▪︎8▪︎

70 3 0
                                    

Další otravný den školy pomoooc. Dneska máme zrovna 8 hodin takže fakt super. Udělala jsme si hygienu, prevlikla se a trochu se nalicila = řasenka, lesk. Vyrazila jsem do školy.

Omgg přežila jsem školu. Řekla bych že to bylo snadný ale nebylo fakt nee. No a jelikož je konec na dnešek tak jdu do studia. Už zase ik. Dokonce jsem dostala klíče aby jsem furt nemusela zvonit takže nice.
Když jsem tam vedla tak jsem se rozhlížel po Pepovi ale on nikde. A jak jsem se rozhlížel uviděla jsem nějakého plesatyho typka omg vajíčko, ne pardon můj humor je rozbitej. Ale počkat táta mi říkal kdo to je eeeeee R-R... Nevím fakt. POCKATT Robin Zoot asi? Jo asi jo. Ne já nevím.
Jelikož jsem nikde Pepu neviděla tak jsme se vydala za Nobodym.

Musím říct že Kubík je Mega fajne. Bavili jsme se tady celkem dlouho. Mezi tím už jsme se stihla seznam se Zootem.  A jak jsme se bavili spolu s Kubikem tak mi říkal že se musím někdy seznámit s jeho prytelkyni Annet. Neříkám nic ocenila bych nějakou holku tady.

Po asi dvou hodinách jsem to zabalila a šla dom. Doma jsem se domluvila s Martou že s ním ještě půjdu ven takže hurá zase pryč.

Po krásným setkáním s Martinkem jsem vyrazila domů kam mě i doprovodil.
Doma jsem si udělala hygienu atd.. a šla spinkat. Nebo takhle chtěla jsme spinkat ale moc to neslo. Zase jsem spočívala na mamku jako každý večer. Už jsem se z toho z části přenesla ale furt ta jedna část ne. Fakt se mi po ní stýská byla skvělá. Jelikož jsme věděla že tedka stejně neusnu tak jsem si vytáhla krabici z pod postele kde mám různý věci spojeny s mamkou atd.
Už zase jsme brečela. Strašně moc mi chybí.
V ty krabici mám fotky, její šperky z čeho nosím jeden náhrdelník pořád na sobě kazdej den a pak tam jsou různý drobnosti a tak.
Jelikož už jsem byla fakt unavená tak jsem zase krabici zadala a pokusila se znovu usnout a dokonce po chvíli přemýšlení s emi to povedlo.

Byla jsem u sebe ve starém pokoji, seděla jsem na posteli  a brečela. Proč? Moje mamka umřela proč bych jako nebrecela. Seděla jsme tam dost dlouho a to jak jsem furt brečela vyčerpávalo. Chtěla jsem spát a dokonce jsem se rozhodla že půjdu spát. Ale najednou se přede mnou zjevila mamka. Jen jsme na nevěřícně koukala a mlčela. Najednou promluvila "ahoj Vaness, vidím jak se tady trápit kvůli a tak jsem to přišla napravit." Vytáhla nůž "jsem tady abych ti pomohla teď můžeš odejít se mnou a být se mnou na veky" dorekla vzala nůž a mířila ke .

Vzbudila jsem se a prudce jsem se vytratila do sedu. Dychala jsme zrychlené. Co to skra bylo za sen? Furt jsem zrychlené dychala ale časem to ustupovalo ale Bo mi jasné že dnes už neusnu.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Cauveccc tady je další kapitola po sto letech. Moc dekuju že čtěte a že hlusjete. Mám vás radaa🫶. Papaaaa❤️

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat