▪︎5▪︎

76 4 0
                                    

Už uběhly 1 mesic od toho co jsem se odstěhovala k tátovi. Za tu dobu jsem přistoupila na novou skolu, přestoupila jsem do jiného basketbalového klubua tak. S Martinem jsme nejlepší kamarádi ale mám pocit že k němu necítím jen kamarádství. S Pepou/Hasanem se bavím taky hodně a beru jo jako staršího bráchu. No ve škole jsem si kamarády nenašla ale nějak mě to nevadí stačí Martin.

Dneska k nám domů přijde poprvé Martin a bude tu i spát. Trochu se bojim jak bude reagovat že můj táta je Nik Tendo protože jsem mu to za tu dobu neřekla protože jsem se bála jeho reakce.
Slyšela jsem jak někdo zvoní a tak jsem běžela ke dveřím a běžela že schodů dolů ke vchodu. Tam stál Martin v cele své kráse a s úsměvem mě pozdravil a já mu úsměv i pozdrav opetovala. Šli jsme po schodech nahoru ano po schodech protože výtah se opravuje. Když jsme došli až ke dveřím tak jsem odemkla a vešli jsme dovnitř. Tak a přišel ten čas PREDSTAVOVANI.
(V-já/Vaness, M-Martin, D-Táta/Dominik)
V: Ehmm takže Martine tohle je táta a tati tohle je Martin.

Řekla jsem a oni si podali ruce na náznak pozdravu.

V: Tak jo tati mi jdeme do pokoje.

Řekla jsem a tak se i stalo. Vešli jsme do pokoje a sedli jsme si na postel.

M: proč si mi neřekla že tvůj táta je Nik Tendo?
V: ehm no jaa... já se bála tvoji reakce a bála jsme s eze se semnou kvůli tomu třeba prestanes bavit.

Odpověděla jsme mu podle pravdy a sklopná jsem pohled ke koberci.

M: Fakt?? Neboj se nebudu tě soudit podle toho jaké máš rodiče a ani podle ničeho jiného.

Řekl a já ho silné obejmula. Byl to fakt kamarád, real kamarád.
Byli jsme u me v pokoji kde jsme si povídali a dělali total hovadiny.

V: tvl já mma hlad
M: Já tky
V: Tak lets go do kuchyně

Dorazili jsme do kuchyně a prohlédli lednici ale tam nic moc nebylo a tak jsme se koukli do mrazáku a haleluja mražená pizza a jelikož už byl tak nějak čas večeře rozhodli jsme se jí ohřát. Po našem skvělém kuchareni jsm3 se vydali do pokoje kde jsme začali jist pizzu.

V: Tak a teď kde dneska budeš spát takzeeee buďto půjdu spát na zem a nebo budem spolu v posteli jestli ti to nevadí
M: nevadí mi to pokud to nevadí tobě a hlavně tě nenechám spát na zemi
V: mě to taky nijak nevadí

Pak jsme si ještě dlouho povídali dělali kraviny a hráli nějaký hry.

Už jsme chystali jít spát a tak jsem se šla prevliknout do koupelny do pyžama. Odlíčila jsem se, udělala jsem si skincare a šla jsem zpátky do pokoje a Martin už se mi rozvaloval po posteli.

V: no tak tohle jsme si nedomluvili
M: mhmm

Jenom něco zamručel a roztahk se ještě vic jenže to nevěděl co udělám. Skočila jsem na něj a tlemila se jak debil a on se začal tlemit se mnou. Pochvilce jsem z něj slehla a on konečně taky svezl z MOJÍ postele.
Už jsme si konečně NORMALNE lehli.

Když jsem zhasla lampičku v místnosti bylo pořád trochu světlo Id měsíce a akorát jsme na sebe viděli. Naše obličeje byly docela blízko a mi se vzájemně koukali do očí a pak už jsme to nevydržela a políbila ho. Byl to nádherný pocit. V břiše mi líbilo asi milion motýlů. Po chvilce jsme se odtahli a me došlo co jsem udělala. Okamžitě jsem sklopná Pohled dolů jen abych na něj neviděla. Bála jsem se jeho reakce. On mi však rukou ndzvedl bradu zadíval se mi do očí a začal mě líbat. Bylo to úplně skvělí to prostě nejde popsat slovy. Když jsme se od sebe odrahli pohladil ne po tváři a potichu řekl "dobrou" odpověděla jsem mu stejně a otočila jsem s ek němu zády a on si mě přitáhl do obětí. Cítila jsem se krásně, šťastné a hlavně bezpecne.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Ahojkyyyy takže nová kapitola je venku. Jsem moc ráda že cteteeee. Doufám že vás to baví a kdyztak klidně můžete psát co by jste upravili nebo změnili. Můžete psát sem a nebo na instagram. Mám vás radaa🫶🏻. Papaaaaa ❤️

Ig: red.rap.098

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat