" Ihanan kihelmöinti huulillani tuntuu ihanalta. Tunnen kädet vyötärölläni, jotka vetää minun kroppaani vasten hänen. Hän suutelee kaulaani, joka saa minut kiihottumaan. Hän nostaa minut syliinsä ja kiedon jalkani häneen. Hän vie meidät makuhuoneeseen ja istahtaa sängylle. Istun hänen sylissä ja tunnen hänen kädet reisilläni. Suutelumme muuttuu kiihkeäksi. Riisun häneltä paidansa ja näen hänen tatuoinnit. Suutelen hänen rintakehäänsä ja nostan katseeni hänen silmiin. Kauniin merisiniset, jotka kutsuu minua. Tunnen hänen kätensä paitani sisällä ja hän riehtoo paitani pois päältäni. Suutelen häntä ja kaadumme sänkyyn. Kun nostan katseeni, että voin nähdä hänen silmänsä, mutta silmien väri oli muuttunut merensinisistä vihertäviin silmiin. Katselen silmiä hämmästyneenä. Katsoin hänen hiuksia jotka harottivat hänen kasvoillaan. Ihanan ruskeat hiukset olivat muuttuneet synkän väriseksi. Järkytyn, kun näen hänet. Laskeudun nopeasti lattialle, mutta tunnen, kun hän ottaa housuni vyötäröstä kiinni ja vetää minut takaisin. Kuulen kuinka hän nauraa minun pelolle. Rimpuilin hänen käsistään ja tunsin hänen otteensa irtoavan. Nousen nopeasti ja juoksen ovelle. Väännän kahvan alas, mutta se ei aukea. Kokeilen monesti hätäisenä ja peloissani. Näen sivusilmälläni hänen tulevan rauhallisesti nauraen yrityksilleni. Lyön oveen kauhuissani ja huudan, että joku tulisi auttamaan. Käänny takaisin päin ja näen hänen seisovan parin metrin päästä minusta. Tunnen, kuinka sydämmeni lyö kovaa vauhtia rintakehääni. Näen hänen takaa ikkunan joka on auki. Sieltä paistaa kirkas valo huoneeseen. Juoksen ikkunan luokse ja katson alas nopeasti. Olen parinkerroksen yläpuolella ja laskeutuminen olisi sinne vaarallista. Katson taakseni ja näen hänen tulevan luokseni. Silmäni suurenevat ja hengitykseni salpaantuu. Pelko ja kauhu myllertää mielessäni. Katson ikkunasta ulos ja päätän hypätä. Parempi loukkaantua kuin joutua hänen kynsiinsä. Ponnahdin ikkunasta ulos ja tunnen kylmän vastatuuleni kasvoillani. Pidin silmieni tiukasti kiinni ja olin valmis tuntemaan tuskan. Mutta en tuntenut kipua tai tuskaa. Avasin silmiäni varovasti ja katselen ympärilleni. Näen makaavani pehmeässä hiekassa, jossa vesi nousee välillä ylös hiekalle. Kaunis aurinkolasku saa taivaan näyttämään ihanan oransilta ja keltaiselta. Kuulen kuinka vesi kohisee. Käännän katseeni ylös ja näen uudelleen nämä ihanan merensiniset silmät. Hän hymyilee minulle ja silittelee hiuksiani.
"Louis?"
Nousen sängylleni istumaan nopeasti vetäen henkeä ja haron hiuksiani taakse. Tunnen märkää ja kosteaa otasallani. Pyyhin sen pois kädelläni ja kaadun takaisin sänkyyni kyljelleni kietoen peittoni ympärilleni ja suljen silmäni. Tunnen kuinka valo paistaa silmiini. Kurtistan kulmiani ja avaan silmäni pienesti. Näen edessäni jonkun jolla on yllään valkoinenpusero ja toffeen väriset hiukset laihdettii hänen olkapäillä. Ihmettelen, kuka tämä henkilö on.
"Elena?" Kuulen hennon äänen edessäni. Tämä hentoinen ääni kuului Jasminelle. Päästän pienen äänähdyksen hänelle ja kiedon peiton paremmin ympärilleni.
Jasmin istahtaa sängyn reunalle ja katselee minua. Käännyn selälleni ja katselen häntä takaisin. Tunnen, kuinka hän koskettelee hiuksiani hennosti.
"Näitkö taas pahaa unta? " Kysyy sisko hiljaisella äänellä katsellen hiuksiani silitellen.
"Kuinka niin? "
"Sä huusit unissasi ja sitten sä sanoit kerran Louis."
Nousen sängystä vähäsen ja silitän hänen hiuksiansa.
"Kaikki on hyvin. Ihmiset näkee välillä pahoja unia. " Vakuuttelin hänelle, että hänellä ei ole huolen aihetta. Kuulen äidin huutavan alhaalta aamupalalle. Jasmin halaa minua ja lähtee huoneestani juosten. Katson hänen peräänsä ja lysähdän takaisin sänkyyn. Katson yöpöydällä olevaa valokuvaa. Päästän pienen hymyn ja katseeni kohtaa puhelimeni. Otan puhelimeni käteeni ja nousen sängyn reunalle istumaan katsellen puhelintani. Ei yhtään puhelua tai viestiä. Huokaisen raskaasti. Voin tuntea jo pienen vihan mielessäni joka voi leimahtaa isoksi millon tahansa. Nousen sängystäni ja heidän puhelimeni sängylleni. Lähden kävelemään portaita alas. Portaikossa leijuu ihanan tuoreen leivän tuoksu. Suunistan keittiöön ja näen perheeni istuvan pöydän ääressä aloitellen aamupalaa. Hieronta silmääni ja istahdan pöydän ääreen ja nappaan lämpöisen leivän korista ja levitä siihen voin.