tuoksutan heti Louisin hajuveden lähelläni.

Vähän ajan päästä auto pysähtyy. Henkivartija poistuu autosta ja sulkee oven perässänsä. Meidän ovi aukeaa ja Niall hyppää ensin pois autosta. Poistun autosta Niallin jälkeen ja odotan, kun Louis pääsee ulos autosta. Päästyänsä hän laittaa kätensä vyötärölleni takaisin ja näyttää hymyn minulle jolloin itselleni tulee hymy. Kävelemme isot kiviset portaat ylös ja aukaisemme oven. Saavuttua sisälle, me suuntaamme pukuhuoneisiin. Tunnen itseni ujoksi. En tunne pahemmin näitä paikkoja ja pysyn hiljaisena. Louis avaa oven ja saavumme suureen huoneeseen missä on vaatteita vaaterekeissä ja pari naista iloisena päällä antaa Harrylle ja Liamille vaatteita.

"Tulihan Louis!" Huutaa toinen nainen nauraen ja Louis naurahtaa myös. Hän irrottaa kätensä minusta ja lähtee pukemaan. Otan pari askelta eteenpäin ja katsoin ympärilleni.

"Älä pelkää kultaseni! Kyllä Louis tulee takas." Hymyilee nainen minulle. Naurahdan pienesti. Niall katsoo vaatteita ja tämä nainen auttaa häntä. Käännän katseeni muualle ja näen Harryn ilman paitaa. Harry huomaa ja naurahtaa, jolloin tunnen punan nousevan kasvoilleni. Yhtäkkiä näen Louisin seisovan edessäni hymyillen ilman paitaa. Lasken katseeni alas ja tunnen kuinka poskiani kuumottaa. Louis laittaa kätensä leukani alle ja nostaa kasvoni ylös.

"Ei sun tartte punastua." Naurahtaa Louis pienesti jolloin itsekki alan nauraa. Hän lipaisee sormillaan alahuultani ja on just laittamassa huuliansa omilleni ennen kun joku huutaa häntä.

"Louis! Tuu hakemaan paitasi!" Huutaa toinen nainen.

"Juu tulossa! Anna mun ensin suukottaa tyttöäni." Naurahtaa Louis lopuksi ja kääntää katseensa minuun. Naurahdan uudelleen Louisille. Hän antaa minulle nopean suukon huulilleni ja kuiskaa korvaani.
"Haluan sit myöhemmin paremman suukon."
Jolloin saan kylmiä väreitä ja naurahdan pienesti. Louis väläyttää hymyn ja lähtee pois luotani. Lou tulee minun luokse Luxi sylissä hymyillen.

"Voitko vahtia, kun minun täytyy hoitaa nyt isompia lapsia?" Naurahtaa Lou ja ojentaa Luxin syliini. Naurahdan ja nyökkään hänelle.

"Kiitos!" Sanoo hän hymyillen ja lähtee. Menen istumaan läheisemmälle sohvalle ja istahdan alas pieni Luxi sylissäni rauhallisena.

***
Kävelen pientä kävelytietä joka on lähellä meidän hotellia. Pidän käsiäni lämpöisissä takin taskuissa. Täällä on hyvin kaunista ja silleen rauhallista. Vaikka pojat ovat koko ajan menossa jonnekki saan olla heidän kanssa. Täällä ulkona on jo pimeää ja katulamput ovat menneet päälle. Pojat ovat nyt sisällä keskustelemassa tulevasta. Mä luulin, että julkiksilla on helppoa olla, että vetävät keikkaa, ottavat rennosti ja huvittelevat. Mutta ei se ole pelkkää sitä. Heidän täytyy olla koko ajan jossain ja kirjoitella biisejä. Rankkaa hommaa. Yhtäkkiä tunnen kädet ympärilläni ja suudelman kaulassani. Arvaan heti kuka on kyseessä. Louis.

"Mitä sä teet ulkona tähän aikaa?" Kysyy Louis takaani.

"Ottamassa raikasta ilmaa." Vastaan hänelle ja naurahdan pienesti. Louis siirtyy vierelleni. Otan käteni pois taskusta ja Louis tarttuu siihen lämpöisällä kädellä.

"Mitä huomenna on ohjelmassa?" Kysyn häneltä, kun jatkamme kävelyä yhdessä.

"Keikka." Sanoo Louis ja vilkaisee minuun hymyillen.

"Hieno homma!" Sanon hänelle ja nojaudun enemmän Louisiin. Kävelemme pienessä hiljaisuudessa tähdet tulkkien taivaalla.

"Tiedäthän, että rakastan sinua?" Rikkoo Louis hiljaisuuden.

"Tiedän ja minäkin rakastan sinua." Vastaan hänelle. Hän naurahtaa pienesti hymyillen ja pysähdymme. Louis irrottaa kätensä kädestäni ja kietoo ne vyötärölleni. Hän katsoo minua pieni hymy kasvoilla.

"Entäs se suukkoni jonka haluan?" Kysyy Louis pieni virne kasvoilla. Naurahdan ja laitan huuleni Louisin huulille. Irrotan huuleni hänen omista.

"Hmm...vielä toinen." Sanoo Louis minulle. Naurahdan ja laitan huuleni takaisin Louisin huulille.

When I See Your FaceWhere stories live. Discover now