▪︎9▪︎

55 2 0
                                    

Je ráno a to znamenalo že jdu zase do školy. Help už mě to fakt nebaví protože se rozhodly nám dávat samý testy protože jim došlo že asi maj málo známek či co podle mě teda vystaráno tak na půl roku ale budiž. Pmg a dneska jdu zase dos tudíž po škole protože why not a taky protože táta vydává songu RANDAL. Už jsme to slyšela jo ale je to mega banger.

Mam po škole jupiiii. Hurá do studia. Ve studiu budu jenom chvilku protože pak jdu ven s Martou a pak půjde k námmmmm.
Jsem ve studiu takže lets go, trach se bude vydávat cca za 30 min.

Už jsem venku s Martou. Kamo co já bych bez něj dělala on je úplně safe člověk. Prostě ho miluju úplně.

Už jsme u nás doma a jelikož se nudím tak jsem dostala úplně debilní nápad. Nechám ho aby mě nalicil protože mě z6ajímá jak by to vypadalo. Když jsem mu to řekla tak byl úplně nadšenej. Debilek.
Předala jsme mu svoji tasticku a nechala ho ať přemýšlí co se dává první.

Takže už máme hotovoooo. Dopadlo to líp než jsem čekala. Sice mi při nandavani řasenky málem vybodl oko ale nevadi. A když jsme si to šla směje tak jsem si rovnou udělala skincare. Marta mě u toho úplně fascinován pozorovala a já se mu smála. Nevím co ho tolik fascinován na čištění obličeje ale budiž.

Jelikož už jsme byli líný něčí dělat tak jsme si šli lehnout a povídali jsme si a pak jsme šli už spát.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Ahojkyyy další kapitola venku. Doufám že s elibila a moc se omlouvám že je tohle krátká pokusím se něco ještě vymyslet ale jsme bez nápadů. Kdyby jste tam chtěli něco přidat atd tak mi klidně napište tady komentářů nebo tady na účet a nebo taky na můj ig. Papaaaa ❤️

Ig: red.rap.098

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat