▪︎7▪︎

68 2 0
                                    

Ubehly teprve 3 dny od toho co u me byl Martin a co jsme se dali dohromady. Mimochodem tedkon jsem bohužel ve škole. Vůbec mě to tady nebaví, ve třídě se nedá s nikým bavit a vypadá to ze se tedkon začnou všichni připravit protože jedna borka zjistila že můj táta je pan Tendo.
A jak jsem řekla tak se i stalo. Asi o 4 přestávce za mnou rádoby přicházeli borky že třídy.

No nic už mám konečně po škole a mířím si to rovnou do studia. Měla jsem se už dávno seznámit se všemi ale ještě to nevyšlo. Dokonce to bylo planovany ale zatím znám jen Jakuba, Pepu, Tomáše a velkého Jakuba takže tak. A právě dneska bych je měla poznat tak doufám že to konečně vyjde.
Došla jsem před bytovku a zazvonila. Musela jsem zazvonil 4 za sebou aby poznali ze jsem to já chápete mega "tajny" heslo. Když mi konečně otevřeli tak jsem vyjela výtahem do 9 patra. Když jsem byla v patře už jsem vydělá tátu jak vyhlíží že dveří.
Vešla jsme dovnitř a bylo tma docela dost lidí. Zkoro všichni se rázem otočili nebo se na mě podívali když zjistili že někdo přišel. Viděla jsem že jsou trošku zmatený. Počkat já myslela že jim to táta řekl upss. Když jsme si sundala bundu tka jsem jim zamávala a očima hledala volný místo. A jako na moje štěstí bylo volný místo u Pepy takže super protože mu musím říct všechno co se stalo jsme takový drbny. Už už jsem chtěla jít za Pepou ale táta začal mluvit.

(D- Nik/Dominik/táta, V-já/Vaness, P-Pepa/Hasan, T-Tomáš/Tokáč, JS-velky Jakub/JS, N-NobodyListen/Kubík, Y-Yzo/Kubík, K-Koky, De-Decky (ano nejsou to všichni ik))

D: Takže chtěl bych vám představit moji dceru Vaness
V: Ahoj
Řekla jsme potichu a znovu tak jakoby lehce zamavala.
De: tvl proč si nám nikdy neřekl že máš dítě
D: noo to je takový složitý někdy ti to řeknu

Všichni mě řekli čau a dělali to co předtím a já se rozběhla za Pepou.

V: Čau Hasanku jasanku
P: No nazdarrr a kolikrát ti mám říkat ať mi tak neříkám
V: ty toho nadelas jezismarja

Řekla jsem a zasmála se a se mnou společně i on. Až teď jsem si všimla že u nás celou dobu sedí ještě někdo. Eee teď si nevzpomenu jak se jmenoval ale tak nevadí.

V: emm ahoj
N: cauu já jsem Kuba ala Nobody
V: aha já jsem Vaness

Podali jsme si ruku a já se otočila na Pepu.

V: Pepino já ti musím říct co všechno se dělo za tu dobu co jsme se neviděli
P: Já tě zabiju za ty prezdivky tvl
P: ale můžeš říkat poslouchám
V: no takže dneska ve škole jsem to vůbec nedávala protože nějaká borka že třídy zjistila že pan Tendo je můj táta a taks e ke mě snažili prisrat no ale to je vedlejší. Víš jak jsem ti říkala o tom Martinovi?
P: myslíš toho jak se ti líbí?
V: pstt nemusíš to tady řvát ale jo ten
P: No a co se stalo?
V: noo začali jsme spolu choditttt
P: Faaaakt?
V: JO
P: Tak dobry ne?
V: no jasně že jo

Pepa vypadal ze je víc happy než já. No to je horší jak nějaká holka normálně.
Povídali jsme si tam ještě docela dlouho a zapojili jsme do konverzace i Nobodyho a zjistila jsem že je taky fajne.
Dokonce mi pomohli s úkolem do matiky protože matika je můj velkej nepřítel.
Už odcházíme domů a tak jsem se s vsema rozloučila a šla.

Když jsem došla domů tak jsem se vysprchovala udělala si hygienu prevlikla se do pyzama a napsala jsem Marťovi.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Caukyyyy nová kapitola zde. Dneska druha jak jsem slíbila protože tw první byla fakt krátká. Doufám že se líbí a dkeuju moc že čtěte a že hlasujete 🫶🏻. Papaaaa❤️

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat