Hellooo no takže jak bych to shrnula? Dneska odjíždíme na lyzakkkkkkk. Reálně ten týden mi prisle úplně nekonecnej aaaaa ale dneska už se konečně odjíždí. No a jelikož budeme odjíždět cca za 2 godiny a já si pořádá nezabalila tak bych se do toho mohla pustit. A pro ujasneni dnes je neděle a přijedeme další neděli.
No takže do své krásné tašky jsem si zbalila spodní prádlo, oblečení na lyžování (No teda já jezdím na snowboardu ale chapete), normlani oblečení na pokoj, pyžamo a samozřejmě hygienu a makeup (řasenka, rozjasňovač, lesk)GUMIČKY a taky nějakou tu knížku kdybych se nudila, nabíječka, baterka, propiska (kdyby náhodou), deka a muj plyšák (ne nedělám si srandu).
No a hotovoo. No a jelikož mi moc času nezbylo tak jsem se šla nachystat. Na sebe jsem si vzala teplejší volný tepláky černé barvy, uple triko s dlouhým rukávem také černé barvy a mikinu na zip, která má tmave červenou barvu. Ještě jsem se jako vždy nalicila (řasenka, rozjasnovac, lesk) a udělala jsem si culik.
Jelikož to dneska táta vůbec nestíhal a by mě dovezl ke škole odkud budeme odjíždět tak mě bude muset vzít Pepa, protože táta řeší něco hodně důležitého a Kuba je ve Varech a ostatním se moc nechtělo a nebi nemohli lol. Ale tam ještě že mám tady pana Hasana jasana.
No takže teď momentálně si nandavam bundu, šálu, čepici a moje crasne milované černé conversky (ano nosím je i v zime).
Jakmile jsem se obula, capla jsme tašku, snowboard a tašku s botami na snowboard a vyrazila dolů k Pepovu autu.Dorazili jsme před školu kde už byl autobus a vsichni si dávali věci dovnitř a jelikož mě Pepa viděl jak se s tím vlacu tak mi pomohl rovnou k busu.
"Budeš mi chybet Pepine" řekla jsem a obsjmula jsem Pepu.
"Vdam ty mě taky mrňousy" řekl a objetí mi vracel. Sice jeho tvrzení že jsem mrnous moc pravda není jelikož jsem asi jenom o deset cm nižší než on ale nevaaa.
Po našem super loučení nasedl Pepin do auta a odjel pryč a jelikož už jsem viděla Marťu jak stojí a čumí na mě tak jsem k němu hned běžela a obejmula jsem ho.
"Ahoooj" řekla jsem a pořád ho držela v objetí.
"Ahoooooj" řekl on a taky mě objímal.Po dlouhém čekání než se všichni uraci dorazit nás konečně pustili do busu. Samozřejmě jsem si sedla s Marťou. No a nebyla bych to já kdybych většinu cesty neprospala.
Už jsme konečně dorazili na chatu. Bohužel přišla ta strašná část kdy nás šli rozbalit do pokojů. Samozřejmě že všechny ty holky se dali na pokoje dohromady a kluci taky protože to muselo být odelene samozřejmě a já tam zůstala ještě s pár holčinama sama. Ani mi to moc nevadilo ale mrzelo mě že nemůžu být s Marťou.
Nakonec jsem na pokoji s třemi holkama, které vypadají že se kamaradi mezi sebou a bylo to také pravda. Už od pohledu ty jedny dvě vypadali dost namyšlený ale nebudeme podle vzhledu. Bohužel to však vypadalo že se bavi mezi sebou a tu tre holcinu dost vynechávaji a me ji bylo docela líto.
Zatím jsem to neřešila a šla si vyndat nějaké věci.Zatím jsem neměla šanci se s nimi seznámit protože za námi hned došli ucitele a říkali že se jde na oběd a že máme rychle aby jsme ještě dneska stihli jít na svah jestli chceme.
Na obědě jsme si sedla s Marťou a ještě s nejakyma jeho kamarádama že třídy. Jen jsme se tak rychle představili a šli jist. Měli jsme špagety mňam.Momentálně jsme na pokoji a prevlikame se na svah.
Takže už mám svůj snowboard a jde se na svah jupiii. Marta sice jezdí na lyžích ale to vůbec nevadiiii. Vlastně mě až překvapilo jak málo lidí jezdí na snowboardu, protože nás bylo asi tak pět i se mnou a to jsme dvě dost početný třídy.
S marťou jsme vyfotili BeReal a taky nějaký fotky na snap i ig 🤭.Takže tedkon jdeme na večeři. K večeři máme vývar mňam mňam.
Sice máme večerku docela dlouho ale má takový systém. Do půl 9 můžeme být u někoho jiného na pokoji a od půl 9 můžeme být vzhuru až do půl 10 ale už jenom na svém pokoji a po pul 10 už ticho. Vzhuru být můžeme ale nedělat kravál.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Ahojkyyy Takže nová kapitola zase po dlouhé době venku. Jelikož teď poslední dobou nejsem vůbec aktivní tak jsem se snažila udělat kapitolu trochu delší. Moc se omlouvám že nevidavam ale bohužel nemám moc času a taky moc nemám nápady. Jsem ráda že ctete 🫶. Papaaa ❤️
Ig: red.rap.098
ČTEŠ
GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]
Fiksi PenggemarNo takzeeee.. tento příběh je o holce jménem Vaness, které se změní život během pár dnů.... více se dozvíte když budete číst ✨️ Všechno v příběhu je smyšlené a nemá to nikoho urazit ani zesmesnit.