"Kuulinko oikein!?" huudahtaa Olivia innoissaan minulle kahvilassa.
"Shh...voisitko olla huutamatta? Me ollaan vaan ystäviä ei mitään muuta." Vakuutan Olivialle, joka on innoissaan pöydän toisella puolella.
"Okei okei...mitä aijotte tehdä yhdessä vielä?" vihjailee Olivialle minulle iskien silmää.
"Kuules ei mitään, kun olla ystäviä hänen kanssa." tuhahdan hänelle. Olivia lukee itsekseen tän päivästä sanomalehteä. Katson hänen tummia hiuksia kuinka kauniisti ne laihentii hänen olkapäille.
"Kuules...mennääpäs ostaa jotakin kivaa yhdessä?" Sanoo herttaisella äänellä Olivia samalla taitellen sanomalehteä. Nyökkään vastaukseksi ja lähdemme yhdessä ostoksille.
3 tunnin jälkeen.....
Tulihan ostettu kaiken laista, mutta on ihana olla vihdoinkin kotona. Heitän ostoskassit eteisen lattialle. Otan kännykkäni housujeni taskusta ja katselen puhelin luoetteloani. Havaitsen Lousin puhelinnumeron olevan kännykässäni. Lähetänkö viestiä hänelle tai en....hetken harkittuani lähetän hänelle viestiä ja kysyn hänen kuulumisia. Odotan vastausta, mutta ei kuulu mitään. Pitäisikö minun soittaa sille sitten? Noh...yrittämistä ei lasketa. Etsin Louisin numeron ja soitan siihen. Parin piippauksen jälkeen, puhelu lyödään korvaani.
"Jaahas...tuli selväksi yhdellä kerralla." Heitän puhelimeni sohvalle turhautuneena. Mitäs tekisin...ulkona on kyllä ihana ilma vaikka on synkkää. Totean itselleni katsellen olohuoneen isosta ikkunasta. Voisin mennä lenkille. Pikaisen huoneeseeni laittamaan lenkki vaatteet ylleni. Vedän jalkaani juoksuhousut ja ylleni lohen värisen pitkähihaisen treenipuseron. Laitan mustat niken juoksukengät jossa on valkoinen pohja. Lasken portaat alas samalla laittaen takkiani vetoketjua kiinni. Lähdin ulos suuntaen pienelle puistolle. Juoksentelin pimeässä, mutta onneksi oli tievalot valaisemassa polkuani. Tunsin sydämeni lyövän kovaa vauhtia ja jalkojani alkoi puutumaan. Hidastin vauhtiani kävelyyn ja katsoin oikealle puolelle olevaa lumista jalkapallo kenttää. Isot kenttä valot valaisevat kenttää, että huomaan siellä 5 poikaa pelavan jalkapalloa keskellä talvea. Erotan poikien huutojen seasta Lousin äänen. Aloin kävellä varoen kenttää päin, mutta huomaan jonkun pojan katsovan minun suuntaan. Seisahdan hetkisen aikaa, mutta käänyn poispäin ja jatkan matkaani.
"Näyttävästi Louista ei kiinosta olla minun kanssani enää...." Mutisen itsekseni ja tunnen takaraivossani kovan iskun. Katson taakseni ja huomaan, että joku heitti minua lumipallolla. Katson ympärilleni ja enkä näe ketään henkilöä, joka olisi mahdollisesti heittänyt minua lumipallolla. Jatkoin matkaa pienin askelin katsoen taakseni. Yhtäkkiä törmään edessä olevaan henkilöön jolla on huppu päällä. hänen vierellä seisoo kolme muuta huppu päätä. Säikähdän kauheasti, että alan kiljua samalla perääntyä. Tunnen taas törväämäni johonkin ja hän kietoo kätensä ympärilleni nauraen. Kiljun pelostani, että omiin korviin sattuu. Yritän irtautua hänen otteistaan, mutta hetken päästän havahdun. Tunnistan Lousin naurun ja irrottaudun hänen otteistaan. Katselin poikia ymmälläni, jotka laskevat huppujaan päältään.
"Olipas tytöllä kirkas kiljahdus." Naurahtaa kiharapäinen poika.
"Niin oli! Säikäytimme sen kunnolla!" Hekottaa blondi hiuksinen poika, joka heittää ylävitoset musta hiuksisen pojan kanssa.
"Sori....mutta hei olen Liam." hymyilee Liam minulle.
"Haha..juu minä olen Niall!" Sanoo Niall naurauen ja kiharapäinen poika jatkaa: "Minä olen Harry!" hymyilee hän ja tervehtii kädestä pitäen minua. Siinähän on kunnon herras mies, totean itsekseni pieni hymy huulillani.
"Minä olen Zayn." hymyilee Zayn minulle. Onpas sillä ihanan tummat ruskeat silmät.
"Juu ei mitään...itse olen Elena."
" Ai sä olet se Elena, josta Louis on salaperäisesti pitänyt salassa meiltä." Sanoo salaperäisesti Harry katsellen Louista. Katselen poikia vuoronperään ja aukaisen suutani, mutta Liam kerkeää viedä puhevuoroni.
"Haluasitko tulla pelamaan meidän kanssa lumifutista?" Kysyy hän minulta hymy suin.
"En oikein tiedä...taidan jättää tällä kertaa väliin." Vastaan hänelle epäröiden alahuultani purren.
Havaitsen poikien katsellen toisia pieni virne naamailaan ja sieppaavat minut kentälle.
"Ei! Päästäkää minut alas!" Sanon nauraen. Pojat heittävät minut lumihankeen ja ottavat pallon esiin.
"Liam, Harry ja Elena on yks joukkue!" Huudahtaa Niall kentän toiselta puolelta.
"Selvä juttu! Me rökitämme teidät 100-0!" Väittää huutaen Harry.
Peli alkoi. Liam syöttää minulle pallon ja potkasen epäröiden vahingossa Niallille. Niall tekee maalin ja tuulettaa kädet ylhäällä. Zayn ja Louis tuulettaa hänen mukana. Minulla on pallo ja hyökkään toiselle puolelle kenttää. Juoksu oli hankalaa, että näytin varmasti kömpelöltä. Louis sieppaa pallon minulta nopeasti, että en kerkeä havahtua siihen. Heidän kesken peliä Lousia lumipallolla ja hän heittää takas minua. Yhtäkkiä alkoi lumipallon tulittaminen. Juoksimme karkuun toisiamme ja lumipallot lenteli ympäriinsä. Hetken aikaa makoilin lumessa hengästyneenä. Louis ojentaa kättänsä ja tartun hänen käteensä. Nousen pystyyn ja Louis nostaa kättä ylävitoseksi. Heidän ylävitoset hänen kanssa.