Ráno jsem se probudila v někoho objetí. Když jsme se otočila viděla jsem Martina. Hned jsem se usmala a pak se začala pomalu dostavat z jeho sevření tak abych ho neprobudila. Když už to vypadalo že se mi to podařilo tak si mě přitáhl zase zpátky a zamumlal neco co se podobal "kam jdess" a tak jsem v klidu odpověděla "prevliknout se a udělat snidani" "snídani???" Řekl a pustil mě a tak jsme se jen zasmála a šla se prevliknout. K snídani jsem se rozhodla udělat ovesnou kaši a taky jsem se rozhodla udelat snidani i Kubovi a tatovi. Mezitím co jsem připravovala snidani tak jsem hodně přemýšlela, přemýšlela jsem nad tím co je vlastně mezi mnou a Martinem.
Už jsem dodelala snídani a tka jsem to nandala do misek a dvě z dvou místech jsem překrývá ubrousky a napsala na ne Jakub Táta zbylí dvě jsem vzala sebou do pokoje. Martin už tam seděl převlečení na posteli a koukal do mobilu.
Pustili jsme se do jídla.
M: máš to vybornyyy
V: dekujuuJen jsem odpověděla a byla jsme ráda že mu chutná. Po chvilce našeho tichého jeden mi to nedalo a zeptala jsem se.
V: Martineee? Jak to teď mezi nama je po tom včerejšku
M: noo musím přiznat že už od první chvíle ses mi líbila
V: popravde ty mě takyy
M: Ta co zkusíme to spolu?Dala jsem mu pusu.
M: tak to beru jako jo▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Ahojkyy tak zase po sto letech nová kapitola. Omlouvám se že je tak krátká ale možná ještě dneska vydám další. Jsem moc ráda že cte prostě ily 🫶🏻. Papaaaaa ❤️
ČTEŠ
GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]
FanficNo takzeeee.. tento příběh je o holce jménem Vaness, které se změní život během pár dnů.... více se dozvíte když budete číst ✨️ Všechno v příběhu je smyšlené a nemá to nikoho urazit ani zesmesnit.