▪︎10▪︎

63 3 0
                                    

Včera u me byl Marta. Dneska mám basketbalovej zápas a Marta by se měl přijít podívat. Jde se mnou i táta a možná přijde Pepa. Jsem celkem nervózní, protoze hrajeme proti Vysoký nad Labem. Vysoká je docela dobrá porazili jsme ji jenom 3. A to bylo ještě v starým týmu. Nijak extra s enepripravuju protože malovat se nemá cenu protože budu spocena a hlavně se nachystam tam. Samozřejmě nutné potřebujete vědět že si s sebou beru hřeben, vodu, deodorant, gumičky a samozřejmě dres.

Update, jedeme na zápas. V autě jedu já, táta, Pepík a dokonce i Kubík (Yzo). Marta dorazí na místo prej jinak.

Už jsme na místě. Už jsem se viděla s Martou. Tedkon jsem v šatně a upravuje se. Do zápasu nám zbývá 10 min. to znamená že jdu za klukama. Strávila jsem tam s nima 5 min. a teď se chystáme do haly. 5 4 3 2 1. Začalo se hrát.

Konec zápasu. Jsem úplně spocena a hlavně vyčerpaná. Podle mě jsme dala docela dobrej výkon. Ale hlavní je že jsme VYHRALI. Prostě jooo konečně.
V klidu jsem se vysprchovala a prevlikla a vyšla jsem za chlapcema. Když jsem k nim dorazila zacali mi gratulovat. Byl to můj první zápas za Pardubice takže myslím že dobrý. Když jsme vyšli ven z budovy a šli k autu zastavilo nás pár lidí na fotku neboť akhle spíš kluky zejo až na Martu logicky.

Už jsme doma. Marta už mušle bohužel domů ale je u nás Pepa takže supeeeer. S Pepou jsme probrali sami kraviny a stihli sme si postěžoval na všechny.
Po našem super debatovavaní už musel Pepík odejít bohužel. Takže jsem se s ním rozloučila a rozhodla se jít do pokoje. Chtěla jsme jít totiž spát ale v tom mi zabránil táta protože se prej jede do Brna za rychlyma klukama. Jedeme tam zkoro na týden takže si jdu zabalit věci. Kdyby jste se divili že nemusím jako do školy tak máme volno. Jsou nějaký takový ty menší prázdniny.
Popravdě rychlý kluky vůbec neznám jenom vím že nějaký lidi s nima maj songy tod vše.
Jako nemůžu usoudit jestli se těším nebo ne. Vůbec nevím o koho se jedná a budu tam zkoro týden?
A ještě k tomu neuvidím Martu.

Neseme tašky do auta. A nastupuje se. Jedeme tam já, táta, Kuba1 (Yzo), Kuba2 (Nobody), Pepa, Decky. Jedeme v takovým tom autě s vic místem chápete.
Sedím v žádném s Pepou.
Vyhrála jsem. Pepa chce spát yes. Můžu jít taky v klidu spát. Do Brna pojedeme docela dlouho cca 2 hodiny.

Spinkalo s emi úplně krásně což se divím když jsem v autě ale ok. O záchod jsme se vůbec nemusela bát protože se zastavovat zkoro na každý benzince co se viděla. Spala jsem vlastně tak holku protože mi to kupodivu stačilo.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Ahooj tak jak jsem řekla tak je tady ještě jedna trošičku delší kapitola než ta předtím. Jsem strašně moc ráda že čtete a že hlasujte. Miluju vasss 🫶. Papaaaa❤️

GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat