Takže teďkon jsme dorazili do Brna a jede se na hotel.
Už jsme na hotelu a normálně mám další výhru. MAM POKOJ SAMA PRO SEBEEEE. Normálně nejvíc lucky člověk.
Chtěla jsem si vybalir ale někdo se vrátil ke mě do pokoje a když jsme se podívala stál tam Kuba 1 "jde se za klukama". Řekl a zase šel pryč. Aha ok. Jenom jsme se prevlikla do něčeho normálního protože jsem vypadala divně a šla jsem dolů. Tam už všichni čekali a tak jsem se zařadila vedle Pepi a šli jsme.
Dorazili jsme před nějakou bytovku a zazvoniki jsme "halo" ozvalo se "pusté nás do vnitr kreteni je tady zima" zařval Kuba 1. Ozvalo se zqbzuceni a mi vešli do vnitr. Jeli jsme výtahem do 5 patra a došli ke dveřím kde už na nás někdo čekal.
Vešli jsme do vnitr a všichni se začali zdravit. Pak přišla řada na mě ou "ehm tohle je moje dcera kluci" jen jsme lehce zamavala s chtěla jít za Pepinem ale přiritili se ke mě ti kluci a začali mě zdravit. "Cauu já jsme Willy" řekl a vytáhl mě do objetí. "Já jsem Marek/Marin" řekl a taky mě obejmul. " Já sem Calin" řekl třetí a taky mě obejmul. " Já su Petr" a řekl a udelal totéž co ostatní akorát narozdil od ostatních jsme měla pocit že se snaží mě udusit. "Já jsem David' řekl ten poslední a jako jediný že všech mi normálně podal ruku.U kluků už jsme docela dlouho. Většinu času jsme se bavila s Pepou ale taky s Petrem a zjistila jsme že je taky fajn. Bavila jsme se tam i s Kubou a druhým taky a dokonce jsem prohodila par slov s tím Markem.
Za celou tu dobu co jsme tam byli tak tam řešili buďto total kraviny a nebo hudbu a něco málo i nahraly.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Qhojkyy takže tady je nová kapitola. Omlouvám se že je tak krátká ale fakt nemám kreativní myls. Jsme moc ráda že ctete🫶. Papaaaaa❤️
Ig: red.rap.098
ČTEŠ
GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]
FanficNo takzeeee.. tento příběh je o holce jménem Vaness, které se změní život během pár dnů.... více se dozvíte když budete číst ✨️ Všechno v příběhu je smyšlené a nemá to nikoho urazit ani zesmesnit.