▪︎14▪︎

49 1 1
                                    

Ráno jsem se vzbudila kupodivu docela dost brzo. Je půl 5 ráno jeej. Reálně já chci spát pomoc však budíček je až v půl 8. Aaaa. No tak super vypadá to že už neusnu. No nic seru na to a jdu si číst.
No Řekla bych že jsem si četla dlouho protože když jsem se podívala tak už venku bylo docela světlo. No ale nevypadalo že holky by nějak chtěli vstávat a tak jsem se šla upravit dl koupelny a pak se rovnou prevlekla.
Jakoby momentálně je 7 a já nevím co dělat. Napadlo mě napsat tátovi nebo Pepinovy ale mám pocit že spí a za Marťou nemůžu a hlavně určitě taky spí ale tak tu půl hodinu to vydržím.

No takže takový mini update momentálně se nachazim na snídani. KONECNEE. Mám nějaký random cereálie ale jsou good. Bohužel jsem zjistila že dneska nebudeme na svahu protože když jsme to stihly včera tak dneska si zahrajeme společný hry NUDAA.

No takže ty hry dopadli celkem ee zajímavě. Hrajeme nějaký týmový hry No a moc nám to nejde a ještě k tomu ani nejsme s Marťou v týmu. Aghhh.

No konečně konec ty divný hry nebo co to vlastně bylo. Takže lets go na oběd.

Takže tedkon bude nejaky plán po obědě. No prvně samozřejmě klid aby nám slehlo.
Na klid mám plán takový že ke mně na pokoj půjde Marťaaa.

S Marťou jsme si povídali o různých krajinách, smáli jsme se, tulili jsme se a ty dvě nany co byli se mnou na pokoji na nás divně čuměli. Ale bylo to hezký byt takhle s Marťou ale naši krásnou aktivitu narušil táta. Ano začal mi volat a tak jsem se zvedla řekla to Marťovi a zvedla to. Stoupla jsem si před postel a volala No.
,,no cau tatii" řekl jsme jednoduše
,,cau Vaness, no tak jak se tam mas?"
,,jo jde to sic ejsme dneska hrali nejaky postizeny hry pred obedem ale jinak dobry no" řekl jsem a u toho se zasmala
,,tak tojo, hele jsem ve studiu a vsichni te tady pozdravujou"
,,no tak to jsem rada rekni ze jsem normalne poctena od nich a ze je taky pozdravuju" řekla jsem a u toho se lechce zasmála
,,jasne vyridim" řekl a pak jsem slyšela jak tam na ně řve
,,je tady i Pepa chces s nim mluvit?"
,,myslis naseho milovansho Hasana Jasana? No jasne ze vahas" řekla jsem se smíchem a pak už jsem je vyckala až si předají telefon.
No takže jsem domluvila s tátou i Pepinem a zase se jdu válet s Marťou.
,,mam te pozdravit od taty"
,,tak dikecc" odpověděl Marťa

Po super klidu nám řekli že poznali ze nás nebaví hry a tak nás pustí na svah. YESSS.
No a tak jsme strávili celé odpoledne tím že jsem jezdila na svahu.

Ahojjj takže tady další celkem krátká kapitola. Doufám že se líbí. Pardon že zase vydávám jednou po 100 letech s jaksy nemám nápady no a protože nic moc nenapadá tak tenhle příběh tak trochu stupňů a začnu psát novější příběh. Více se dozvíte v další kapitole.

Ig: red.rap.098


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 28 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat